30 000 samaa allekirjoittajaa sekä Tahdon että Aid

jenninjasaulinkansliasta

30 000 samaa allekirjoittajaa sekä Tahdon että Aidon Avioliiton aloitteissa. Mikä on tämän asian merkitys? Tahto-ihmiselle on tullut huono omatunto, kun hän on miettinyt asiaa syvemmin. Hän ei enään kannata Suomen muuttamista näennäiseksi yhteiskunnaksi. Hän tahtookin Aitoa Avioliittoa.
Vai onko koko asia vain pilailua eduskunnan kustannuksella?

27

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 121121212121

      12121212

    • 23232323232

      2323232323

    • vastausvalheeseen

      vaikka tämä olisikin totta (mitä se tietysti ei ole) tahdon2013 aloitteella olisi joka tapauksessa enemmän allekijoituksia.

      :-)

      • 28557totuutta

        Miettikää oikeasti mihin nimenne laitatte. Tälläkin palstalla kannattaa verrata, onko kommentoijalla ollenkaan mielipidettä, vaiko pelkkiä kysymyksiä. Tämän palstan perusteella ei kannata allekirjoittaa.


    • hömpsis.pömpsis

      Jos olisi totta, niin ensimmäisenä tulisi mieleen ajatella, että ensin ihminen on toiminut itsenäisesti ja käynyt kannattamassa omatuntonsa mukaisesti Tahdon-aloitetta ja sitten hänet on jossain joukkotilanteessa suostuteltu yhteisön paineen alla laittamaan nimensä aa-listaan.

    • Turusen.listat

      Aito Aivoliito on tyypilliseen tapaansa väärentänyt osan allekirjoituksista

      • Elvis.Presley

        Löytyvätköhän mm. nimet: Juice Leskinen, Jeesus Kristus, Aku Ankka, Adolf Hitler, Idi Amin, John Lennon, Marilyn Monroe, James Dean, John F. Kennedy, Osama Bin Laden, Ronald Reagan, Josif Stalin, Freddie Mercury, Jimi Hendrix,
        Urho Kaleva Kekkonen, Pekka Siitoin, Veikko Vennamo, Elvis Presley, etc. etc...?!


    • liian.myöhäänkö

      Monet ihmiset alkoivat tajuta mitä näiden homoliittojen takana sitten on, ja pelästyivät. He eivät ymmärtäneet, että homoliike ei pysähdy, vaan uusia vaatimuksia yhteiskunnan ja perheiden muuttamiseksi on tulossa.

      • vastausvalheeseen

        miten tuo olisi mahdollista kun aloitus on pelkkä iso valhe?


      • liian.myöhäänkö
        vastausvalheeseen kirjoitti:

        miten tuo olisi mahdollista kun aloitus on pelkkä iso valhe?

        Vaikka olisikin valhe, niin kyllä moni tunteva ihminen pelästyy, kun alkaa huomata, mitä homoliikkeen takana oikeasti on.


      • liian.myöhäänkö kirjoitti:

        Vaikka olisikin valhe, niin kyllä moni tunteva ihminen pelästyy, kun alkaa huomata, mitä homoliikkeen takana oikeasti on.

        Eihän se että ihmisiä kohdellaan yhdenvertaisesti ole mikään pelästymisen aihe kenellekään tuntevalle, fiksulle tai järkevälle ihmiselle. Miksi ihmeessä olisi?


      • liian.myöhäänkö kirjoitti:

        Vaikka olisikin valhe, niin kyllä moni tunteva ihminen pelästyy, kun alkaa huomata, mitä homoliikkeen takana oikeasti on.

        Täällä Espanjassa ei ole pelästytty. Enää. 11 vuotta sitten pelästyivät uskovat ja osoittivat raivokkaasti mieltä homojen avioliittoja vastaan. Homoliikkeen takana ei ollutkaan mitään.

        Aloitus on täyttä soopaa. Eikä teitä yhtään hävetä jatkuva valehtelu?


      • Laittappa.kertoen
        liian.myöhäänkö kirjoitti:

        Vaikka olisikin valhe, niin kyllä moni tunteva ihminen pelästyy, kun alkaa huomata, mitä homoliikkeen takana oikeasti on.

        Minkälaisia pelästyttäviä asioita on sitten tapahtunut niissä maissa, joissa spn-avioliitto on ollut mahdollinen jo yli viisi vuotta?


    • Näihin patmoslaisiin uutisiin kannattaa suhtautua skeptisesti, ne on yleensä rampoja uutisankkoja.

      • Tämä on todennäköisesti tämän "korkkiruuvin" tai hänen kavereidensa mielikuvituksen tuotetta.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Tämä on todennäköisesti tämän "korkkiruuvin" tai hänen kavereidensa mielikuvituksen tuotetta.

        Aivan varmasti. Jos ne olisi plaranneet nuo nimilistat läpi ja havainneet tuon, niin eiköhän itse Puolimatka tai Turunen olisi blogannut siitä.
        Korkkiruuvi taitaa ruuvata sitä ruuvia omaan päähänsä.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Aivan varmasti. Jos ne olisi plaranneet nuo nimilistat läpi ja havainneet tuon, niin eiköhän itse Puolimatka tai Turunen olisi blogannut siitä.
        Korkkiruuvi taitaa ruuvata sitä ruuvia omaan päähänsä.

        Tuskin nuo listat ovat julkisia niin että niihin joku Aa hörhö edes pääsisi käsiksi.


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Tuskin nuo listat ovat julkisia niin että niihin joku Aa hörhö edes pääsisi käsiksi.

        Saattoi ne eduskuntaan toimitetut nimilistat ollakin julkisia, muisten niin, mutta tuo otsikon tasaluku 30'000 nauratti. Että sattuikin juuri tasaluku 30'000.

        Tosin hieman ihmettelen, että miksi niitä kansalaisaloitteiden nimiä ei sitten ole julkistettu edes joidenkin julkimoiden kohdalta. Parempi varmaankin olisi ettei niitä julkistettaisikaan.

        Yhtä kaikki, sellaisten nimilistojen ristiinajaminen vaatisi tietokoneajon ja sellaiseen noiden allekirjoitusten suhteen ei varmasti annettaisi lupaa.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Saattoi ne eduskuntaan toimitetut nimilistat ollakin julkisia, muisten niin, mutta tuo otsikon tasaluku 30'000 nauratti. Että sattuikin juuri tasaluku 30'000.

        Tosin hieman ihmettelen, että miksi niitä kansalaisaloitteiden nimiä ei sitten ole julkistettu edes joidenkin julkimoiden kohdalta. Parempi varmaankin olisi ettei niitä julkistettaisikaan.

        Yhtä kaikki, sellaisten nimilistojen ristiinajaminen vaatisi tietokoneajon ja sellaiseen noiden allekirjoitusten suhteen ei varmasti annettaisi lupaa.

        "Aloitteen vireillepanijan ja edustajan on huolehdittava hallussaan olevien kannatusilmoitusten hävittämisestä viimeistään kuuden kuukauden kuluttua Väestörekisterikeskuksen vahvistamasta päätöksestä hyväksyttyjen kannatusilmoitusten määrästä."

        "Väestörekisterikeskuksen on hävitettävä kannatusilmoitukset aloitteen eduskuntakäsittelyn päätyttyä. Aloitteen vireillepanijan ja edustajan on huolehdittava hallussaan olevien kannatusilmoitusten hävittämisestä viimeistään kuuden kuukauden kuluttua siitä, kun Väestörekisterikeskus on antanut päätöksensä hyväksyttyjen kannatusilmoitusten määrästä."

        kansalaisaloite.fi


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        "Aloitteen vireillepanijan ja edustajan on huolehdittava hallussaan olevien kannatusilmoitusten hävittämisestä viimeistään kuuden kuukauden kuluttua Väestörekisterikeskuksen vahvistamasta päätöksestä hyväksyttyjen kannatusilmoitusten määrästä."

        "Väestörekisterikeskuksen on hävitettävä kannatusilmoitukset aloitteen eduskuntakäsittelyn päätyttyä. Aloitteen vireillepanijan ja edustajan on huolehdittava hallussaan olevien kannatusilmoitusten hävittämisestä viimeistään kuuden kuukauden kuluttua siitä, kun Väestörekisterikeskus on antanut päätöksensä hyväksyttyjen kannatusilmoitusten määrästä."

        kansalaisaloite.fi

        No asia näyttääkin olevan kunnossa.
        Olisikin ollut älytöntä, jos noita nimilistoja kaivettaisiin kaikissa vaaleissa aina esiin. Eihän siinä moni uskaltaisi lopulta edes allekirjoittaa niitä.

        Ensimmäisenä toki kärsisi Aa:n tapaiset aloitteet.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Saattoi ne eduskuntaan toimitetut nimilistat ollakin julkisia, muisten niin, mutta tuo otsikon tasaluku 30'000 nauratti. Että sattuikin juuri tasaluku 30'000.

        Tosin hieman ihmettelen, että miksi niitä kansalaisaloitteiden nimiä ei sitten ole julkistettu edes joidenkin julkimoiden kohdalta. Parempi varmaankin olisi ettei niitä julkistettaisikaan.

        Yhtä kaikki, sellaisten nimilistojen ristiinajaminen vaatisi tietokoneajon ja sellaiseen noiden allekirjoitusten suhteen ei varmasti annettaisi lupaa.

        Itsekin kyllä mietin panna nimeni alle viime kesänä pelkästä säälistä. Tahdon- aloitteeseen nimeni laitoin. Ilman sääliä.


      • Ihmettelinkin jo että miten tuollainen on mahdollista...


      • torre12 kirjoitti:

        Itsekin kyllä mietin panna nimeni alle viime kesänä pelkästä säälistä. Tahdon- aloitteeseen nimeni laitoin. Ilman sääliä.

        Olisihan siinä periaatteessa ihan logiikkaakin allekirjoittaa vastustamansa kansalaisaloite. Eli jos on oman kantansa voitosta varma, niin voisi allekirjoittaa vasta-aloitteen syystä että haluaisi nähdä sen häviön ja lopettaa mussutusta asian ympäriltä.

        Esim Patmoksen junaileman Aa-aloitteen tappio vie Patmoksen uskottavuutta reippaasti negatiiviseen suuntaan. Vaikka täällä Suomessa sanotaankin, että yrittänyttä ei laiteta, niin kyllä laitetaan ja välillä oiken vasaralla päähän.

        Eiköhän patmoslaisetkin saa kuulla tappiostaan hamaan tulevaisuuteen asti eli aina kun ne yrittää nostaa päätään, niin niitä täräytetään Aa-fiaskolla päähän.


      • mummomuori kirjoitti:

        Ihmettelinkin jo että miten tuollainen on mahdollista...

        Muistan lukeneeni, että 50'000 allekirjoitusta olisi ollut raja, jonka ylitettyään ne nimilistat olisi julkisia. Mutta eipä noita nimilistoja tai edes yksittäisiä nimiä ole missään näkynyt eli ei se sitten niin ollutkaan. Parempi näin.


    • iijijijiijjjiiiiii

      Aloittaja on päänsä sekoittanut lespohomo.
      Valetta tuollainen ja se jää omaan arvoonsa.

    • Varmaa tietoa Niuvaniemen tieto toimistosta: 29999 yhteistä nimeä on Räyhiksen eri nimimerkkiä, loput yksi myös..

    • hyväAa

      Hienoa, että Aa sai kerrottua mistä aviolittolain muutoksessa on todella kysymys ja noin moni muutti kantansa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe