Pillun saaminen on täysin ulkonäöstä kiinni

Pillujen-asiantuntija

Rahalla tietenkin saa myös mutta jos haluaa ilmaiseksi niin pitää olla todella hyvännäköinen, normaalivartaloinen ja yli 170 cm että saa pillua. Jos menee baariin niin kyllä naiset niitä pitkiä miehiä katsoo ekana eikä ne vilkaise lyhyitä alle 170 cm pullukka miehiä.

10

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei pidä paikkaansa.. Aitoa Rakkautta ja sitoutumista ei tosin saa, kuin aniharva.. olis sitten ihan mitä vain laidasta laitaan Sukupuolesta riippumatta.. ;D

Joten jos sitä on vailla, niin on turha rutista, kun se on vain olemattoman pienen joukon nautinto.. ;P

• Mutta ethän sinäkään ole mitään saanut.

• HC-ätmel kirjoitti:

Mutta ethän sinäkään ole mitään saanut.

No en ole AitoaRakkautta saanut maistaa.. Jotain Kevyt Versiota Kylläkin.. Juuri sitä TusinaKamaa, mistä SuurinOsa Nautiskelee.. ;D

Sellaista en ole vailla, enkä Seksiä.. Seksiä nyt tässä MaailmanAjassa ja varsinkin tässä Maassa saa jos vain haluaa.. ainakin lähes kaikki, jos nyt joku on sellainen, että ei oikeesti saa edes silloin, jos ei itse vaadi sen ihmeellisempää kuorta, kuin itselläkään on.. ;P

Ja veikkaampa, että niin saisit sinäkin.. ;D

• AmoorAmoor

Saamiseen on monta tietä mutta parhaaksi olen havainnut tämän: Pitää kulkea elämässä herrasmiehen maineessa ja kengissä, siten että pyrkii aina jättämään itsestään positiivisen mielikuvan. Korostan että tämän pitää tulla luonnostaan siksi koska haluaa toimia niin. Ei opeteltuna roolina tai pelimiehen kikkana vain tietyn tavoitteen saavuttamiseksi.

• aikuinennmies-

Maksoin kolmet treffit kun olin naisen kanssa ja neljänsillä treffeillä sain vasta pillua joten olet oikeassa että vain rahalla saa pillua.

• Kkhh

Tulin juuri pari tuntia sitten kaupasta, ja kadulla käveli vastaan lyhyt mies, jolla oli saman pituinen tyttöystävä. En olisi muuten kiinnittänyt mitään huomiota koko asiaan, mutta kun täällä valitetaan pituutta koko ajan, niin katsoin vähän pidempään heitä. Niin että kyllä lyhyetkin miehet naisia saa. Onko muuten 173 cm lyhyt mieheksi? Tuttuni on sen pituinen.

• helpponähdämikä

Ruminkin saa, jos supliikki on kunnossa eli osaa sekä flirttailla että olla aidosti hauskaa seuraa. Jos on vähemmän ulkoisia avuja annettu, pitää hioa ne huippuunsa ja panostaa myös sisäiseen puoleen.

Sosiaaliset taidot, sosiaaliset taidot, sosiaaliset taidot.

• crux

Vaikea sanoa minkä näköinen pitäisi olla. Varmaan pitäisi olla kehittänyt jonkin tyylin huippuunsa ja pitäisi edustaa jotain yksilöllisyyttä korostavaa ryhmää ja unohtaa että siinä on pieni ristiriita. Pitäisi olla rock-henkinen koska seksissä ei ole kyse järjestä, melodiasta tai hallinnasta, vaan irrottautumisesta ja kapinasta, särökitarasta ja uhmasta. Kauluspaitainen mies sopii toimistoon tai myyntityöhön - ei naisen pyhimpään.

• sinkkunainen--

Miksi miehet ette sitten maksa satasta satasta tai kahta että saisitte seksiä. Olisitte onnellisempia kun kävisitte edes kerran huorissa ja naisitte kunnolla kerrankin.

• Teinitohtori

Kyllä käydäänkin vaikka saadaan muutenkin. Se varvi maksaa muuten Euroopan sivistysmaissa 40-50 egee. Suomi ei kuulu sivistysmaihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5376
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3711
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3273
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2525
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2112
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2047
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163