Miehet elää roskaruualla ja kaljalla. Yksi tyyppi jota tapailin niin jääkaapissa oli vain pizzaa ja eines lihapullia ja kaljaa. Väitti käyvänsä salilla ja sitten pyysin sitä salille niin nosti 50 kg penkistä vain keksi kertaa. Ei roskaruualla lihakset kasva. Yks toinen mies kaverini joka on kyllä 90 kg alle 170 cm, mutta nostaa penkistä 20 kertaa 50 kiloa koska se salaattia, ei polta röökkiä eikä juo kaljaa.
Miehet ei ole ihan terveitä.
25
200
Vastaukset
Onko sulla paljon ollut noita TapailuSuhteita?.. ;P
- Rumasinkkumies-
No pitääkö sitä alkaa elämään terveellisesti sen takia että naisia on olemassa. Tuskin naiset minua huomaisi. Naiset kyllä ihan yhtä paljon juo kaljaa ja vetää tupakkaa kun miehetkin. Itse en tupakkia ole koskaan polttanut.
- miesssssssssssss
Mä voin olla seuraava tapailtava, jääkaapista löytyy vain terveellistä ravintoa ja penkistäkin nousee yli 100kg
- köyhätkäteevetää
eikö tyto kanata valita mies jolla raha, sina tyto voi osta ise mita ruoka haluta
raha mäarata jalkoväli
tupakoiva maha porvari tieta hyvi, auto ja mökki ku on, tytto aina minu kate vedo tilalla - siinä.vasta.naenen
ei tullu tytöllä mieleen tehdä sapuskaa esim makaronilaatikkoa tai perunaa ja kastiketta yms mutta tämä tyttö taitaa viihtyä vain saleilla ja miehissä taitaa olla tinderityttö kyseessä niin toiset naiset olis tehnyt sapuskaa ja pistänyt ns kodin kuntoon kun tulee asumaan siellä mutta toisille salit yms tärkeämpää kun kotona ei viihdy ja miehiin on päästävä eli parisuhde kyllästyttää
- Lyyrikko
Atm32 tunnistettu kirjoitustyylistä :)
- sinien
Perusruokaa HKn sininen ja aikoinaan Lahden sininen.
- vitunläskimies
Minulla kaljamaha ja haluan kuolla
- ouitty
Et halua.
- asioistatietävätaho
Kalja on hyvää ja roskaruoka parasta ruokaa. Joka muuta väittää saa vetää vitun päähän.
- ouitty
Kalja on paskaa.
Mitä sillä on väliä mitä kukin vetää penkistä. Minä käyn kuntosalilla sen vuoksi että saan siitä hyvän olon.
- 1772
Juuri tuollaisia miehiä ne naiset aina tapailee, vaikka olisi meitä hyviä miehiäkin tarjolla.
- Ikis..M
itseasiassa täytyy olla samaa mieltä, olin viikolla yhdessä tapahtumassa jossa kaikki miehet minua ja paria parikymppistä jannua lukuunottamatta olivat läskejä ja äkkiä arvoiden ne läskit oli tulleet juurikin kaljasta ja makkarasta.
- 274
En ottaisi kumppania, joka nostaa 50 kg. Ei ole normaalia eikä tervettä sellainen.
- fittnesmies
Mulla on kaljaa ja pizzaa kaapissa
- erika-täti
Mullakin oli kerran kaveri, joka osasi kirjoittaa suomen kieltä oikein.
Se tiesi myös, että salaatin ravintoarvo on lähellä nollaa.
Onneksi ette ole yhdessä. Ei siitä mitään tulisi. Ennen vedin 25X100kg lämmittelynä, mutta nyt menee 20kgx50 ja tuntuu et kädet irtoo kropasta....joo oon tulossa suoraan paarista....mut silti ihan sama mitä suuhuni pistän, rauta vaan on perseestä!
- MotkotusMotkotus
Siis täh, jokasen oma asia pitääks jääkaapis olutta.... ja sehän on maistuva, herkullinen b-vitamiini pommi... pitzat ja einespullat on helppoja valmistaa ja monille ainoita ruokia kun ei ruuanlaittoon ole totuttu.
Ja mitä lihaksiin tulee, ne kasvaa kun otetaan anaboolisetsteroidit ja muut mömmöt ja hormoonit joita nämä lihaskasat käyttää.... ei ne ole kaurapuurolla tehty. - Yksinäinen-ätmi
Pizza ja kalja on puliukon ruokaa. . Itse ainakin juon kaljaa ja syön pizzaa viikonloppuisin. Ei kiinnosta miltä näytän että sama vaikka kuolisin koska olen ollut yksin koko elämäni.
- ätmi-sinkku
Minulla on kaljamaha. Lähden tästä kohta ostaamaan olutta lisää
- sinssu_
Niin minullakin on, odota niin mä lähden mukaan.
Voidaanko ostaa pakaste pitsoja kaveriksi ?
- yksinäinenelämä
Olen kyllä täysin terve ja hyväkuntoinen. Lihavakin voi olla terve ja hyväkuntoinen. Harva nainen nostaa 100 kg penkistä. Itse ainakin nosta 100 kg ja nostelen puntteja säännöllisesti.
- mitä.kuuluu
Moi atm32 XD
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252406- 1132021
- 1131647
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421503Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91447Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901055Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120986Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87945Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35937Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929