Trikoot miehellä

Jori-93

Mitä mielensäpahoittajat on mieltä kun tällainen hyväkuntoinen 23v nuorimies käyttää tiukkoja ihonmyötäisiä trikoita? Trikoot on jalassa lenkkipolulla ja muutenkin urheillessa. Treenien jälkeen saatan jopa käydä kaupassa tai hakea pojan hoidosta trikoot jalassa.

9

1515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • chaw
    • kokemuksesta

      Mee duuniin ne sukkahousut jalassa. Tytöt diggaa iha kybällä! :D

      • Mielensäkkönyt

        Vaimot ja tyttöystävät tykkäävät miehistä jotka tanssivat balettia. Ei siitä mieltänsä kannata muiden pahoittaa.


    • Troilus

      Miksi et käyttäisi trikoita,jos olet hyväkroppainen. Farkutkin nykyisin on niin ihonmyötäisiä että ovat melkein kuin trikoita. Kuntosalillakin trikoot on miellyttävämmät kuin väljät verkkarit.

    • M52_

      Toki käytät jos haluat. Minä liikun vapaa-aikana usein juoksutrikoissa.
      50v ikää lähestyessä elintavat kuntoon, painosta lähti yli 20kg ja aloin harrastamaan liikuntaa. Juoksu- ja pyörälenkit siitä lähtien aina trikoissa. Pitää esitellä, että sohvaperunasta on tullut alexstubb... Nykyään myös kotivaatteina ja kauppa- tai kirjastoreissuilla tms. Alkuun vähän ujostelin liikkua ihmisten ilmoilla moisissa vaatteissa, mutta nopeasti tottui.

    • m8709

      Hienoa kuulla! Sama täällä, käyn asioillakin trikoissa. Näyttää ja tuntuu hyvältä, jos joku ei tykkää niin ei ole pakko katsoa :)

    • M.Pahoittaja

      Minä ainakin pahoitan tuommoisesta mieleni :)

      • rikoomiäs

        Mä uin, saunon ja nukun trikoissa. Elämä on yhtä trikoitten paukuttelua. Trikoissa Trabantilla treeneihin.


    • HyväHommaAP

      Trikoot eli leggingsit sopii kaikille sukupuoleen katsomatta jos on kroppa kunnossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      88
      1682
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      118
      1312
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1297
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1196
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1084
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      893
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      390
      821
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      812
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      805
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      133
      776
    Aihe