Ihana aasialainen nainen!

myyty-mies

Kävin äsken Prismassa. Kassalla oli aivan ihana aasialainen nainen. Hän oli ystävällinen muitakin asiakkaita kohtaan, mutta minua kohtaan vieläkin ystävällisempi ja kaunis hymy. Ei ollut sormuksia, joten meikä taitaa yrittää kohta jotain säätöä hänen kanssaan. Oli niin kaunis nainen!

5

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ChinaDragon

Provokatiivisesti tehdyt aloitukset purevat näköjään aina.

Totuuden nimissä ei kannata syvästi ihastua hymyileviin naisiin, voi elämässä aika käydä vähiin jos ihastuisi ja haluaisi tutustua heihin jokaiseen.
      Aasiassa asiakaspalvelun ytimenä on ystävällisyys, hymyillään aina. Se tulee jo geeneissä.

Mukavaahan se on jos saa ystävällistä palvelua. Suomessa sitä saa jos on itse ystävällinen, muuten mennään naamat peruslukemilla.
      Ajatus miten palvellaan on jo kovin erilainen. Hyvänä ekstrana asiakas saa hyvän mielen ja tulee uudestaan tai sitten voi ajatella että tuleehan se taas ostamaan kun sillä jääkaappi tyhjenee.

• asiakaskuningas

höpö höpö..olen saannut maailman huonointa asiakaspalvelua aasiassa. aasiassa asiakaspalvelutilanteet ovat myös yleisiä simputtamisen ja vallankäytön tilanteita ja onpa sellainenkin asiakaspalvelutilanne tullut eteen monesti, jossa työntekijä vähät välittää asiakkaasta, saattaa jopa torkkua tiskillä. ja noin yleensä olen törmännyt erittäin huonotapaisiin ihmisiin, jotka eivät osaa esimerkiksi jonottaa, jonotus on tyypillinen aasialainen tilanne, joka muistuttaa kaaaoksen ja minä minä -asenteen sekoitusta, siinä mummotkin jo jäävät jalkoihin (ehkä huonot tavat ja röyhkeys ovat yksi tapa pärjätä noissa väkirikkaissa maissa, heikot jäävät jalkoihin, näinhän viidakossakin tapahtuu).

no yleistyksiähän nuo minunkin kommentini ja kokemukseni ovat, mutta kannattaa pitää mielessä, että ihmisiä aasialaisetkin ovat huonoine ja hyvine tapoineen. olen huomannut, että tällä palstalla itseään hyvinkin kulttuuritietoisina pitävät ihmiset sortuvat samoihin stereotypioihin kuin peräkammarin mammanpojat.
        ja jotta ylläpidon ei tarvitsisi poistaa kommentointiani, niin totuuden nimissä voin kertoa saaneni myös hyvää palvelua aasiassa, mutta enemmän sitä huonoa.

mutta sitten tuohon kassaneitiin, siinä olen samaa mieltä, että kai se kuuluu ihan normaaliin asiakaspalveluun, että hymyillään ja ollaan kohteliaita, sitä ainakin itse vaatisin, jos haluaisin ns. hyvää palvelua. asia sikseen, jos haluaa kokeilla omaa viehättävyyttään, niin mikä estää kokeilemasta sitä eri tilanteissa: kaupassa, kirjastossa, taksissa, hississä...
        kirjoita vaikka oma nimesi ja puhelinnumerosi keltaiseen huomiolappuun ja ojenna se hänelle vihjailevan hymyn kera, sitten jäät odottelemaan kotiin takkatulen ääreen tuleeko romanttista vastakaikua puhelinsoiton merkeissä..älä pety jos vastapuhelua ei tule.

• Kukavaanko

No se on kyllä faktaa fuckdaa et vastakkaiselta sukupuolelta saa AINA parempaa palveluu ku samaa sukupuolta olevalta. Jos näin ei mee , panee mietiin et ei taida olla hetero.Aasialaisuus täs on sivuseikka, luin just yhtä blogii ja menit sit kauppaan, prismaan mäkin ja totesin saman kun tää bloggaaja. näin se vaan menee eikä oo kyl oikeen:naiset on perseestä naisille .
      http://pokamun.blogspot.fi/2016/11/ala-tuu-droppaa-mun-tunnelmaa.html?m=1

• Miesoon23

Testasin. Näin se menee. Ekaks prismaan ... valkkasin naisen... n 20v. Mikä hymy korvasta toiseen ja mukavat päivänjatkot ja lastas kamat pussiin. No sit meninki lidliin ja mies mun ikäluokkaa tiskillä. Kyl se jakso hymytö naiselle mun eessä mut ootas vaan kunpääsin kohille. Suupielet valuki leukaan ja töykeesti tokas et voisiks nostaa ton kapulan seuraavalle.ei ees muovipussii avannu vaik mullei oo kynsii!

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7549
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1833
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1830
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      958
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      890
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      21
      709
    Aihe