Yhtiömme ostaa Golf osakkeita.
Kaupat vaikka tänään.
Toimisto Helsingissä.
Ostopalkkiomme on neuvoteltavissa.
Velat ja vastuut siirtyy kaupassa meille, ei haittaa vaikka maksuja olisi useammalta vuodelta rästissä.
Soita 046 556 2429
Golf osakkesta eroon nopeasti
3
318
Vastaukset
- 046
Jo numeron alusta 046 voi päätellä, että ostajana on huijari
- MyyjäHuijari
Jos ostaa osakkeita, kuka laittaisi oman henkilökohtaisen numeron, jokainen tietää tietää idiootit jotka soittelee yötä-myöten.
Kun minä myyn jotain, niin olen ostanut prepaid numeron r-kiskalta, häiriköitä kun alkaa olemaan, niin heitän numeron roskiin ja hankin uuden.
Jos myyt osakkeen huijarille, miten voi käyttää osaketta väärin, ei mene mun kaaliin, myin talvivaaran osakkeetkin "huijarille" ja niin vaan osakkeet lähti minulta pois arvo-osuustililtä..
- hillinosake
Osakkeen voi myydä ihan kelle tahansa, jos siitä kauppakirjan tekee. Hinta voi olla negatiivinen tai positiivinen. Minä en ymmärrä sitä, ettei osaketta saisi myydä sellaiselle, joka on rahaton ja jonka tarloituskaan ei ole maksaa vastikkeita. Yhtiöhän voi vallan hyvin silloin ottaa osakkeen yhtiön haltuun ihan lain mukaisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346