http://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/ehdoton-ei-naisilla-ja-miehilla-eri-syyt-torpata-deittikumppani
"Kyselyn perusteella miehet siis arvostavat deittikumppanin henkilökohtaista hygieniaa enemmän kuin tämän mielipiteitä. Naisille taas seksismi, rasismi ja kumppanin suvaitsemattomuus olivat ylitsepääsemättömiä puolia."
Näin, naisille siis on aivan sama millainen visvakulli päälle könyää kunhan se vain suvakki. Miehet taas huono hygienia inhottaa paitsi nuorimmassa 21-29v. ikäryhmässä jolle kelpaa suttuinenkin nainen kunhan se on suvakki.
Mitä tästä voimme päätellä? Yhteiskunnan ja naisten harjoittama aivopesu on vaikuttanut 21-29v. miehiin niin että niistä on tullut suvakkeja valkoritareita, huolestuttavaa.
Minusta on jopa hieman yllättävää että suvaitsevaisemmiksi osoittautuvat kaikki yli kolmekymppiset miehet koska sallivat treffikumppaneilleen mielipiteenvapauden ja vaativat naiselta vain siisteyttä kun taas naiset kaikissa ikäyhmissä osoittautuvat ahdasmielisiksi junteiksi jotka eivät salli miehen ajatella eri tavalla kuin itse ajattelevat. Onhan tuo tosin kyllä ollut täällä palstallakin nähtävissä kuinka naiset häpäisytaktiikalla yrittävät rajoittaa meidän kilttien & kunnollisten miesten sananvapautta silloin kun ajattelemme "väärin".
Naisia ei inhota huono hygienia
9
95
Vastaukset
- dershredhf
Pillu määrää suomalaisen yhteiskunnan ruskean kohtalon, ei voi kuin nauraa :DD
Voi Ikis, Me Naiset!...
Te miehet olette vaan pinnallisempia. :)- 162
Miehiä taas ei yhtään haittaa vaikka deitti olisi maailman pahin äärifemakko ja miesvihaaja, kunhan se on puunannut itsensä kunnolla.
- että.silleen
" kun taas naiset kaikissa ikäyhmissä osoittautuvat ahdasmielisiksi junteiksi jotka eivät salli miehen ajatella eri tavalla kuin itse ajattelevat. "
-Pidä juntit mielipiteesi! Mä en jaksa sua nyt valistaa tai alistaa kanssani samoin ajattelijaksi. Menen takaisin nukkumaan. =)))) - Rumasinkkumies-
NAinen nussii paskalle haisevaa jännämiestä jos se vaan on komea
- 2322
Ooh! Mä en tiennyt että näistä on pakko valita, ja erehdyin ottamaan miehen joka osaa maltillisen liberaalista arvomaailmastaan huolimatta käydä myös suihkussa. Kyllä nyt tuli mokattua! :D
- 2322
...mutta tätä palstaa lukiessa ei kyllä pitäisi yllättyä tuloksesta. Mies ei piittaa onko hänellä naisen kanssa yhteinen arvomaailma vai ei. Konservatiivimies ei (kärjistettynä) halua konservatiivinaista, vaan haluaa liberaalinaisen joka on vastoin omaa elämänkatsomustaan pakotettu elämään konservatiivisten normien mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135273
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663