Onko siellä Kemissä paljonkin ifluensssaa liikkeellä?
inf-luenssa
12
61
Vastaukset
Ei muita flunssia pahemmin näkyny, mut minä liikuskelen ja kaadan naisia vuoteeseeni. Jotku jopa pidemmäksikin aikaa.
- valitsenimnimerkki
jaa-a vieläkö olet terve?
valitsenimnimerkki kirjoitti:
jaa-a vieläkö olet terve?
Terva kuin pukki. Epävarmojen tapausten kohdalla käytän aina kondomia. 🐽
- Kemiläinen86
Kyllä sitä räkätautia on liikenteessä. Sitten se venyy ja porukka köhii, kun kurkussa on räkää niin että riittää.
- kippeenä
tunnen 7 kemiläistä, kaikki ovat nyt kipeitä ja atuti on sitkeässä. Osa on rokotettu, osa ei.
- puheitapuheita
Toisin kuin väitetään, rokotus ei nyt näy tehoavan ollenkaan. Viime vuonna tehosi, vaikka väitettiin toisin.
- outoa-
puheitapuheita kirjoitti:
Toisin kuin väitetään, rokotus ei nyt näy tehoavan ollenkaan. Viime vuonna tehosi, vaikka väitettiin toisin.
Kemin ifhl alkoi tavallista aikaisemmin, oikeastaan jo kesällä.
- muutoksen.tuulia
Kemi on kansainvälinen kaupunki, paljon turisteja ja työläisiä muualta.
- köhköh
on sitä lunssaa sen verran että justiinsa omiksi tarpeiksi riittää .
- tilannekatsaus
Olen nyt Influssa tai flunssassa 13. päivää eikä ole käännettä parempaan, päin vastoin yskä kiusaa enemmän.
- aina.sitä.jotain.on
Flunssaa on paljon muttei se varmaan ole vakavaa koska ihmiset on töissä, köhii ja valittaa. Ifluenssassa ei jaksa valittaa.
- viirustenTaistelua
Taitaa olla monta tautia päällekkäin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo737050Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583123- 332335
- 201898
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto231891- 131867
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181559
- 101559
- 521558