Kipeät finnit kaulalla

Finnikaula

Onko muilla kokemusta finneistä jotka ilmestyy kaulalle ja rintaan.?Ovat todella kipeita ja kovia eikä siellä sisällä välttämättä ole mitään tai sit siellä on pikku määrä märkää. Jos niitä erehtyy puristeleen niin ovat tosi kipeitä pitkän aikaa vaikka niitä puhistaisi vedellä. Mistähän tälläset johtuu ja miten ne saisi pois nopeammin. Ei voi pitkäkauluksisia paitoja tai koruja pitää niiden takia. :(

3

2725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todellarasittavia

Valitettavasti on kokemusta. Minulla ei ole kaulan ja rinnanalueen finneihin tehonnut mikään muu kuin ihotautilääkärin määräämä Actavis-kuuri. Kohta kuuri lopussa ja jos näppylät palaavat, varaan heti ajan ihotautilääkärille. Olkoonkin voimakas tuo lääke, mutta kun se minulla pienellä annostuksella on auttanut, niin ilomielin olen syönyt.

Enkä ainakaan itselläni keksinyt syytä, mistä noita tuli. Luultavasti hormonaalisia.

• finnikaula

olen nyt kokeillut tuota neutrogenan tuotetta jonka saa naamioksi tai sit puhistus aineeksi. niin oon huomannu että vähän nopeampaa lähtee noi finnit. vaikka kasvoille tuo on tarkoitettu niin aattelin kuitenkin kokeilla. :D

• Todellarasittavia
        finnikaula kirjoitti:

olen nyt kokeillut tuota neutrogenan tuotetta jonka saa naamioksi tai sit puhistus aineeksi. niin oon huomannu että vähän nopeampaa lähtee noi finnit. vaikka kasvoille tuo on tarkoitettu niin aattelin kuitenkin kokeilla. :D

Hyvä jos sinulla joku tuote auttaa :) Minulla loppui usko, niin siksi marssin ihotautilääkärille. Salisyylihappoa sisältävistä tuotteista voisi myös olla apua, kun ovat kuorivia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7502
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2936
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1776
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1404
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      131
      1153
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      75
      842
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      52
      745
    Aihe