jutta Gustafsberg: Bull vs. Veertti

Teiskolainen

Miksi Jutan vastustajaksi oli valittu kampurajalkainen akka joka kaatuili omiin jalkoihinsa? Oliko syynä se että Jutta ei olisi pärjännytkään sellaiselle joka osaa juosta ja liikkua?

9

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjkljhgg

Eiköhän Jutalle valittu tarkoituksella kehno vastustaja. Jutta itsekin liikkui kuin sahapukki.

• huonoohjelma

Samaa katsoin. Sillä toisella naisella oli kyllä hyvä kroppa vaikka molemmat vähän kankeita olivatkin.

• nässynsukeltaja

Siinä nähtiin Jutankin kyvyt, Akka liikkui kuin sillä olis osteoporoosi.

• kunnonkohotus

Jutalle pitäis hommata kunnon valmentaja ja laittaa se ruokavalio kuntoon niin kyllä Juttakin huippukuntoon vielä saataisiin kun ikää ei kuitenkaan vielä ole liikaa.

• sewq

Jutan pitäs saaha kunnon suomalainen mies eikä ketään horkka äijiä. Milloinkohan Jutta kasvaa ihmiseksi.

• 2435123
        kunnonkohotus kirjoitti:

Jutalle pitäis hommata kunnon valmentaja ja laittaa se ruokavalio kuntoon niin kyllä Juttakin huippukuntoon vielä saataisiin kun ikää ei kuitenkaan vielä ole liikaa.

Kun ei vaan käytä viimeistä oljenkortta Hra.Joku Utti fitnessissi kaatui saappaat p...ssä kultsan lavalla.Selittelylle ei tule vieläkään loppua "olen raihNAINEN nariseva natikka"On saamassa jonkun statuksen kys. lajissa.
        Mutta kun tapaisitte sen siviilissä niin täysi nobody.

• uimarinässyltä

liikkuminen oli todellakin kummallista. onkohan sillä joku sairaus vai botoxiko lienee kangistanut?

• amamm

"Aina iloinen Jutta" on sitten oikeasti kova tyttö kiroilemaan. Koko ajan kuului vaan #PIIIIP#.

• bisnes.pyörii

Jutta Gustafsberg on ihan tietoisesti rakennettu brändi, totuus photoshopattujen kuvien takana saattaa olla jotain ihan muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2111
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1389
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1326
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      370
      1233
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      20
      917
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      158
      810
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      786
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      712
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      706
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      655
    Aihe