Koska Mattila on löytänyt uutta sisältöä elämäänsä täällä notkumisen sijaan, niin minä K0SSE111 ym. multi nikkini julistaudun uudeksi tämän palstan PiiMÄLEiLiKSi!
Kiitos kaikille läsnäolijoille!!! Siis minua kutsutsutakoon tästä eteenpäin tämän palstan piimäleiliksi!!
\\\\\\\\\Julistaudun uudeksi PiiMÄLEiLIKSi////////
10
154
Vastaukset
- tulpatonMopokin
EI VANTAAN VIRTAKUJAN PIIMÄLEILI MATTILAA VOI KUKAAN KORVATA.............. KUKAAN EI VOI YKSINKERTAISESTI OLLE NIIN YKSINKERTAINEN JA LIHAVA vaikka vhh kaivaa hautaa vuosikaudet leikkilän hyvässä hoivassa ....... Ryssän agentti mattila on virallinen PIIMÄLEILI.. maailman tappiin asti.......
- KOSSE1111
Minä kosse kyllä voin!
- KOSSE1111
ylös ylös hyvä aloitus!
- kylläMattilaPian
Eikös Mattila kirjoittele pian pilven reunalta sieltä on hyvät internetyhteydet maahan.
Uusia kokeilijoita kehiin, saadaan työpaikkoja vapautumaan. - hähhhh
Onko kossella rasvatonta piimäää leilissä?
- KoseVanittaja
KOSSE ON KING............ Valtakunnan kaapin päälle nostettu tietäjä............ joka ei luule mitään ja joka saa pellevhh hipit polvilleen puhtaasti osaamisensa ansiosta
kun Kosse on murkavalla argumentaatiolla ja syvällisellä aiheen tuntemuksella saanut vhh oppnentin nöyrtymään ylivaltansa edessä on oikeasti käynytkin niin, että kukaan vhh-hippi ei vain jaksa jatkaa väittelyä Kossen kanssa ja ne raukat syyttää Kosse räyhääjäksi ja vertaavat sitä siihen ruotsalaiseen tulpattoman mopon polkija puustiseen......
Kosse on King ! - KOSSE1111l
Kosse on kingi nimittäin piimäleilien kingi!!!
- 6464646
"Kosenvamittaja " kirjoittaa asiaa- siihen ei ole lisättävää !
- KOSSE11I
Tänään kosse vaihtaa uudet raikkaat piimät leiliinsä, maanantai nääs!
- Anonyymi
abloodit ja aladoopit aloitusviestille. ,kun VHH-höpinät katoaa niin elämä hymyilee
! Se on todistettu tuhansia kertoja Vapauta sinäkin mennneisyytesi VHH-haamut
ja palaa normaaliin lautasmalliin... !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768522Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593281- 382624
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185- 272181
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362159- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151723- 661686
- 181619