seurustelemaan sellaisen ihmisen kanssa jolla ei ole ystäviä?Miksi et voisi?
Voisitko alkaa
47
246
Vastaukset
Kyllä voisin.
- hyvinsopii
totta kai
Tottakai.. YstävätYhdessä, niin kuin sanoit.. ;P
- Ikis..M
Ehkä, en osaa sanoa. Kyllä sen ystävättömyyden syy ainakin vähän arveluttaisi että onko se ihminen semmoinen luonteeltaan että on karkottanut kaikki ystävänsä ympäriltään, jos on niin tuskinpa olisi kovin hyvää vaimomateriaalia. Muutenkin mietityttäisi että onko sitten hirveän takertuva jos ei ole tekemisissä muiden ihmisten kanssa kuin minun kun minä taas arvostan myös omaa aikaa niin en haluaisi 24/7 olla yksissä, voisi olla hyvä että olisi sitten muuta juttuseuraa siksi ajaksi kun itse en ole saapuvilla.
- Ikis..M
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Monella voi olla paljon "ystäviä", mutta ei oikeastaan yhtään aitoa ystävää.. ;P
No joo, se on ihan totta eikä semmoinenkaan ehkä ihan paras vaihtoehto olisi, voi kertoa että on aika pinnallinen ihminen kyseessä. Paras varmaan olisi semmoinen jolla ei välttämättä hirveän laaja kaveripiiri ole mutta kuitenkin muutamia ja pari oikein sydänystävääkin. Toki nykyaika on semmoinen että ihan hyvilläkin tyypeillä voi olla ettei ole yhtään oikein läheistä kaveria mutta hyvä jos on.
Ikis..M kirjoitti:
No joo, se on ihan totta eikä semmoinenkaan ehkä ihan paras vaihtoehto olisi, voi kertoa että on aika pinnallinen ihminen kyseessä. Paras varmaan olisi semmoinen jolla ei välttämättä hirveän laaja kaveripiiri ole mutta kuitenkin muutamia ja pari oikein sydänystävääkin. Toki nykyaika on semmoinen että ihan hyvilläkin tyypeillä voi olla ettei ole yhtään oikein läheistä kaveria mutta hyvä jos on.
"se on ihan totta eikä semmoinenkaan ehkä ihan paras vaihtoehto olisi, voi kertoa että on aika pinnallinen ihminen kyseessä."
Jeps, SamanMoiselle voisi olla ihan Ok..
"Toki nykyaika on semmoinen että ihan hyvilläkin tyypeillä voi olla ettei ole yhtään oikein läheistä kaveria mutta hyvä jos on."
Näinhän se on.. tai sitten voi olla muuten sellainen, ettei ole löytänyt itsensä kaltaisia tuttuja/ystäviä, joiden kanssa olisi SamoillaTaajuuksilla tai sitten viihtyy pääosin itsekseen tjmv.. ;P
Eli ei ystäviä Välttis tarvii olla, mut Mun Ystävä täytyis olla.. Eipä se muuten toimis.. ;P
- Lutkatutka
Lutkan kanssa en voisi seurustella.
- Mieluiten-juuri-ei
Eipäs kun juuri päin vastoin! Mitä enemmän jollakulla on ystäviä, sen vähemmän hän minua kiinnostaa. En jaksaisi kisata ajasta ja tilasta alituisesti. Sehän on selvää, että ei sitä seurustelukumppaninakaan ole joka hetki parhaimmillaan... Ja jos kumppani kaivaa heti puhelimen esiin mielessä ne ystävät, niin morjensta vaan minun puolestani.
PS: Samoin rassaa ajatus siitä, että toisella on valtavan suuri suku... Suvusta koituu aina omat rasitteensa, etenkin jos sukulaiset ovat läheisiä ja niiden kanssa on tottunut viettämään paljon aikaa.- sinkuunainee
Mulla ihan sama mielipide. Ja oon siis nainen. Olen aina ollut ittekseni viihtyvää sorttia ja mies saa ja oikeestaan pitääkin olla samanlainen, koska en jaksa mitään jatkuvaa seuraelämää ja sukuloimista.
Kerran olen seurustellut ja mua niin otti päähän se miehen seurallisuus. Aina piti olla menossa johonkin ja tavata kavereita ja mua esitellä kaikille ku itteä ei vois vähempää kiinnostaa häne kaveris ja heidän tyttöystävät. Ja mua tietenkin sitten pidettiin hapannaamana.
Oon varmaan sitten hankala ihminen ja mun on ehkä tarkoitettu olemaan yksin.
Kyllä kuitenkin parisuhdetta kaipaan, en vaan kaipaa mitään muita ihmissuhteita, mitä tulee siinä mukana.
Viihdyn kotona ja mökillä, tykkään liikkua luonnossa ja kalastella, ei mua koskaan nuorempanakaan kiinnostanut sosialisointi. Muut meni bileisiin, mä menin yksin mökille. Sellanen oon ollut aina. - Eitarviiollaainamenossa
Kuulostaa hyvältä. Vaikka mihin sinua menee pakoon, jos haluaa olla yksin, kun tulet mukaan kalaan :)
- Hyvätystävätyhdessä
Totta kai voisin. Silloin aikaa parisuhteelle järjestyy helpommin kuin kalentereita selaamalla. Muodostan ihmisestä itse mielipiteeni, enkä pohdi, mitä muut ajattelevat.
- i.can.tell
Olet selvästi mies :D
- Old_school_man
Ihminen se on mieskin.
- Old_school_man
Sittenhän sillä naisella olisi (mies)ystävä eli minä. Siis kyllä.
Jostais syystä ylä- ja alamäki tuppaavat kasaantumaan. Kun rupesi menemään paremmin ystävärintamalla, niin rupesi menemään paremmin naisrintamallakin. Vähän pelkään, miten käy, kun molemmilla rupeaa menemään yhtä aikaa huonosti. Ehkä ne sosiaaliset ongelmat kuitenkin on enemmän omassa päässä, kuin mahdollisten kumppanien ennakkoluuloissa yksinäistä kohtaan.
Vähän kakspiippunen juttu..
Onhan naisella enemmän aikaa miehelle jos hänellä ei ole kavereita..
Mutta joskus sitä aikaa on liikaa ja mies ei saa olla rauhassa ikinä.- YksityisyyttäEiEnää
Mutta eihän kaikki halua jakaa koko liikenevää vapaa-aikaansa ihmisten seurassa! Voihan sitä mennä vaikka metsäpolulle yksin ajatustensa kanssa ja palata taas virkistyneenä kotiin.
Vai onko nykyihmisellä se oletus, että puolison kanssa on liimattu kiinni? Onko nämä yksityiset pyrähdykset mahdottomia? Itseäni tämä ajatus vaivaa ainakin. YksityisyyttäEiEnää kirjoitti:
Mutta eihän kaikki halua jakaa koko liikenevää vapaa-aikaansa ihmisten seurassa! Voihan sitä mennä vaikka metsäpolulle yksin ajatustensa kanssa ja palata taas virkistyneenä kotiin.
Vai onko nykyihmisellä se oletus, että puolison kanssa on liimattu kiinni? Onko nämä yksityiset pyrähdykset mahdottomia? Itseäni tämä ajatus vaivaa ainakin."Voihan sitä mennä vaikka metsäpolulle yksin ajatustensa kanssa ja palata taas virkistyneenä kotiin."
Tämäntapaista tai vastaavaa aikaa tietynlaiset ihmiset vaativat.. Syyt eivät ole aina samat, mutta tarkoitus on yleensä aika lähellä toisiaan.. ;P
Kyllä mä Ainakin Tykkään.. Kertoo mulle asioita kyseisestä yksilöstä.. Hyviä sellaisia.. ;PYksityisyyttäEiEnää kirjoitti:
Vai onko nykyihmisellä se oletus, että puolison kanssa on liimattu kiinni? Onko nämä yksityiset pyrähdykset mahdottomia? Itseäni tämä ajatus vaivaa ainakin.Sen metsäpolku ajatustelun on parempi kestää ainaki 5tuntia että saa rauhassa kattoa telkkaria tai pelata änäriä kavereiden kanssa... Ilman naisten seuraa.
Sen alku-ihastuksen jälkeen, nurkissa jatkuvasti laahaava naaras on jumalaton rasite.
Eihän semmonen kaveriton naaras lähe tyttöporukalla saariselälle tai vaikka Kuubaan pariksi viikoksi..
Pitäis jotenki saaha mun kavereiden naiset ja mun nainen ystävystymään että he voivat sitten porukalla mennä johonki.
- ouitty
Tietenkin voisin.
- jep.jep
Itse miehenä on toisaalta ihan sama onko naisella kavereita vai ei kuten on ihan sama myöskin onko naisella korkea koulutus vai ei MUTTA yleensä se vain menee niin että jos naisella on paljon kavereita tai korkea koulutus niin hän vaatii myös mieheltä eli ihan sama miten on kunhan nainen ei edellytä samaa mieheltä..
Eli vastaus on että voisin mielelläni seurustella naisen kanssa jolla ei ole kavereita.
Kaverittomuus ei tarkoita mitään. - Kaveriton_nussimaton
Se on nähty niin monta kertaa, että kaverittomalle ei sitä VITUN PILLUA ANNETA! Mikähän VITTU siinä on kun ei sitä VITUN VITUN VITTUA VOI ANTAA? Mihin vittuun niitä VITUNVITUNVITUN KAVEREITA SIINÄ VITUN NUSSIMISESSA TARVITAAN? Auttavatko ne kaverit työntämään kyrvän pilluun? Ovat surkeaa väkeä nämä kaverisosiaalit, kun eivät osaa itse työntää kyrpää pilluun vaan pitää niiden sosiaalisten kavereiden kädellä kaveria avittaa.
Ihan vaan tiedoksi, että osaan työntää kyrvän pilluun ihan itse, en tarvitse mitään VITUNVITUNVITUN KAVEREITA SIINÄ AUTTAMAAN. JOTEN HYVIN VOITTE ANTAA SITÄ VITUN VITUN VITUN VITTUANNE SAATANAN KAVERIHUORAT!taidat haluta seurustella nyt väärän asian kanssa.. Joskos se johtuis siitä, ettei Flaksi ole käynyt?.. ;P
- ei.hetkauta
Ei minun miehelläni ole koskaan ollut kavereita. Ei asialla ole mitään merkitystä.
- Rumasinkkumies-
Minulla ei ole kavereita koska olen ruma. Naisetkin vihaa minua.
- TekosyitäOnMonia
Kukaan ei ole luomisen puolesta niin ruma, etteikö saisi kaveria tai puolisoa. Ruma-luonteisista en sano samaa! Ikävä asenne näkyy naamasta, ja sellaiset kaikki kiertää kaukaa. Samaa väittäison sinustakin.
Vaikka naama olisi minkälainen, mutta kun sitä koristaa hellä ja rakastava ilme, kaupat lyödään lukkoon.
(Moni nainen etsii ihan tarkoituksella "itseään rumempaa"saadakseen itse olla ruusu... Ja vastaavasti tiedän tapauksia, että komean miehen rinnalla nainen potee valtavaa alemmuutta.)
Joo. Eihän mullakaan ole sanan varsinaisessa merkityksessä. :)
Ei ne ystävät ole aina kaikille niin tärkeitä, vaikka parisuhde voiskin olla.- iivar-runontaja
Meinasin just kirjoittaa että kyllähän laskin.väärinkin aloitti skypesuhteen Jaanan kanssa vaikka hänellä ei ollut ystäviä ;)
- Fekmmksdlmklssd
Voisin. En ole niin aneeminen että tarvisin toisesta ihmisestä hänen ystäväpiiriään lainaksi tai valloitettavaksi. Olen kiinnostunut hänestä.
- TässäSeTulikin
Waude.... ketjun paras!
TässäSeTulikin kirjoitti:
Waude.... ketjun paras!
Olen samaa mieltä.. ;P
Fiksu Jantteri.. Pukee monesti mun ajatukset sanoiksi paremmin, kuin mä Itte.. Tai siis siltä monesti tuntuu.. Varmaan sama homma muilla, jotka ovat syystä tai toisesta hänen kanssaan enemmän tai vähemmän samoilla Taajuuksilla.. SävyEroja on ja ehkä jotain mielipide erojakin, mutta kaikken kaikkiaan yksi palstan mielenkiintoisemmista Yksilöistä isolla Y:llä.. ;P
Jos mies olisi joku Mr. Antisocial niin en pystyisi.
- Mr.Antisocial
No voi vittu! Saatanan rasisti!
Mr.Antisocial kirjoitti:
No voi vittu! Saatanan rasisti!
Voi rakas, kun ei se meidän juttu vaan onnistunut.
- sinkkupirkko
Ihan ok jos yksinäisyys johtuu siitä että haluaa tehdä omia juttuja, tai että on muuttanut uuteen kaupunkiin, eikä esim. mt-ongelmista. Itsekin olen introvertti.
- 456764
Ihan sama onko vai eikö, kunhan ei ole muuten epätoivoinen.
- 4115
Miksei saa olla pätoivoinen?
- ulkonäkö-on-kemia
Rumuus on häpeä
En voisi, se on sama kuin liikaa kavereita. Pitää olla juuri oikea määrä sukulaisia, omaisia ja kavereita, tämä suhde määrittelee mm. verhojen värin ja kuka nukkuu seuraavat 2 viikkoa sohvalla.
- sioille.helmiä
Eipä se haittaisi. Mulla on ihan riittävästi kavereita toisellekin... :)
- 7142
Kaverittomuus on naisessa hyvä ominaisuus.
Komppaan! Yksi kaveri on ihan yes, mutta kaksi on jo turn off...puhumattakaan homokavereista.
- Tyttövaaa
Juu, toki
En voisi, koska kaverittomassa naisessa on takuulla jotain vikaa.
- Pillujen-asiantuntija
Mies voi olla kaverittoman naisen kaveri jos nainen on nätti. Nainen ei voi olla kaverittoman ruman miehen kaveri. Kaveri suhteissa pätee samat säännöt kun parisuhde haussa. Ruma jää yksin- Miehen pitä olla komea ja jännä ja sosiaalinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904362
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?522840Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132491Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1092279- 351973
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281957Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2181667Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791446