Suolikaasu pilaa suhteemme!

Jomppa

Typyni on muutoin ihana, mutta piereskelee
estoitta. Ääni- ja hajuefekti on minusta liikaa.
Kun rakastelemme hän pamauttaa ilmoille kirpeän pierun joskus hiljaisen tussun. Mutta haju on kuin mädäntynyt kananmuna. Arvaatte, että pikku jorma lopahtaa. Itse asiassa sitä vaistomaisesti
odottaa milloin pamahtaa! Olen toki puhunut asiasta muttei hän piittaa, nauraa vain ja sanoo
"sehän on vain ilmaa" Nyt mittani alkaa olla täysi
taidan pistää monot eri suuntaan, vai olisiko
jollain antaa neuvo miten asian saisi hoidettua?

24

2784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osanottoni

      Onhan se varmasti kurjaa, kun kaasut latistavat tunnelman. Ehkä asiasta kannattaisi keskustella vähän enemmän. Yritä sanoa vaikka että: ei se kyllä ihan ilmalta tuoksahda.. mutta jotenkin hienovaraisesti. Tai sitten vähän painokkaammin, jos hän yhä vähättelee asiaa.

      Ruokavaliohan paukutteluun pitkälti vaikuttaa, ja jos kyseessä on ummetuksen aiheuttamat ilmavaivat, niin kannattaisi syödä kuituipitoisempaa ruokaa. (esim. leseitä)

      Tytöllä saattaa olla myös jokin suolistosairaus, koska ainakin Crohnin tautiin liittyvät erittäin ikävät ilmavaivat. En siis itse kärsi siitä, mutta sukulaiseni on käynyt tutkituttamassa asiaa omalta kohdaltaan.

      Toivottavasti asia ratkeaa mieluisasti ja pystyt taas nauttimaan rakastelusta hänen kanssaan.

    • HITSI

      No jo on piittaamaton yksilö,se sun tyttöystäväs!Etten sanoisi SIKA! Mua henkilökohtaisesti naisena nolottaa,jos vahingossa pääsee piaru kesken kaiken! Pieni neuvo mulla saattaa olla;määrätyt asennot vaikuttaa paukutteluherkkyyteen,seuraappa,onko teidän tapauksessa sillä vaikutusta.Ja ellei ystäväs halua puhua asiasta edes,ehdotan monojen suunnanvaihdosta,ymmärrän ongelman ärsyttävyyden.

    • TT

      Tuntuu olevan asennekysymys, sillä tavoin että tyttösi leikkii jotenkin maskuliinista. Mutta jos asennosta on pierut kiinni, niin suosittelen välttämästä sitä asentoa missä nainen on selällään ja jalat kohti kattoa. Itselläni on siinä asennossa joskus kieli keskellä suuta ettei vaan paukahda. Nainen päällä tai sylikkäin on parempi.

    • tyttö

      Jos ilma jää vatsaan tulee kipuja! Kuitenkin pierullekin on aikansa ja paikkansa

    • Pasi

      Kyllä mailmalta löytyy tyttöjä jotka hoitavat
      piruasiansa WC:ssä ei sängyssä!

      • Nainen77

        Onhan kyse jo siitä että lehmä ei selvästi kunnioita kumppaniaan sen vertaa, että ottaisi tämän mielipiteen huomioon!


    • no niin

      Kannattaa nostaa pier... eikun asia pöydälle. Syy ongelmaan varmasti löytyy. Johtuu hyvin toden-
      näköisesti ruokavaliosta. Jos se sua häiritsee, niin keskustele asiasta, äläkä täällä sitä pui.

    • Eau De Toilette

      Ilmeisesti eukkosi on jo immuuni omalle paskankärylle jos sitä ilmaksi väittää?
      Kyllä ainakin omat kaasuni nostattaa tuskan hien pintaan ja silmissä sumenee. Eiköhän ole paras kun tunget oman vehkees eukkos hanuriin nii ei ainakaan aktin aikana pääse perse räjähtelemään? Toinen vaihtoehto on heittää eukkos karsinaan muiden miss Piggyjen kanssa...

      • sonja

        tässä on tehty tikusta asiaa, kyllä minä ainakin
        pireskelen silloin kun pierettää. Oli akti käyn-
        nissä tahi ei.


      • Nainen77
        sonja kirjoitti:

        tässä on tehty tikusta asiaa, kyllä minä ainakin
        pireskelen silloin kun pierettää. Oli akti käyn-
        nissä tahi ei.

        Minä en todellakaan!!! Ja vihje miehelle, pidätä itse päivä ja kun tapaat tyttöystäsi päästele sprägäreitä niin että paukkuu ja huolehdi että olette pienessä huoneessa ja ikkunat varmasti kiinni!


      • kova kunti
        sonja kirjoitti:

        tässä on tehty tikusta asiaa, kyllä minä ainakin
        pireskelen silloin kun pierettää. Oli akti käyn-
        nissä tahi ei.

        Ei muuta kun pellolle vaan tommonen helevetin pierumoottori.

        Kyllä siinä paskanhajussa heppi retkahtaa keneltä
        tahansa.

        Minä sanosin ensimmäisestä pierusta,että tosta on
        viis hirttä poikki akka,ala kalppia,minä en tommosta paskanhajua haistele.

        Minun silimille ei kaikki helevetin veministit hypi.Näin on asia perkele.


      • myös!
        sonja kirjoitti:

        tässä on tehty tikusta asiaa, kyllä minä ainakin
        pireskelen silloin kun pierettää. Oli akti käyn-
        nissä tahi ei.

        Eikö ne valkotakit ole sinua,kaksineuvoista sonjajasua vieläkään noutaneet! Kipeää kurjaa parkaa!!!


    • Saara

      Meillä on homma toisinpäin ukko pieree pitkin
      päivää, ei puheesta ole apua! Ei oo kivaa kun
      ukkko käskee "levittämään" ja paukauttaa pierun päälle. Ei oikein innosta.

      • Nainen77

        Oli perseterroristi mies tai nainen, ukko pihalle tai vakava perheneuvottelu käyntiin!


      • sakke
        Nainen77 kirjoitti:

        Oli perseterroristi mies tai nainen, ukko pihalle tai vakava perheneuvottelu käyntiin!

        en oikein ymmärrä sun logiikkaa. Oli perseterroristi mies tai nainen, niin ukko pihalle? Mitäh???


      • Nainen77
        sakke kirjoitti:

        en oikein ymmärrä sun logiikkaa. Oli perseterroristi mies tai nainen, niin ukko pihalle? Mitäh???

        Lue vastaukseni Sonjan viestiin, siellä puhun naisesta, en jaksanut toistaa tässä..


      • tarkka
        Nainen77 kirjoitti:

        Lue vastaukseni Sonjan viestiin, siellä puhun naisesta, en jaksanut toistaa tässä..

        sie oot väärässä paikassa!!pidä huoli,että vastaat oikeaan viestiin,ei tuu sekaannuksia!!eikä tarvi tölviä ketään suotta!


      • Anonyymi
        sakke kirjoitti:

        en oikein ymmärrä sun logiikkaa. Oli perseterroristi mies tai nainen, niin ukko pihalle? Mitäh???

        Ukko piereen pihalle


    • n21

      kun, että kylläpä olet löytänyt rinnallesi "naisellisen" tytön!! Ainakin harvinaislaatuinen hän on, sillä tuskimpa kovin moni tyttö tommosta tekisi!

      Jos mulle ikinä kävis semmonen moka, että pierasisin poikaystäväni kuullen, niin luulen, että kestäis jonkun aikaa toipua sen asteisesta järkytyksestä...ja jos se tapahtuis kun me rakastellaan, niin luultavasti kuolisin häpeään...

      Luulis, että tyttösi haluaisi hoitaa ongelman pois, jos kerran olet huomauttanutkin asiasta...luulis hävettävän...Jospa hänellä on laktoosi-allergia ja mahaan tulee ilmaa maitotuotteista?

      Toivottavasti ongelma ratkeaa parhainpäin- voin vain kuvitella miten "kovasti" seksi tommosen haisulin kanssa kiinnostaa...

      • Lissu

        Kyselit onko jollain antaa neuvoa, minä yritän.
        Sano suoraan ettet voi sietää piereskelyä, sekä
        sen, että suhde menee katkolle jos ei haiseminen
        lopu. Uskoisin tämän auttavan tai sitten ei!


      • mies

        Jos ei uskalla pierrä kumppaninsa seurassa, on mielestäni sellaiset estot purettava. Urbaanit ihmiset ovat tehneet elämästään pieremättöminä ihan epäluonnollisia. Tokihan pieremiskuvio ilmestyy suhteisiin vasta seurusteluhuuman jälkeen (jokunen kuukausi), mutta kyllä sen jossakin vaiheessa tulisi olla ihan luonnollinen asia. Rakastellessa taas en ole moiseen törmännyt. Hiukka huvittava asia. Itse ehkä valmistautuisin seuraavaan sessioon kunnon valkosipulihajusteella pieruineen. Katsottais sitten kuka nauraa.


    • warre

      eli vauvoille tarkoitettu tuote:Cuplaton,saa
      apteekista ilman reseptiä.Kätevä myös pitkillä lennoilla.

    • kateellinen

      Todella mahtavaa, MAHTAVAA, M A H T A V A A!!!!
      Saisinpa sellaisen naisen, anna hänet minulle. Olen kaipaillun piereskelevää naista-aikoinaan sellanen minulla oli-erottiin muista syistä-oli huorahtava.

      Kokemuksesta voin sanoa, että äänet oli erittäin miellyttäviä, kuin balsamia haavoille. Orgasmejakin taisin saada 4-5 yhteen menoon!

      Suosittelen muillekin naisille paukuttelua-piristää seksielämää uskokaa vain.

      Pieru on balsamia.

    • Anonyymi

      Tää on ihan huippua!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      667
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe