Yhtiömme ostaa Golf osakkeita.
Kaupat vaikka tänään.
Toimisto Helsingissä.
Ostopalkkiomme on neuvoteltavissa.
Velat ja vastuut siirtyy kaupassa meille, ei haittaa vaikka maksuja olisi useammalta vuodelta rästissä.
Soita 046 556 2429
Golf osakkesta eroon nopeasti
3
335
Vastaukset
- 046
Jo numeron alusta 046 voi päätellä, että ostajana on huijari
- MyyjäHuijari
Jos ostaa osakkeita, kuka laittaisi oman henkilökohtaisen numeron, jokainen tietää tietää idiootit jotka soittelee yötä-myöten.
Kun minä myyn jotain, niin olen ostanut prepaid numeron r-kiskalta, häiriköitä kun alkaa olemaan, niin heitän numeron roskiin ja hankin uuden.
Jos myyt osakkeen huijarille, miten voi käyttää osaketta väärin, ei mene mun kaaliin, myin talvivaaran osakkeetkin "huijarille" ja niin vaan osakkeet lähti minulta pois arvo-osuustililtä..
- hillinosake
Osakkeen voi myydä ihan kelle tahansa, jos siitä kauppakirjan tekee. Hinta voi olla negatiivinen tai positiivinen. Minä en ymmärrä sitä, ettei osaketta saisi myydä sellaiselle, joka on rahaton ja jonka tarloituskaan ei ole maksaa vastikkeita. Yhtiöhän voi vallan hyvin silloin ottaa osakkeen yhtiön haltuun ihan lain mukaisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818