Olen aivan hukassa. Tulkitsenko miehen käytöksen väärin? Tämä mies hakeutuu seuraani, näemme siis harrastuksessa. Hän katselee minua paljon. Hän selkeästi kuuntelee, mitä puhun muiden kanssa, koska puuttuu välillä näihin juttuihin. Hän haluaa auttaa minua ja kysyy esim. Miksi minulla on niin masentunut ilme.
Joskus kirjoitan hänelle mesessä harrastuksesta, hän laittaa hymiöitä viesteihin. Vähintään yhden jokaiseen. Hän ei kuitenkaan itse kirjoita, ellei olla sovittu, että hän ottaa asian tiimoilta yhteyttä.
Näemme satunnaisesti, kuitenkin useamman kerran viikossa ja siis vain harrastuksessa. Eilen hän selkeästi odotti että lähden ja poistui samaan aikaan. Jäimme pihalle juttelemaan. Kun kerroin, että pidän eräästä jutusta, niin hän sanoi myös pitävänsä, muttei sitä tule tehtyä yksin (käsitin siis että hän vihjaisi että hänellä ei ole ketään). Hän myös sanoi, että kai tulen pikkujouluihin. Lopuksi kun sanoin että pitää lähteä ja sanoin että"Nähdään huomenna!" hän vastasi että "Toivottavasti".
Olen häneen aivan tuskaisen ihastunut, mutta voiko hänen tunteistaan päätellä vielä mitään. Yritän itse esittää aika coolia. Luulisi, että jos häntä kiinnostaa, niin hän ottaa yhteyttä. Vai onko hän varattu?
Onko tämä mies kiinnostunut?
59
959
Vastaukset
- exkeittiöekspertti
Tyyppi on playeri joka leikittelee tunteillasi tekeytymällä ujoksi.
Näillä tempuillaan pyrkii kostuttaan sun kiimavittusi eikä vie sinua vihille vaikka antautuisit tuhat kertaa syntiseen seksiin. Ihan selvä vampyyri.
- Fagetsi
Selvästi kiinnostunut sinusta!
- 819
Ei tuossa ole mitään tulkittavaa. Ei tuon selvempää kiinnostusta olekaan. Mitä oikein ihmettelet?
Samaa mieltä.. Jantteri näemmä toivoo, että PikkuJouluissa pääsisitte keskustelemaan ja tutustumaan vapaamuotoisesti hieman enemmän.. ;P
- auttakaaihastunutta
Kai ihmettelen, miksei hän pyydä minua minnekään. Tai kirjoittele minulle.
Olen kyllä suosittu ja aina iloinen ja ystävällinen kaikille. Pari päivää sitten eräs työkaverini sanoi, että näytän ihan Kardashianilta. No se oli huomattavaa liioittelua, näytän itseltäni, mutta olen siis nätti varmasti monen mielestä. En tiedä, voiko hän ajatella, ettei saa minua? Tai jos hän haluaa minut kaveriksi. Tai että minut saa pelaamalla tätä peliä. No toimiihan se... Hän on itse todella komea.
Tiedän, että kuulostan ärsyttävältä. Toisaalta onhan tämä hienoa, että alku olisi hidas. Mikään ei ole hienompaa kuin jännittää sitä, näkeekö häntä ja tuleeko hän juttelemaan. Eilen olin taivaassa pelkästä "Toivottavasti nähdään" lausahduksesta! Kai pelkään, että sydän särkyy ja kuvittelen kaiken. Ihastunut nyt näkee kaiken ihastuneen silmin. Mietin, että voisinko itse käyttäytyä tuolla tavalla mahtavalle kaverimiehelle. Niin miksi ei?
Ja exkeittiöexpertille: minua ei pysty pelaamaan sänkyyn. Siinä loppuu miehen kärsivällisyys tai toisena vaihtoehtona hän ihastuu minuun pelatessaan peliään. Olen kuitenkin aika kiva ja fiksu, vaikken käytöstä osaakaan tulkita. ☺ - exkeittiöekspertti
auttakaaihastunutta kirjoitti:
Olen kyllä suosittu ja aina iloinen ja ystävällinen kaikille. Pari päivää sitten eräs työkaverini sanoi, että näytän ihan Kardashianilta. No se oli huomattavaa liioittelua, näytän itseltäni, mutta olen siis nätti varmasti monen mielestä. En tiedä, voiko hän ajatella, ettei saa minua? Tai jos hän haluaa minut kaveriksi. Tai että minut saa pelaamalla tätä peliä. No toimiihan se... Hän on itse todella komea.
Tiedän, että kuulostan ärsyttävältä. Toisaalta onhan tämä hienoa, että alku olisi hidas. Mikään ei ole hienompaa kuin jännittää sitä, näkeekö häntä ja tuleeko hän juttelemaan. Eilen olin taivaassa pelkästä "Toivottavasti nähdään" lausahduksesta! Kai pelkään, että sydän särkyy ja kuvittelen kaiken. Ihastunut nyt näkee kaiken ihastuneen silmin. Mietin, että voisinko itse käyttäytyä tuolla tavalla mahtavalle kaverimiehelle. Niin miksi ei?
Ja exkeittiöexpertille: minua ei pysty pelaamaan sänkyyn. Siinä loppuu miehen kärsivällisyys tai toisena vaihtoehtona hän ihastuu minuun pelatessaan peliään. Olen kuitenkin aika kiva ja fiksu, vaikken käytöstä osaakaan tulkita. ☺Tyttöseni, olet sekaisin päästäsi jos luulet huijaavasi luontoa...
Silloin kun jotakuta sanotaan Kardashianiksi, nin tarkoitetaan että hänet on punnittu ja huoraksi todettu. Kommenteillasi vahvistat tuota käsitystä, sinä vain odotat että playeri iskee ihollesi, tuuppaa meisselinsä sisääsi ja lopuksi siementää sut.
Te kaikki naiset ootte samaa maata, niin älyköt kuin löyhäpäisetkin; playeri tarttuu vyötäröösi, vetää lähellensä ja kuiskaa korvaasi "oon kattellu sua ja huomannu että me sovittaisiin yhteen". Tuossa vaiheessa tyttö kääntää päänsä playeria kohden, laittaa huulensa tötterölle, sulkee silmänsä ja jää odottaan suudelmaa. Playeri antaa piiiiiiitkän märän suudelman ja työntää samalla keskisormen ja etusormen tytön märkään vaginaan jonka jälkeen itse touhu alkaa.... - Rose_91
Ja exkeittiöexpertille: minua ei pysty pelaamaan sänkyyn. Siinä loppuu miehen kärsivällisyys tai toisena vaihtoehtona hän ihastuu minuun pelatessaan peliään. Olen kuitenkin aika kiva ja fiksu, vaikken käytöstä osaakaan tulkita. ☺Mikset pyydä miestä itse esim. kahville? Minulla oli aikanaan tuollainen tilanne kuin sinulla. Pyysin miestä teelle ja sille tielle jäätiin.
Kysymällä et ainakaan häviä mitään. - Rupelihattu
exkeittiöekspertti kirjoitti:
Tyttöseni, olet sekaisin päästäsi jos luulet huijaavasi luontoa...
Silloin kun jotakuta sanotaan Kardashianiksi, nin tarkoitetaan että hänet on punnittu ja huoraksi todettu. Kommenteillasi vahvistat tuota käsitystä, sinä vain odotat että playeri iskee ihollesi, tuuppaa meisselinsä sisääsi ja lopuksi siementää sut.
Te kaikki naiset ootte samaa maata, niin älyköt kuin löyhäpäisetkin; playeri tarttuu vyötäröösi, vetää lähellensä ja kuiskaa korvaasi "oon kattellu sua ja huomannu että me sovittaisiin yhteen". Tuossa vaiheessa tyttö kääntää päänsä playeria kohden, laittaa huulensa tötterölle, sulkee silmänsä ja jää odottaan suudelmaa. Playeri antaa piiiiiiitkän märän suudelman ja työntää samalla keskisormen ja etusormen tytön märkään vaginaan jonka jälkeen itse touhu alkaa....Väärin. Ei sanottu Kardashianiksi vaan näköiseksi ja minun mielestä Kardashian on ihan viehättävän näköinen.
Kateellinen, koska naista kiinnostaa mies noinkin kovasti?
Miksi sä haluat esittää coolia?
- auttakaaihastunutta
Exkeittiöexpertti on ainakin jotenkin elämäänsä kyllästynyt tai pettynyt, kun lokeroi kaikki naiset samanlaisiksi. Suurin virhe on lähteä olettaamaan toisen olevan jotain ilman, että tuntee hänet. Siinä menettää aika paljon.
Onneksi itse tiedän, mitä olen. Minulla ei ole esimerkiksi ainuttakaan yhdenillan juttua, enkä ole ikinä lähtenyt baarista kenenkään muun matkaan kuin silloisen miesystäväni. Pleijereihin olen törmännyt vaikka kuinka moneen, eikä rahallakaan minua ei osteta (tarkoitan parisuhteeseen, muusta nyt puhumattakaan). Tsemppiä sinulle exkeittiöexpertti elämääsi silti jokatapauksessa ja kaikkea hyvää. Toivon, että olet täällä vain provosoimassa.
Kai yritän esittää coolia siksi, etteivät muut huomaa kuinka sekaisin olen hänestä. Ja siksi, etten tosiaan ole varma, kuvittelenko kaiken. Olen myös hieman ujo, enkä uskalla mennä aina juttelemaan hänelle. Saan käännettyä päässäni hänen käytöksensä kuitenkin myös erittäin avuliaan ihmisen käytökseksi. Tosin, hän ei taida käyttäytyä kyllä muita naisia kohtaan noin. En ainakaan ole nähnyt. On tämä kamalaa ja ihanaa.
Toivoisin niin saavani sellaisen ihmisen kumppanikseni, että jo alussa pelkästään hänen näkemisensä saa sykkeen nousemaan. Minulle käy harvoin niin. Tässä miehessä on jotain mystistä, jotain tummaa, pelottavaa ja toisaalta lempeää.- exkeittiöekspertti
Pidän sun kommenttejasi provoiluna, sinkkupalsta on väärä paikka kysellä neuvoja päästä miehelään.
Jos sun kommenttisi ovat jostain käsittämättömästä syystä tosia, niin sulla on ulottuvillasi kunnon vonkale jonka menettäminen syöksisi elämäsi turmioon. Tuo mies vaikuttaa kiinnostuneen sinusta ja sinä käyt kuumana häneen, joten nyt sun pitää klousata kauppa ennenkuin joku kiimainen narttu sotkee suunnitelmasi.
Seuraavan kerran kun näet miehen, niin meet pyytään sitä vaikka kahville tai pyydät sitä vaihtaan sun eteisen valaisimeen lampun. Mitä tahansa millä pääset tutustumaan mieheen. - auttakaaihastunutta
No niin, kiitos asiallisesta kommentistasi exkeittiöexpertti! :)
Valitettavasti minun on pakko myöntää, ettei tämä aloitus todellakaan ollut provoilua. Mietin tätä miestä todella paljon ja oma ylpeys ei anna sijaa alkaa jahtaamaan ketään. Olen siinä mielessä hieman vanhanaikainen, että miehen kuuluu tehdä se lopullinen siirto. Jääkö siinä sitten häviölle, en usko, jos mies on minun arvoiseni. En tarvitse miestä, jolle kelpaa muu kuin minut, vaikka oma sydän siinä särkyisikin. Itse en ainakaan ikinä enää ota vaan ihan kivaa vaihtoehtoa. Pitkää parisuhdetta ei rakenneta tyytymisen pohjalla. Molempien pitää olla hulluina toisiin, jotta jotain erityislaatuista saadaan luotua. Siksi siis odotan miehen siirtoa. Hänen pitää olla niin kiinnostunut, että hänen on pakko tehdä siirto.
Miksi hän ei tekisi aloitetta? A)siksi ettei ole riittävän kiinnostunut B)on varattu. Toki onhan miehet yhtä ujoja kuin naisetkin. Pakkeja ei ole kenenkään kiva saada. Analysoin analysoimistani meidän käymiä keskusteluja ja pahimmassa tapauksessa hän ei mietin minua yhtään.
Lopultahan tämä kaikki ratkeaa. Jännittää, mihin tämä kaikki johtaa. Mielestäni tilanne kuitenkin kehittyy kokoajan. Siinä kohtaa, kun tilanne ei enää etene, vaihdan vain maisemaa. Jos hän on kiinnostunut, silloin hän viimeistään ottaa yhteyttä. - exkeittiöekspertti
Valitettavasti minun on pakko myöntää, ettei tämä aloitus todellakaan ollut provoilua. Mietin tätä miestä todella paljon ja oma ylpeys ei anna sijaa alkaa jahtaamaan ketään. Olen siinä mielessä hieman vanhanaikainen, että miehen kuuluu tehdä se lopullinen siirto. Jääkö siinä sitten häviölle, en usko, jos mies on minun arvoiseni. En tarvitse miestä, jolle kelpaa muu kuin minut, vaikka oma sydän siinä särkyisikin. Itse en ainakaan ikinä enää ota vaan ihan kivaa vaihtoehtoa. Pitkää parisuhdetta ei rakenneta tyytymisen pohjalla. Molempien pitää olla hulluina toisiin, jotta jotain erityislaatuista saadaan luotua. Siksi siis odotan miehen siirtoa. Hänen pitää olla niin kiinnostunut, että hänen on pakko tehdä siirto.
Miksi hän ei tekisi aloitetta? A)siksi ettei ole riittävän kiinnostunut B)on varattu. Toki onhan miehet yhtä ujoja kuin naisetkin. Pakkeja ei ole kenenkään kiva saada. Analysoin analysoimistani meidän käymiä keskusteluja ja pahimmassa tapauksessa hän ei mietin minua yhtään.
Lopultahan tämä kaikki ratkeaa. Jännittää, mihin tämä kaikki johtaa. Mielestäni tilanne kuitenkin kehittyy kokoajan. Siinä kohtaa, kun tilanne ei enää etene, vaihdan vain maisemaa. Jos hän on kiinnostunut, silloin hän viimeistään ottaa yhteyttä.Pidän sun kommenttiasi edelleen provona, mutta vastaan tähän palstanaisten yleisen edun nimissä koska tiedostan sen etteivät kaikki sinkkupalstan sinkkutytöt tiedä kuinka määrätietoisimmat siskot uivat ihanneliittoihinsa.
Monet "playerit" antavat ymmärtää että naisia kaatuu kuin aitaa kun playeri kävelee saluunan ovista sisään tukka suittuna ja kengät kiiltävinä, tämä mielikuva on kuitenkin harhaa, sillä lopullinen päätös lähteä hotellihuoneeseen rakastamaan on naisen.
Määrätietoinen nainen toimii nähdessään haluttavan miehen, hän ymmärtää että joku toinen kiimainen narttu on pian hieromassa elintään uroksen reittä vasten ellei hän nappaa miestä sitä ennen.
Nainen joka antaa kilpasiskolleen etulyöntiaseman häviää yleensä kisan tuosta uroksesta. auttakaaihastunutta kirjoitti:
Lopultahan tämä kaikki ratkeaa. Jännittää, mihin tämä kaikki johtaa. Mielestäni tilanne kuitenkin kehittyy kokoajan. Siinä kohtaa, kun tilanne ei enää etene, vaihdan vain maisemaa. Jos hän on kiinnostunut, silloin hän viimeistään ottaa yhteyttä."Jääkö siinä sitten häviölle, en usko, jos mies on minun arvoiseni. En tarvitse miestä, jolle kelpaa muu kuin minut, vaikka oma sydän siinä särkyisikin. Itse en ainakaan ikinä enää ota vaan ihan kivaa vaihtoehtoa. Pitkää parisuhdetta ei rakenneta tyytymisen pohjalla. Molempien pitää olla hulluina toisiin, jotta jotain erityislaatuista saadaan luotua.
Samoin ajattelen itsekin miehenä millainen naisen pitää olla.. ;P
Minun mielestä kiinnostuksen osoittaminen pitäisi olla vastavuoroista ja molemminpuoleista tai muuten itse löisin nykyään aika herkästi ns. "hanskat tiskiin".. ;P
Eli sitten toimisin näin.. "Siinä kohtaa, kun tilanne ei enää etene, vaihdan vain maisemaa.".. ;P- auttakaaihastunutta
Kyllähän minä tietenkin kiinnostusta osoitan. Esim. minä olen se, joka hänelle kirjoittaa joskus (tosin vain harrastukseen liittyviä juttuja). Mies taasen tulee juttelemaan (tosin vain harrastukseen liittyviä juttuja).
Eilen mies jutteli ensimmäistä kertaa ihan yleisiä asioita (tosiaan, kun tarkoituksella lähti samaan aikaan pois kuin minäkin) ja meillä oli mielestäni mukava jutteluhetki, eikä kummallakaan ollut kiire siitä pois.
Exkeittiöexpertti, miksi kukaan roikkuisi täällä palstalla provoilemassa? Tämä on ihan oikeasti erään nätin sinkkunaisen elämän täyttävä ongelma. Miksei olisi? Olen kyllä määrätietoinen siinä, mitä haluan, mutta en ole tyrkky. Haluan myös, että mies tietää, mitä haluaa, eikä jää jalkoihin. Olen omalla tavallani vahva ja haluan, että miehessä on minulle vastinetta. Jos mies ei saa aikaiseksi pyytää minua selventyvistä vinkeistäni huolimatta lopulta treffeille, ei hänessä ole kuitenkaan tarpeeksi miestä minulle. Siinä kohtaa minun kiinnostus kyllä lopahtaa. Kai tämäkin on jokin evoluution jäänne ainakin tässä kehityksen harha-askel -neitosessa.
Sen vielä sanon, että monesti harrastukseni parissa miehet tulevat paljonkin heittämään minulle vitsiä tai mitä vaan diipadaapaa. Olen sillä tavalla helposti lähestyttävä, koska olen aina iloinen ja nauran paljon. Ja pidän kaikista ihmisistä lähtökohtaisesti. Minua ei kuitenkaan nappaa kukaan muu kuin tämä mies. Jos siis joku juttelee minulle, niin tällöin tämä mies lähinnä seuraa kauempaa. Esim. jos nauran jonkun toisen miehen jutulle, hän katsoo yleensä minua tosi vakavana. Kuitenkin monesti kahden kesken saan hänet kyllä nauramaan.
Jännä huomata, että nautin näin paljon tänne tunteiden purkamisesta. Tässä pääsen myös itse tutkailemaan kahden ihmisen välistä tilannetta ihastuneen naisen näkökulmasta. En tiedä silti, kuinka paljon tämä auttaa, sillä kirjoitan kaikesta niin, että todellakin alkaa vaikuttamaan, että mies on kiinnostunut. Toiveajattelua? Ehkä seuraavaksi yritän oikein kaivaa sellaiset asiat esiin, jotka viittaavat siihen, että hän ei ole kiinnostunut.
Hauskaa, jos joku edelleen jaksaa lukea näitä! :) - exkeittiöekspertti
Kyllähän minä tietenkin kiinnostusta osoitan. Esim. minä olen se, joka hänelle kirjoittaa joskus (tosin vain harrastukseen liittyviä juttuja). Mies taasen tulee juttelemaan (tosin vain harrastukseen liittyviä juttuja).
Eilen mies jutteli ensimmäistä kertaa ihan yleisiä asioita (tosiaan, kun tarkoituksella lähti samaan aikaan pois kuin minäkin) ja meillä oli mielestäni mukava jutteluhetki, eikä kummallakaan ollut kiire siitä pois.
Exkeittiöexpertti, miksi kukaan roikkuisi täällä palstalla provoilemassa? Tämä on ihan oikeasti erään nätin sinkkunaisen elämän täyttävä ongelma. Miksei olisi? Olen kyllä määrätietoinen siinä, mitä haluan, mutta en ole tyrkky. Haluan myös, että mies tietää, mitä haluaa, eikä jää jalkoihin. Olen omalla tavallani vahva ja haluan, että miehessä on minulle vastinetta. Jos mies ei saa aikaiseksi pyytää minua selventyvistä vinkeistäni huolimatta lopulta treffeille, ei hänessä ole kuitenkaan tarpeeksi miestä minulle. Siinä kohtaa minun kiinnostus kyllä lopahtaa. Kai tämäkin on jokin evoluution jäänne ainakin tässä kehityksen harha-askel -neitosessa.
Sen vielä sanon, että monesti harrastukseni parissa miehet tulevat paljonkin heittämään minulle vitsiä tai mitä vaan diipadaapaa. Olen sillä tavalla helposti lähestyttävä, koska olen aina iloinen ja nauran paljon. Ja pidän kaikista ihmisistä lähtökohtaisesti. Minua ei kuitenkaan nappaa kukaan muu kuin tämä mies. Jos siis joku juttelee minulle, niin tällöin tämä mies lähinnä seuraa kauempaa. Esim. jos nauran jonkun toisen miehen jutulle, hän katsoo yleensä minua tosi vakavana. Kuitenkin monesti kahden kesken saan hänet kyllä nauramaan.
Jännä huomata, että nautin näin paljon tänne tunteiden purkamisesta. Tässä pääsen myös itse tutkailemaan kahden ihmisen välistä tilannetta ihastuneen naisen näkökulmasta. En tiedä silti, kuinka paljon tämä auttaa, sillä kirjoitan kaikesta niin, että todellakin alkaa vaikuttamaan, että mies on kiinnostunut. Toiveajattelua? Ehkä seuraavaksi yritän oikein kaivaa sellaiset asiat esiin, jotka viittaavat siihen, että hän ei ole kiinnostunut.
Hauskaa, jos joku edelleen jaksaa lukea näitä! :)Olen kait tulossa hulluksi kun alan näkemään tekstissäsi oikeaa tunnetta, ajattelen ettei kukaan jaksaisi oikeasti teeskennellä noin rakastunutta. Jotenka jos olet tosissasi....
...niin Pertti-setä on hyvin iloinen puolestasi ja toivoo sinun onnistuvan saavuttamaan tavoittelemasi. Minä olen itsekin rakastanut joskus hyvin paljon, ja tiedän että se on yksi hienoimpia kokemuksia elämässä.
....tähdennän sulle että rakkauden saavuttamiseksi joutuu joskus hivenen nöyrtymään, naiselle se voi tarkoittaa että miehelle pitää antaa niin vahva signaali tunteistaan että mies ymmärtää hänen olevan aika toimia taikka onni lipuu ohitse. auttakaaihastunutta kirjoitti:
Hauskaa, jos joku edelleen jaksaa lukea näitä! :)"Hauskaa, jos joku edelleen jaksaa lukea näitä! :)"
Mitään ei Tunnusteta.. Vahingossa vain ja niin pois päin.. ;D
"miksi kukaan roikkuisi täällä palstalla provoilemassa?"
Suurin osa palstan ketjuista on PiiloViestintää sen eri muodoissa ja niissä on monesti joku JuJu, jonka ketjun tekijä tai kommentoija haluaa tuoda julki.. välillä enemmän tai vähemmän johdatellen, että saa Viestinsä Perille tavalla tai toisella.. ;P
Viestit voivat sisältää mitä vain.. Vaikka vain ketjun aloittajan tai kommentoijan jonkun henkilökohtaisen viestin johonkin tarkoitukseen syystä tai toisesta.. Tai sitten Pienemmästä Suurempaan Provoiluun, Trollailluun, Manipulointiin, Propagandaan jne.. ;P
Tästä syystä Epäilijöitä riittää ja Aidot Vilpittömät ketjun aloitukset voivat joutua helposti Epäilyksen verkon alle.. ;P
Ketjuihin aloitetaan myös herkästi Suoltamaan yllä mainituin tavoin KaikenKarvaista sekalaista kommentointia.. Ja ainakin osa porukasta, ketkä eivät suoraan osallistu ketjun Suolistamiseen miettii mikä JuJu/Viesti/sanoma ketjun aloituksessa on, koska suurin osa ketjuista näitä aikaisemmin mainittuja.. ;P- auttakaaihastunutta
exkeittiöekspertti kirjoitti:
Olen kait tulossa hulluksi kun alan näkemään tekstissäsi oikeaa tunnetta, ajattelen ettei kukaan jaksaisi oikeasti teeskennellä noin rakastunutta. Jotenka jos olet tosissasi....
...niin Pertti-setä on hyvin iloinen puolestasi ja toivoo sinun onnistuvan saavuttamaan tavoittelemasi. Minä olen itsekin rakastanut joskus hyvin paljon, ja tiedän että se on yksi hienoimpia kokemuksia elämässä.
....tähdennän sulle että rakkauden saavuttamiseksi joutuu joskus hivenen nöyrtymään, naiselle se voi tarkoittaa että miehelle pitää antaa niin vahva signaali tunteistaan että mies ymmärtää hänen olevan aika toimia taikka onni lipuu ohitse.Exkeittiöexpertti et ole tulossa hulluksi. Tosissaan täällä painin asian kanssa :)
Kiitos vinkeistäsi ja tsempistä, jotka vaikuttavat oikeasti vilpittömältä!
Olen samaa mieltä, että tottakai minunkin pitää nöyrtyä ja tulla vastaan. Katsotaan miten neidin käy. Miten sinulla kävi joskus, jos saa kysyä? - exkeittiöekspertti
Exkeittiöexpertti et ole tulossa hulluksi. Tosissaan täällä painin asian kanssa :)
Kiitos vinkeistäsi ja tsempistä, jotka vaikuttavat oikeasti vilpittömältä!
Olen samaa mieltä, että tottakai minunkin pitää nöyrtyä ja tulla vastaan. Katsotaan miten neidin käy. Miten sinulla kävi joskus, jos saa kysyä?Mulle kävi sinällään hyvin, avioiduin ja perustin perheen.
Nyttemmin eronnut, mutta olen oikeastaan kiitollinen siitä mitä sain kokea. Ja ne lapset on ihania, niitä minä rakastan.
Luulen sulle käyvän hyvin, rakkauteen kannattaa panostaa. Tsemppiä sun yritykseesi, minä pidän sulle peukkuja. - auttakaaihastunutta
Kiitos exkeittiöexpertti, kivasti sanottu. :)
Mukava kuulla, että sait naisen, johon olit rakastunut. Niin toivoisi kaikille käyvän. Elämä sitten tietenkin kuljettaa...
Kaikkea hyvää sinullekin. - exkeittiöekspertti
Kiitos exkeittiöexpertti, kivasti sanottu. :)
Mukava kuulla, että sait naisen, johon olit rakastunut. Niin toivoisi kaikille käyvän. Elämä sitten tietenkin kuljettaa...
Kaikkea hyvää sinullekin.Kiitos sulle.
Joko sun tarinasi sai minussa uinuneen romantikon heräämään tai minä olen lopen uupunut ätmijuttuihin...
- Pillujen-asiantuntija
Anna pillua sille niin huomaat että se on pleijeri ja jättää sinut heti.
- auttakaaihastunutta
Se haluaa vain pyllynreikää.
- exkeittiöekspertti
Se haluaa vain pyllynreikää.
Anna sille sitä.
- Nnnainennnnnn
Mäkin oon huomannu ton tuijotuksen, jos joku on todella kiinnostunut niin se ei saa katsettaan irti. Ujot/muut ehkä vain vilkuilee mutta sellainen joka tietää mitä tahtoo, katsoo ihan reilusti.
- Fekmlfsdklmkdlfs
Ja sellainen mies joka on oikeasti Carpe Diem ja osaa ottaa kohtalon omiin käsiinsä - elää juuri tämän hetken sen korkeimpaan potentiaaliin - mies joka on täynnä itsevarmuutta ja kyvykkyyttä ja huolehtii itsestään kaivaa munan esiin ja alkaa suurieleisesti itsetyydyttää juuri tässä ja juuri nyt katsekontaktin hetkeksikään herpaantumatta, korkeintaan pieni virneenpoikanen suupieleen iskostuen.
- sinkkunainen--
Miehet haluaa vain seksiä. Miehet ei halua sitoutua eikä seuustella
- biisiäpukkaa
PETRI NYGÅRD: LÄHEKKÖ PANEE?
https://www.youtube.com/watch?v=hAVjezgKKHg- Tyttövaaa
Mistä oot oppinu niin paljon biisejä? :)
- biisiäpukkaa
oon kato bilehile... ja monet biisit kertoo mun omasta elämästä ja sielunelämästä voin samaistuu näihin biiseihin! ;)
- biisiäpukkaa
KiD1-Bilebiisi
https://www.youtube.com/watch?v=yM7DZm9HI7I
Gasellit - Ime Huiluu
https://www.youtube.com/watch?v=Nl-cDO_I-Us - biisiäpukkaa
Uniikki - Pojat On Poikii feat: Elastinen & Spekti
https://www.youtube.com/watch?v=xcDazi8f6l8
Elastinen: Loppuviikko feat. Uniikki, TPH, Tasis & Spekti
https://www.youtube.com/watch?v=ozztE4osRA4
Spekti - Juomalaulu feat. Tasis
https://www.youtube.com/watch?v=kUYoefkaw30 - Tyttövaaa
:)
- faktaapelin
(biisiä pukkaa) tiedätkö olen myös "uskova" ja okkulisti... ;)
LOTR The Fellowship of the Ring - Saruman the White
https://www.youtube.com/watch?v=TBMiyEzOJmI - biisiäpukkaa
NOCTURNAL - Rising Demons (Official Video)
https://www.youtube.com/watch?v=f3SqpCTuhLY
Nocturnal Graves - When The Demons Feast
https://www.youtube.com/watch?v=uboHDVHpQo4 - mustastaraamatustaa
Jos tahdot noitua ja pakottaa henkiä tulemaan näkyviin luoksesi ja tekemään palvelustasi, niin seuratkaa seuraavia ohjeita:
Olkaa tottelevainen Jumalan käskyille niin paljon kuin mahdollista.
Perustukaa ja luottakaa Jumalan voimaan ja väkevyyteen: uskokaa vahvasti Hänen kaikkivoipaan apuun työssänne, ja henget tulevat palvelukseenne ja tottelevat teitä.
Jatkakaa noitumistanne, älkääkä lopettako, vaikka henget eivät heti ilmestyisikään.
Olkaa väsymätön työssänne ja uskossanne, sillä epäilevä ei koskaan mitään aikaan saa.
Ottakaa tarkka huomio ajasta, esim.:
Maanantai-yönä kello yhdestätoista kello kolmeen.
Tiistai-yönä kello kymmenestä kello kahteen.
Keskiviikko-yönä kello kahdestatoista kello kolmeen.
Torstai-yönä kello kahdestatoista kello kahteen.
Perjantai-yönä kello kymmenestä kello kolmeen.
Lauantai-yönä kello kymmenestä kello kahteentoista.
Sunnuntai pitäkää pyhänä Herralle Sepaothille, Adonai, Tetragrammaton. - biisiäpukkaa
PETRI NYGÅRD FEAT. MOKOMA: SARVET ESIIN
https://www.youtube.com/watch?v=MevnblrgqB4
PETRI NYGÅRD - "Mä oon hevari"
https://www.youtube.com/watch?v=wXuxjnbtag8
Natsipaska - Hevimies
https://www.youtube.com/watch?v=iKMMmmCRnUM
- FFdsklmfkfksdldffs
Ilmeisesti vain asiat joista voidaan lukea törkeän vapaudenriiston tuomiot ovat riittävän selvät kiinnostuksen osoittamiseksi.
Ihmekös että on ollut aina vaikeuksia tässä asiassa. Olen yksinkertaisesti aliarvioinut ilmastointiteipin ja nippusiteiden arvon suhteenluonnin dynamiikassa. Oletin yltiöpositiivisesti nimenomaan että ihastuneet naiset tajuaisivat varsin miedoistakin merkeistä koska he oletukseni mukaan etsisivät juurikin noita merkkejä.
Mutta joo. Paku väärissä kilvissä, ilmastointiteippiä, nippusiteet ja ajatus siitä että tarkoitus pyhittää keinot olkoon tästä lähtien johtotähteni. - Elämäsilöytö
Näin teidät N-lan Lidlissä.Olette täydellinen pari,hän rauhallinen,avulias,sä nopee,selkoajatuksinen ja älykäs.Onnea teille,jota teillä taitaa ollakkin.
Olisin tullut sanomaan tään henk.koht,mutta ehditte karata.
Pitäkää yhtä,mä uskon teidän rakkauteen. Kysy häneltä se, että "Sinusta tuntuu siltä, että hän on kiinnostunut, mutta olet jotenkin epävarma asiasta. Miten on asiat laita, oletko tulkinnut asian väärin"? Asiat selviävät kysymällä ja keskustelemalla. Tietysti ehkä on hyvä kysyä asia, sillä tavalla, että molempien on helppo perääntyä.
Minulle antoi yhden naisen suhteen nuori nainen neuvon, että ehdota vaan treffejä - siten asia selviää siitä, onko hän kiinnostunut. Sinun kohdalla voisi rohkaista tätä miestä puhumaan - mies saattaa pelätä sitä saa pakit Sinulta. Hän saattaa kokea sen, että ei ole varma oikein sinun suhteesi.
Tietysti rohkea voi saada jotakin kolhuja toiminnallaan itselleen ja jopa muille, mutta mitään ei monestikaan tapahtu ellei toinen rohkaistu avaamaan suuntaan. Kahden tosi ujon tyypin välille ei saata mitään suhdetta syntyä monesti? Sinuna kysyisin sen, että oletko tulkinnut väärin hänen mahdollisen kiinnostumisen?
Miehenä voin sanoa, että hän tuskin on mikään pelimies, sillä sellainen olisi jo toiminut mitä ilmeisemmin."Miehenä voin sanoa, että hän tuskin on mikään pelimies, sillä sellainen olisi jo toiminut mitä ilmeisemmin."
Mulla on samanlainen fiilis.. Muutenkin ihan hyvää pohdintaa sinulta.. ;PNuuskaMuikkune kirjoitti:
"Miehenä voin sanoa, että hän tuskin on mikään pelimies, sillä sellainen olisi jo toiminut mitä ilmeisemmin."
Mulla on samanlainen fiilis.. Muutenkin ihan hyvää pohdintaa sinulta.. ;PKiitos palautteestasi. Palautetta palautteeseen - sinulla oli siellä Muumilaakso kohdassa mukavaa mielenkiintoista kerrottavaa ja aiheeseen heittäytymistä. Kiitos siitä! Onko Muumilaaksossa posteljooni viime aikoina kulkenut, kun on näin talviset kelit taas jokseenkin koko Suomessa? Missäkähän Muumilaakso sijaitsee maantieteellisesti muualla kuin Naantalissa?
Terveisin sittenkin Niisku, eikä Niiskuneiti ;)
PS. Toivottavasti tuo kyselevä nainen rohkaistuu tuon miehen suhteen - jospa heistä tulisi kiva pari? :)TÄHTI92 kirjoitti:
Kiitos palautteestasi. Palautetta palautteeseen - sinulla oli siellä Muumilaakso kohdassa mukavaa mielenkiintoista kerrottavaa ja aiheeseen heittäytymistä. Kiitos siitä! Onko Muumilaaksossa posteljooni viime aikoina kulkenut, kun on näin talviset kelit taas jokseenkin koko Suomessa? Missäkähän Muumilaakso sijaitsee maantieteellisesti muualla kuin Naantalissa?
Terveisin sittenkin Niisku, eikä Niiskuneiti ;)
PS. Toivottavasti tuo kyselevä nainen rohkaistuu tuon miehen suhteen - jospa heistä tulisi kiva pari? :)Mulla kävi tuuri, vahinko tai sitten alitajuntainen intuitio, kun Sua Niiskuksi Tituleerasin.. Noh, kyllä se taisi puhdas Moka tällä kertaa, niin kuin olikin.. ;P
Täällä Laaksossa missä tämä Nuuskis tällä hetkellä vaeltaa on Märkää&Pimeää.. ;D
Jokaisen Nuuskiksen MuumiLaakso on siellä, missä heidän tuttunsa ovat ja Nuuskiksen Koti siellä, missä hänen Sydämmensä on.. ;P
Toivotaan, että ovat toistensa arvoisia ja toisensa ansainneet.. Ikinä ei tiedä vaikka heistä tulisi Harvinainen ja Uhanalainen JoutsenPari.. ;P
IllanJatkoja.. =)NuuskaMuikkune kirjoitti:
Mulla kävi tuuri, vahinko tai sitten alitajuntainen intuitio, kun Sua Niiskuksi Tituleerasin.. Noh, kyllä se taisi puhdas Moka tällä kertaa, niin kuin olikin.. ;P
Täällä Laaksossa missä tämä Nuuskis tällä hetkellä vaeltaa on Märkää&Pimeää.. ;D
Jokaisen Nuuskiksen MuumiLaakso on siellä, missä heidän tuttunsa ovat ja Nuuskiksen Koti siellä, missä hänen Sydämmensä on.. ;P
Toivotaan, että ovat toistensa arvoisia ja toisensa ansainneet.. Ikinä ei tiedä vaikka heistä tulisi Harvinainen ja Uhanalainen JoutsenPari.. ;P
IllanJatkoja.. =)Hyviä illan jatkoja myös Sinulle. Kehuin sinua tuolla kahdessa kohdassa, joissa yhdessä oli otsake "Nuuskamuikkunen ja jotain". Olen täällä vielä tunnin aina noin kello 23 asti. Sitten alan nukkumaan, mutta en niin kuin muumit ja herää sitten keväällä Nuuskamuikkusen tuloon Muumilaaksoon. :)
- auttakaaihastunutta
Tänään olen saanut itseni taas kovin surulliseksi ylianalysoimalla tätä tilannetta. Olen päätynyt siihen, että mies on varattu. Miksi hän ei muuten pyytäisi minua minnekään?
Kirjoitin hänelle viestin, että oli kiva jutella. Hän vastasi takaisin tyyliin, että oli kiva jutella (useilla hymyillä höystettynä). Mutta juttu ei jatkunut siitä mitenkään. Tai sitten hän pitää minua kaverina?- exkeittiöekspertti
Todennäköisesti varattu, tuossa tilanteessä ätmikin osaisi heittää kommentin jolla pääsisi keskusteluun sisään.
Uutta matoa vaan koukkuun. - auttakaaihastunutta
Näin olet itsekin nyt päätellyt. Surkeaa. Hän on erittäin komea ja fiksu. Miksi hän pitää tätä peliään. Vai onko hän vahingossa mennyt ihastumaan minuun? Kenenkään parisuhteita en aio yrittää rikkoa.
Tilanne on siitä niin surullinen, kun minulta ei jalkoja oikein alta viedä ikinä. - exkeittiöekspertti
Näin olet itsekin nyt päätellyt. Surkeaa. Hän on erittäin komea ja fiksu. Miksi hän pitää tätä peliään. Vai onko hän vahingossa mennyt ihastumaan minuun? Kenenkään parisuhteita en aio yrittää rikkoa.
Tilanne on siitä niin surullinen, kun minulta ei jalkoja oikein alta viedä ikinä.Tässä kohtaa mun on annettava neuvo jota en ole koskaan antanut enkä uskonut koskaan joutuvani antamaan.
Jos sinä tunnet että mies käyttäytyy sinua kohtaan kunnioittavasti, niin puhu suusi puhtaaksi et sinä siinä mitään häviä.
Komeat miehet ovat tottuneet jo nuoruudessaan noihin ihastuneiden tyttöjen lähettelemiin tunteista avautumisiin, he eivät nolaa naisia vaikka eivät tuntisikaan tyttöä kohtaan samoin. - yksikokemus
Tilanne on siitä niin surullinen, kun minulta ei jalkoja oikein alta viedä ikinä.Itse olin monta vuotta parisuhteessa ja ihastuin suhteen aikana toiseen naiseen harrastuksen yhteydessä. Toinen puoli itsestäni halusi olla tämän naisen kanssa, mutta moraalini ei sallisi pettämistä. Ehkä tavallaan petinkin silloista tyttöystävääni, koska olin tähän naiseen yhteydessä, vaikka tiesin olevani häneen ihastunut ja hän oli minuun. Mitään ei tapahtunut kuitenkaan, vaikka nainen ilmaisi aika selkeästi kiinnostuksensa. Jotenkin halusin pitää hänet elämässäni, vaikka edes ystävänä, vaikka mitään välillämme ei saanut tapahtunut. Tämä vaihe onneksi laantui ja yhteydenpitomme väheni hiljalleen.
Toisaalta ei tämä mies välttämättä ole samassa tilanteessa. Minuakin on sanottu ihan komeaksi, mutta joskus en uskalla ottaa sitä seuraavaa askelta ja mokaan tämän takia monet potentiaaliset suhteet. Olin nuorempana ruipelo ja en varmaan kauheankaan komea, mutta vanhetessa olen saanut miehiä piirteitä enemmän ja olen panostanut enemmän ulkonäkööni. Saan naisilta enemmän huomiota nykyään, mutta siitä huolimatta tunnen itseni vieläkin välillä siksi ruipeloksi teinipojaksi jolle tytöt naureskelivat.
- auttakaaihastunutta
Kiitos neuvostasi exkeittiöekspertti. Huomaan, että olet oikeasti kovinkin lämmin ja välittävä ihminen. Sinusta sai aluksi aivan väärän kuvan. Ja kiitos, kun jaksat vielä lukea näitä :)
Jossain kohtaa ehkä joudun käyttämään tämän viimeisen oljenkorren, että kerron hänelle tunteistani. Hän kohtelee minua oikein hyvin ja lämpimästi, joten hän ei varmasti halua nolata minua. Kuitenkin aikaa on kulunut niin vähän vasta, esim itse erosin 3kk sitten, että mielestäni tilanne menee eteenpäin kokoajan. Tunnustan, että erosin siksi, koska en pystynyt taistelemaan ihastustani vastaan. Yhtä suuren taistelun kävin pettymyksestä itseeni. Olen vain ihminen ja tunteille ei voi mitään. Erosin, vaikka en koskaan olisi tämän miehen kanssa. Tiesin, että on väärin tuntea näin. Halusin tehdä oikein. Ja minulla ei ole kiire mihinkään. Haluan myös itse puhdistaa pöydän kokonaan (edellinen suhteeni oli alle 2 vuoden mittainen).
Tämä ihastukseni ei ole ennen vihjannut minulle esimerkiksi olevansa yksin kuin vasta pari päivää sitten. Meillä ei ole ennen ollut keskusteluja harrastuksen ulkopuolisesta elämästä. Hän ei ole ennen toistellut useaan kertaan, että on samanlainen kuin minä. Muutama päivä sitten tämän keskustelumme aikana hän myös kertoi soittavansa minulle töihin jouluna, jos olen vuorossa (oli osittain varmasti vitsi, vaikkei hän nauranutkaan). Siihenkin töksäytin typerästi, että kyllä hänen kanssaan voin puhua niin hyvällä palkalla. Sen piti olla vitsi, mutta kuulosti ehkä hassulta...
Näillä hänen sanoillaan jaksan mennä vielä eteenpäin uskoen, että jotain mahtavaa tapahtuu. Vielä en anna sydämeni särkyä. Olen aika herkkä, eikä sydän parkani kestäisi sitä kovin hyvin, mutta kaikesta silti tottakai aina selviää.
Hyvää yötä 🌙- UskoOnMennytLuovutan
"erosin 3kk sitten, että mielestäni tilanne menee eteenpäin kokoajan. Tunnustan, että erosin siksi, koska en pystynyt taistelemaan ihastustani vastaan."
Naiset. Kuin apina joka kurottaa aina kohti vihreämpää oksaa. - auttakaaihastunutta
Eiköhän näin voi käydä kenelle tahansa. En halunnut tuhlata omaa elämääni enkä toisen elämää väärän ihmisen kanssa.
- myös_minä
UskoOnMennytLuovutan kirjoitti:
"erosin 3kk sitten, että mielestäni tilanne menee eteenpäin kokoajan. Tunnustan, että erosin siksi, koska en pystynyt taistelemaan ihastustani vastaan."
Naiset. Kuin apina joka kurottaa aina kohti vihreämpää oksaa.Minä myös.
Kuulostaa harvinaisen selvältä kiinnostukselta mutta älä nyt vaan mene tota "se ehkä luulee että oon liian hyvä sille" kakkaa puhumaan kenellekään.
- auttakaaihastunutta
Kiitos mielipiteestäsi nainen_28v. Olen ilmeisesti antanut väärän kuvan itsestäni. En ajattele hänen pitävän minua liian hyvänä hänelle. Itse ajattelen, että olisimme varmasti hyvä pari, ainakin näillä tiedoilla, mitä häntä tunnen tähän asti.
Saa olla varovainen kyllä siinä, mitä suustaan päästää. Hyvä pointti! 👍 - NäinMietin
Ymmärrän kyllä hyvin sen että ihastunut kelaa päässään että onkohan se nyt oikeasti kiinnostunut ja pelottaa tehdä se varsinainen aloite. Noita selityksiä olen kyllä hieman kyllästynyt kuulemaan:
Ensin selitetään omaa passiivisuutta sillä että ollaan vanhanaikaisia ja sitten vielä evoluutiollakin. Sitten perään vielä todetaan että jos mies ei aloitetta tee, niin ei ole tarpeeksi miehekäs tjsp.
Hohhoijaa. Jos ette pysty asiaa täällä myöntämään, niin olkaa nyt rehellisiä edes itsellenne. Nuo kaikki ovat oikeastaan pelkkiä tekosyitä. Ainoa varsinainen syy sille miksi nainen ei tee sitä varsinaista selkeää aloitetta on se, että hän haluaa miehen tekevän sen, jotta heidän ei itse tarvitse pistää itseään peliin ja ottaa riskiä pakeista. Eihän esim itseään vanhanaikaiseksi nimittävä nainen yleensä ole muissa asioissa vanhanaikaisen parisuhdemallin kannattaja. Tai on jossain, kuten siinä että miehen pitää maksaa ravintolailta, tai muissa jossa nainen suoraan hyötyy siitä. Sitä rusinat pullasta -touhua. Moni muu vanhanaikainen malli taas onkin sovinismia jne.
Minusta vahva nainen on sellainen joka jotain halutessaan toimii itse, eikä jää passiivisena odottelemaan että joku muu tekee. Uskaltaa ottaa myös niitä riskejä.
Niistä vihjeistä ja vinkeistä: Onko niistä yksikään oikeasti sellainen, jonka voi tulkita suoraan kiinnostukseksi? Jos lähetät viestiä esim harrastuksesta, niin on yli 90% mahdollisuus, että nainen tosiaan vain kysyy harrastuksesta tai lähettää kaverillisen viestin. Mies tekee aloitteen --> Nainen vaivaantuu, selittää että ihan kaverina vaan ja alkaa välttelemään miestä. Naiset hyvin usein luulevat antavansa selkeitä vihjeitä miehelle ja kiroavat tyttöporukalla miksi se mies ei tajua, vaikka todellisuudessa mikään niistä vihjeistä ei suoraan ilmaise että nainen on miehestä siinä mielessä kiinnostunut. Se naisen omasta mielestä selkeä vihje ei ole sitä miehelle. Kun nainen esim sanoo hei vähän eri äänensävyllä kuin muille, tai katsoo baarissa vähän pidempään kuin muita, niin se ei kuulkaan ole niin selkeä vinkki miehille kuin luulette.- auttakaaihastunutta
Hyviä pointteja sinulla Näinmietin. Et kuitenkaan tunne minua, joten monet kohdat ei minuun osu yhtään. En ole ihan noin yksinkertainen, että miettisin äänenpainoja. Miehet ymmärtävät suoraa puhetta, niin kuin naisetkin.
Olen myös miettinyt, että vihjeeni ovat yhtä epäselviä kuin tämän miehenkin.
En myöskään odota, että mies tekee aloitteen yksinään. Lähetinhän hänelle viestin. Avaan keskusteluita. Olen sanonut hänelle sopivassa yhteydessä, että olen vapaa. Ja aion lisätä näitä kokoajan.
Minusta on kiva, että juttu alkaa hitaasti. Haluan tutustua toiseen, jotta ihastuminen ulkokuoreen ja luonteeseen saa lisää vahvistusta.
Avasin tämän keskustelun, että saan ulkopuolisenkin mielipiteitä, eikä tarvitse yksinään asiaa vatvoa. Tämähän täyttää päiväni, mutta mukavalla tavalla. Täytyy sanoa, että olen saanut paljon fiksuja vastauksia. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760