Ne paksukaiset.. entiset

venttiiuli

Hector luopui sokerista ja viljasta – laihtui 20 kiloa kolmessa kuukaudessa

ja se toinen

Ryhdyin ottamaan asioista selvää. Tulin siihen tulokseen, että lihomisen syynä oli se, että olin yksinkertaisesti syönyt liikaa hiilihydraatteja. Ruokavaliossani oli liikaa leipää ja perunaa. Näistä kahdesta siis karsittiin ensimmäisenä, ja hiilihydraattien laatu parani: Jos olin aiemmin syönyt aamuisin 3-4 palaa leipää ja taas illalla saman määrän, laihdutus alkoi niin, että aamupalalla söinkin vain yhden palan leipää puuron kanssa.

7

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MAIKKARINKANAVA

      SYÖN N 10-15 PALAA LEIPÄÄ JOKA PÄIVÄ........... EI LIHOTA.

      • nelosenkanava

        mut pierettää ihan he¤¤¤¤¤¤¤


      • stkskts

        Leipä laihduttaa ja laskee kolestrolia:
        Mickelsen O, Makdani DD, Cotton RH, Titcomb ST, Colmey JC, Gatty R. Effects of a high fiber bread diet on weight loss in college-age males. Am J Clin Nutr. 1979 Aug;32(8):1703-9.
        http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/463808

        Sekä puhdistettu vilja että täysjyvävilja laskevat painoa, verenpainetta ja kokonais- ja LDL-kolesterolia. Vaikka molemmissa ryhmissä sydänsairauksien riskitekijät vähenivät, täysjyväviljaa syöneillä diastolinen verenpaine laski kolme kertaa enemmän kuin puhdistettua viljaa syöneillä:
        Kirwan JP1,2, Malin SK3, Scelsi AR3, Kullman EL3, Navaneethan SD4, Pagadala MR2, Haus JM3, Filion J3, Godin JP5, Kochhar S5, Ross AB5,6. A Whole-Grain Diet Reduces Cardiovascular Risk Factors in Overweight and Obese Adults: A Randomized Controlled Trial. J Nutr. 2016 Nov;146(11):2244-2251. Epub 2016 Oct 19.
        https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/27798329


      • kalle-kustaa-

        Saattaa laskeakin verenpainetta, mutta tuskin. Pitää aina ottaa huomioon kenen rahoittama mikäkin tutkimus on. Nykymaailma on pelkää huijausta ja rahan ahneutta.
        Sekä puhdistettu vilja, että täysjyvä sotii vastaan sitä, että pitäisi syödä vain täysjyvä viljoja. Että tämänkin tutkimuksen voi jättää omaan arvoonsa.
        Muut viljatuotteiden terveyshaitat ovat kuitenkin huomattavat.


      • Anjakertoototuuden

        Niinpä suurinta osaa VHH myönteisiä tutkimuksia on rahoittanut Liha ja meijeriteollisuus. Viljoista ei ole mitään terveyshaittoja ellei niille ole allerginen kova rasva sen sijaan aiheuttaa terveyshaittoja kaikille myös lihaville hoitajille ja heidän patalaiskoille miehilleen.


    • M-a

      Monille -20kg on kuin jäävuoren huippua raapaisisi.
      Mutta laihdutapa -20kg, kun olet normaalipainoinen,
      syöt terveellisesti ja harrastat liikuntaa!
      Liikunnan harrastus saa minun kehossani aikaan sen, että
      ei tulisi mieleenkään syödä sokeria, valkoista jauhoa!
      Keho alkaa vaatia vihanneksia ja hedelmiä hiilihydraatteina.
      Ilman niitä kehostani katoaa veto ja olen zompi tai potilas.
      Sitä sokeria saa myös mausteista, sinapista, tomaattisoseesta,
      majoneesista kaikkien kemiallisten aineiden mukana.
      Niillä ei ole mitään tekoa ruoanvalmistuksessa.

    • 123456-

      Monet ovat huomanneet, jos ottaa ruoan yhteydessä tai välipalana, palan kaksi leipää loppuu veto.
      Monet näyttelijä ovat laihduttaneet itsensä VHH-ruokavaliolla kuten esimerkiksi Edelman ja Kalliala. Loirille kelpasi vain raha.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4889
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1742
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1478
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1347
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1238
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      894
    Aihe