Olen jutellut tästä myös ystävien kanssa. Heti kun kiinnostuu miehestä niin se alkaa juomaan alkoholia joka viikonloppu. Usein viikollakin miehet nappaa 6-8 olutta vaikka menevät töihin aamulla. Viikonloppuna tuovat sitten korikaupalla olutta. Yksi mies jota tapailin 2 kertaa, joi viikonlopun aikana 40 tölkkiä olutta ja oli aivan tööt ettei puheesta saanut mitään selvää. Sitten ihmettelevät kun ovat läskejä ja eivät kelpaa kenellekkän. Ei sellaisten puliukkojen kanssa kehtaa mennä edes ulos koskaan.
Miehet on lihavia alkoholisteja
20
116
Vastaukset
"Sitten ihmettelevät kun ovat läskejä ja eivät kelpaa kenellekkän. Ei sellaisten puliukkojen kanssa kehtaa mennä edes ulos koskaan."
Ei vaan lyhyet miehet eivät kelpaa naisille ja sellaisten miesten kanssa eivät naiset kehtaa liikkua ulkona. Turha tähän on mitään lihavuutta tai alkoholismia sotkea.
Lihava juoppomies kelpaa aivan mainiosti kun nainen hullaantuu tämän kropan pituudesta.- puska.jussi
Aloittajan mies oli kiltti ja kunnollinen, siis ennen kuin tapasi aloittajan. Nainen pilaa ja turmelee miehen.
- viinamies
Eihän tuollaista valittaja akkaa kestäs selvinpäin, ei vitussa.
- painuvittuhun
Tais olla miehen kirjoittaman provo.
Painu vittuun provojen kanssa. - ItsNotThemItsYou
"Heti kun kiinnostuu miehestä niin se alkaa juomaan alkoholia joka viikonloppu"
Olet selvästi niin kauheaa seuraa että ajat miehet alkoholisteiksi alta aikayksikön.- sinunpaikkasi
liity halosen latta pillu kerhoon. saat nuolla piispaakin
- helgamies_
Eli kaljankittaajamies saa kiimavitua.
- exkeittiöekspertti
Nää nuoret miehet on alkkiksii, kannattaa panostaa miehiin siinä viidenkympin korvilla. Ei tuu pettymyksiä eikä ennenaikaisia siemensyöksyjä.
- OletPaskaa
HUORA HILJAA !!!!!!!!!!!!!!
- Pillujen-asiantuntija
Mitä vikaa alkoholin juomisessa on. Se alkoholi on seurustelu juoma ja suurinosa suhteista alkaa kun juodaan alkoholia ja tutustuamaan ihmisiin. Ei kukaan baarissa istu selvinpäin koska eivät kehtaa jutella toisille jos eivät ole juoneet. Alkoholin juominen on hyvästä ja mitä useammin juo niin sitä sosiaalisempi mies on. Ei naiset tykkää hiljaisista miehistä jorka ryystää limsaa jossain nurkassa.
- peukuttakaajaäkkiä
Peukuttakaa tätä heti! Tämä on niin totta!!!
- Ikis..M
Kyllä naisetkin nykyään osaavat kaikkea muuta mutta eivät käyttäytyä kännissä:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001954862.html?ref=rss - silver1412
Känniseltä naiselta saa pimpsa baarista, selvinpäin naiselta ei saa.
- Jaavainiin
Itse juon viikonloppuisin sinkkuna laatikon tai kaksi kaljaa. Jos saan naisen niin sitten jää vain saunakaljaan ellei erikseen ole mitään juhlia yms. Ja ihan normaalivartaloinen olen. En ymmärrä mistä "kaljamaha" sanonta tulee. Kaljassa ei ole grammaakaan rasvaa ja rasva lihottaa. Tuntemani juopotkin ovat kuin arotuulen nussimia vinkuheiniä. Etureppu kasvaa jos ruokailutottumukset on päin helvettiä ja vetää pelkkää rasvamättöä yms.
- 5u72y75hqu84
Kaljassa on paljon kaloreita. Sinullapa on kovin korkea alkoholinkulutus, varmaan maksa kiittää kun vanhempana kirroosista valittaa. Kyllä se tynnyrimaha sinullekin tulee.
- 41v-sinkku
Mikään ei ole kamalampaa kun kännissä heiluva 30-40 v nainen joka tulee baarissa yrittämään jotain mairea hymy naamallaan Menee halut heti syvälle jonnekkin ja tulee öllö olo että tuoko on se kaikki mihin naiset pystyy. Selvinpäin eivät ikinä katso päin ja sitten kännissä sönköttvät että sinä olen niin komee mies ja kauniit silmät. Alkaa oksettaa se että pakko vetää tuoppi yhdellä kulauksella alas.
- ätminki
No minä juon usein mutta missä naiset
- siinäsullevalivirsi
Tuntemani alkoholistimiehet jotka ovat sinkkuina: Tunnen pari, sinkkuina 0
Tuntemani alkoholia runsaasti käyttävät miehet jotka ovat sinkkuina: Tunnen useita, sinkkuina 2
Tuntemani alkoholia kohtuullisesti jotka ovat sinkkuina: Tunnen useita, sinkkuina 10
Tuntemani alkoholia vähän tai ei lainkaan käyttävät jotka ovat sinkkuina: tunnen muutaman KAIKKI SINKKUINA.
Huomaatko jotain tossa?
Käytän alkoholia muutamia kertoja vuodessa kohtuudella ja tämän vuoden aikana joko vähän tai ei lainkaan.
Samalla tavalla on menty viimeiset 5 vuotta, eniten flaksia kävi kun pyörin baareissa ja join alkoholia.
Heti kun en juo alkoholia niin ketään naista ei löydy baarien ulkopuolelta EIKÄ KETÄÄN KIINNOSTA LENTÄVÄÄ VITTUAKAAN.
Revi siitä.
Jos et juo alkoholia Suomessa niin sun pitää olla hyvästatuksinen, isokullinen menestyjä sekä mielellään karhean komea.
Muuten olet naisten mielestä (ellei kyseessä ole läski epätoivoinen kunttu) pelkkä lössönössöpikkumuna.
En valita, tämä vain on todellisuutta monelle miehelle. Joten lopeta tuo alkon käytöstä valittaminen. Te naiset odotatte sitä, statuksen, panotaitojen yms. ohella. - Normimies35
Tunnen paljon alkoholsteja jotka ovat suhteessa ja on lapsiakin. Itse en juo ja olen ollut sinkku 15 vuotta. Kyllä ne juopot aina niitä naisia on saanut. Kaveri joka kuoli viinaan, sillä oli sitä ennen 4 tyttöystävää.
Nainen alkaa rapistua täytettyään 16 vuota. Tämän jälkeen se on olut ja vuosi, jos mies on 50:n kanssa, niin miehen tarvitsee juoda 34 olutta joka päivä, jotta voi selviytyä edes normaaleista joka päiväisistä askaristaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322113
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472016Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3141812- 341434
- 991350
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141226Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101137Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661026- 391020