Miksi Jutan vastustajaksi oli valittu kampurajalkainen akka joka kaatuili omiin jalkoihinsa? Oliko syynä se että Jutta ei olisi pärjännytkään sellaiselle joka osaa juosta ja liikkua?
jutta Gustafsberg: Bull vs. Veertti
9
226
Vastaukset
- kjkljhgg
Eiköhän Jutalle valittu tarkoituksella kehno vastustaja. Jutta itsekin liikkui kuin sahapukki.
- huonoohjelma
Samaa katsoin. Sillä toisella naisella oli kyllä hyvä kroppa vaikka molemmat vähän kankeita olivatkin.
- nässynsukeltaja
Siinä nähtiin Jutankin kyvyt, Akka liikkui kuin sillä olis osteoporoosi.
- kunnonkohotus
Jutalle pitäis hommata kunnon valmentaja ja laittaa se ruokavalio kuntoon niin kyllä Juttakin huippukuntoon vielä saataisiin kun ikää ei kuitenkaan vielä ole liikaa.
- sewq
Jutan pitäs saaha kunnon suomalainen mies eikä ketään horkka äijiä. Milloinkohan Jutta kasvaa ihmiseksi.
- 2435123
kunnonkohotus kirjoitti:
Jutalle pitäis hommata kunnon valmentaja ja laittaa se ruokavalio kuntoon niin kyllä Juttakin huippukuntoon vielä saataisiin kun ikää ei kuitenkaan vielä ole liikaa.
Kun ei vaan käytä viimeistä oljenkortta Hra.Joku Utti fitnessissi kaatui saappaat p...ssä kultsan lavalla.Selittelylle ei tule vieläkään loppua "olen raihNAINEN nariseva natikka"On saamassa jonkun statuksen kys. lajissa.
Mutta kun tapaisitte sen siviilissä niin täysi nobody.
- uimarinässyltä
liikkuminen oli todellakin kummallista. onkohan sillä joku sairaus vai botoxiko lienee kangistanut?
- amamm
"Aina iloinen Jutta" on sitten oikeasti kova tyttö kiroilemaan. Koko ajan kuului vaan #PIIIIP#.
- bisnes.pyörii
Jutta Gustafsberg on ihan tietoisesti rakennettu brändi, totuus photoshopattujen kuvien takana saattaa olla jotain ihan muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83623Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46554Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501