Juoskaa täältä kun vielä voitte. Maa on kylmä, maho. Naapurit. Inhottavia, kieroja ryssiä. Ilmasto - se on ihan hirvittävää paskaa. Ja kaikista pahinta. Suomen ruma Kieli syö mielenne ja sielunne. Se on karkeaa, kovaäänistä, rumaa, äänteet vaativat liikaa voimaa, ne ovat kovia ja kylmiä. Äänteissä sorahtelee sora, paska, hiekka, kivi ja kylmyys. Verratkaa suomen kieltä italiaan.... joko ymmärrätte. JUOSKAA KUN VIELÄ VOITTE.
OVER AND OUT!
Suomi Finland Perkele!
Suomenmielinen
4
61
Vastaukset
No lähe juoksemaan.. Ei tarvi tulla kerjäämään huomiota.
- Ex----PUA
Oho. Kiero ryssä/lappalainen älähti. :D
Ex----PUA kirjoitti:
Oho. Kiero ryssä/lappalainen älähti. :D
Niin no ei Suomessa tarvi asua..
Ärsyttää tollanen Suomiviha..
Olen kuullut sen miksi pääkaupunkiseudun kaduille on alettu levittämään jo syyskuussa sepeliä , soraa, kiviä ja hiekkaa. Tämä siitä syystä, että tänne tulevat pakolaiset ja muut siipeilijät tuntisivat olonsa kotoisemmaksi.
http://bit.ly/2gog7aP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2081360- 961256
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9888Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85832Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2810Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57766Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14762- 31748
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii43713T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37688