Joe Bob on ice

Tekniikkasukeltaja

Iltamyöhällä keinovaloissa nähtiin tekojäällä taituroiva Joe Bob yksin hiilikuitumailansa kanssa lämimässä limppua kasettiin.

Läiske oli mittavaa.

(Hihitystä)

15

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tekniikkasukeltaja

Joe Bob huomasi, että maaleja oli helpompi tehdä jos veska puuttui.

Todellinen poker face

(Naurua)

• Tekniikkasukeltaja

Samaan aikaan sivummalla kaunoluistelutytöt hihittelivät tumppuihinsa.

(Reps)

• Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

Samaan aikaan sivummalla kaunoluistelutytöt hihittelivät tumppuihinsa.

(Reps)

Tällaise sporttisen matinean jälkeen sisäreidet tuntuivat kipeiltä. Lisäksi käsivarsien monet lihakset olivat kuin ojaanajon jäljiltä.

Urheilu saattoi olla vaarallista, noin äkkisiltään otettuna.

(Hihitystä)

• Tekniikkasukeltaja

Tällaise sporttisen matinean jälkeen sisäreidet tuntuivat kipeiltä. Lisäksi käsivarsien monet lihakset olivat kuin ojaanajon jäljiltä.

Urheilu saattoi olla vaarallista, noin äkkisiltään otettuna.

(Hihitystä)

Taas tumppuun hihittelyssä oli vain se vaara, että kylmettyi ja sai kuolemantaudin. Lisäksi lapanen saattoi jäätyä kiinni huuliin.

(Reps)

• Tekniikkasukeltaja

Taas tumppuun hihittelyssä oli vain se vaara, että kylmettyi ja sai kuolemantaudin. Lisäksi lapanen saattoi jäätyä kiinni huuliin.

(Reps)

Kummallista, mutta kun kiekko kilahtaa rautoihin, niin se tuntuu paremmalta kuin maali.teko. Tätä en täysin itsessäni ymmärrä. Ehkä olen jollain tasolla voitontahdoton.

Sitä sietääkin miettiä.

(Naurua)

• FKLmewmfsdkkldf

Raamithan ovat pienin tarjolla oleva osumakohde, lisäksi kehyksen kilauttaminen kertoo että sihtiä ei tarvi muuttaa kuin piiru sisäänpäin ja ollaan täydellisessä suorituksessa. Jos kuminkappaleen sijoittaa täsmälleen maalin keskelle sen sijoittaa molen hanskaan joka puolestaan on aivan sama - tai jopa pahempi - kuin että ampuisi kokonaan ohi.

Logiikan olennot.

• Mahtavaa, ulkonahan on taas upea ilma, eikö kannattaisi lähteä sinne ulos "lämimään". Nyt heti, sää voi muuttua koska vaan huonoksi.

• Ylimeni

Mistä helvetistä tiesit mulla olevan palovamma, kun itsekin olin unohtanut. Luulin johtuvan lääkkeistä.

• ouitty

Tää on kumma mies.

• No niin pojat, kurahousut jalkaan ja pulkkamäkeen. Maailmassa on vain kaksi sukeltajaa, eka on Jacques Cousteau ja toinen on Nokia...joten pulinat pois!

• Tekniikkasukeltaja

Tuohan oli lähes hauska heitto.

(Hihitystä)

• nofuss_noworry

Pitäisi vaihtaa talvirenkaat, mutta juutuin Joe Bobin maailmaan. Oh well, juodaan sitten vielä yksi kuppi kahvia.

• viera

Otsikosta tuli ihan mieleen, et nyt se JB on viskillä jossain, mutta tämähän olikin poikien talvileikeistä. Kaikki ne taitaa olla pelailevia pikkupoikia sisimmässään...

• Tekniikkasukeltaja

Totta kai. Miehuuden ytimessä elää ja voi hyvin lapsellisen kamppailun kilinä.

Aina

(Naurua)

• Kaikissapimeys

Hyppäsin kehiin, kiihdytys vautini suuntautui lämäämään maaliin.
      Ilman mailaa!
      Vauhtinopeus oli jarrutuksen kohdalla areenaan, ok kaukaloon siirtyessäni n. 34km/h, eli ei paha, repi tumputki naamoista irti, kerään katsos kasvoja.
      Suurin nopus oli syöksyssä 2480km/h..
      Liu'uin suoraan lämärin ohi kiitäen valovanana viereiseen kahvilaan, läpi maalin ja muiden vanerisuojusten, mainos tarrautui hampaankoloon.
      !D tuuli taisi tuivertaa, millois ne kunnon paukkupakkaset tulloon, ku on nii kuuma ja navigointi näin pieleen pöksähtelee, ettei muista mitää koko laskuista. Taitaa olla aika ottaa yhteys komentokeskukseen ja tuumastoimeen vetää lakki piähä ja surffata syvempiin tuntureihin samoamaan: ahaa olinkin elevantti rumpuja soittaessa, ainakin muisti oli samaa nisäkäsluokkaa ja kertsit lähtee.. takaovea vartioiden! Raiteet jyskyttää myös paikallaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      208
      1360
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1256
    3. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      888
    4. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      85
      832
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      810
    6. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      766
    7. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      14
      762
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      31
      748
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      713
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      688
    Aihe