Mistä löytää ulkomaalainen mies??

Beauty69

Otsikossa kysymys eli mistä te jotka olette pariutuneet ulkomaalaisten kanssa, olette löytäneet kumppaninne?

Olen valmis joustamaan vaatimuksistani jos saan vaan "oikeilla geeneillä" varustetun miehen. Enkä tarkoita seksiä vaan käytöstä ja ulkonäköä yhdessä.

En ole kiinnostunut vokin miehistä, en islaminuskoisista, en tummaihoisista enkä kidutuksen uhreista. Muista kylläkin.

12

205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raakaa-tietoa

Mahtaakohan täällä enää olla fiksuja ihmisiä vastaamassa kysymykseesi. Surkean moderoinnin ansiosta täällä on enää maahanmuuttokriittisiä urpoja, sekä sianpillunnaamoittelevia horoja. Yksi jo ilmoittautuikin. Netistä löytyy fiksujakin keskustelupalstoja.

• jorezx

Sieltä mistä muutkin suomalaisnaiset. Netin pariutumisriittisivuilta .

• Nimeniontapani

Olen menossa ulkomaille..

• Kyllä niitä ulkomaalaisia miehiä tuolta ulkomailta varmaan löytyy..

• Mannersbeforehoes

Suomessa on unohdettu että usein toisissa kulttuureissa vieras mies ei saa lähestyä suoraan, vaan jonkun yhteisen ystävän on esiteltävä heidät ensin toisilleen. Me olemme kadottaneet tälläiset ehkä hieman "vanhahtavat" käytöstavat.

• näin-on-näin

suomalaisnaisen oikea valinta on kumppaniksi on mies jolla ei ole suomalaismiehen harrastuksia ja mielitekoja eli viinan kittausta ja väkivaltaisuutta.

• töistä.se.löytyi

Työpaikan kautta.
      Tuli siirto ulkomaille ja siellä siten tapasin ihmisen jonka kanssa synkkasi superhyvin. Erosin suomalaisesta kumppanistani ja menin naimisiin ulkomaalaisen kollegani kanssa. Nyt olemme olleet yhdessä jo 9 vuotta ja meillä on kaksi poikaa.

• LähtekäämmeAfrikaan

Afrikasta. Matkusta sinne. Ota vähintään viikon loma, että ehdit koklata usempaa niin että voit valita parhaalta tuntuvan. Jos voit lähteä pidemmälle reissulle, kannattaa käydä useammassa paikassa. Kattaa katsoa, ettet lähde menskujen aikaan liikkeelle. Transaalaattorilla vaan käännät paikalliselle kielelle, I'm seeking husband for me!

Älä jää mihinkään välimeren rannalle, vaan mene alemmaksi ja mielellään syvemmälle sisämaahan. Siellä ei ole edes merirosvoja ovat aidosti täysmustia. Ne välimeren rannalla oleilevat ovat jo olleet lorttojen kanssa. Aitoja aikaisemmin vaaleaa pimppaa kokemattomia joudut etsimään kauempaa mutta niitä kyllä löytyy paljon ja helposti. Voit valita montakako kiloa ja montako senttiä.

• nzfj

Perinteikkäästi netistä, nykyään moni pari kuitenkin löytää toisensa sieltä eikä siinä ole enää mitään kovin erikoistakaan. Treffipalstat tietysti erikseen, mutta omani "bongasin" sattumien kautta kieltenopiskelusivustolta. Eli samanhenkistä tyyppiä jos etsii, erilaisiin harrastuksiin/opiskeluun liittyvät keskusteluryhmät, -palstat....kyllähän niitä riittää. Itse en tosin etsinyt itselleni mitään kumppania, se vain tapahtui, niin kuin nyt elämässä yleensä, etsimällä harvemmin löytää:D

• kuularuisku

Vaikea on löytää ehkä Itäkeskuksesta .kaikki taitaa olla varattuja ja uusia ei tahdo millään saada Suomeen asti houkuteltua vaikka kuinka yritetään

• Meikä ei kyllä ymmärrä niitä isejä jotka sallii tyttärensä mamu deittailun...

Se lenkkeilijätyttöki olis säästyny...

Sen ex-poikakaverihan oli niin nistin näkönen rasvaletti musu... Olisin heti pistäny sen hengiltä.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe