Minkä väriset silmät ja hiukset saavat sinut sytty

Green_eyes_

Ruskeat silmät ja tumma tukka, mieluiten musta. 2016 syksyllä alkaneen sarjan Poldark nimiosaa näyttelevä mies on sen näköinen, että kyllä sytyn!

https://www.google.fi/search?q=ross poldark'&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjTjPGz_s7QAhWJQpoKHX0kA5gQsAQINw&biw=1920&bih=950

Itselläni on vihreät silmät ja ruskea tukka, jossa punertavaa sävyä.

25

793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sisustärkein

      Jos ruskeat silmät ja tumma tukka on päässä jossa viihtyy paljon muutakin olennaista, niin joo!

    • yhdelläkyyditsijällä

      Kuusikymppisen miehen harmaantuneet hiukset (ennen tummat) silmät niin pirusti ikänsä pettäneet ja valehdelleet väri eltaantunut

    • HeikottaaIhan

      Sellaiset vaaleat hiukset, mitkä yleensä suomalaisilla on ja silmät myös vaaleat, esim. vaaleanharmaat tai vaaleanvihreät.

    • Voivittusss

      Karmea yhdistelmä

    • aino_111

      Isälläni on siniharmaat silmät ja vaalea/keskiruskea tukka. itse olen miehessä aina huomannut ruskeat silmät ja tumman tukan. Oma tukka tumman ruskea ja silmät vihreät.

    • Että_näin

      Jos vain juuri tietty tukka/silmien väri ihmisessä miellyttää ja muut kyseiset ihmisen värit tuntuvat huonommilta, niin onnittelut olet rasisti, toki ole vaan ihan rauhassa, ei tällaisille tuntemuksille mitään voi, jos niitä joillain ehkä onkin. Ihan sama, vaikka itse olisit mitä väriä vain, vaikka sitä samaa väriä, mitä itse arvostelet toisessa taas huonommaksi, mutta rasisti olet tässä tapauksessa kuitenkin.

    • Muutenkomeakinmut

      Hyvin vaaleana miehenä todennut että 99% suomalaisista naisista haluaa jotain muuta kuin mun kaltaisen vaalean.
      Tumma sänget ja matut ajavat ohi heittämällä joka käänteessä.

      Etsinkin seuraa jatkossa ulkomailta koska heillä vähän monipuolisempi maku.

      • vaaleaparas

        Kyllä vaalea suomalainen mies on seksikäs ja komea jos sellaiseksi sattuu syntymään. Siinä jää tummat käkkäräpäät sänkeineen jalkoihin tälle viikingille. Paras ja täydellisin vaalean miehen esimerkki tässä . .

        http://aijaa.com/QBjfLJ


      • ei-aito-blondi
        vaaleaparas kirjoitti:

        Kyllä vaalea suomalainen mies on seksikäs ja komea jos sellaiseksi sattuu syntymään. Siinä jää tummat käkkäräpäät sänkeineen jalkoihin tälle viikingille. Paras ja täydellisin vaalean miehen esimerkki tässä . .

        http://aijaa.com/QBjfLJ

        Satun tietämään, että Marco ei ole luonnostaan ihan noin vaalea. Miksi miehen täytyy blondeerata ittensä? Markolla samanväriset hiukset kuin veljellään Zachariaksella.


    • tällaiset
    • uskomaton-katse

      vaaleat puolipitkat hiukset natisti ja kasvoistaan luonnonkaunis sinisilma hymysuu ihanteellisella luonteella vetaa kengatkin jaloista ja paa menee aivan sekaisin. kerran kaynyt nain ja sen jalkeen ei kukaan muu nayta miltaan. han oli vaimoni,mutta luoja otti pois hieman yli 40v.

      • vääräpalsta

        Tää on IHANNEMIES palsta jossa keskustellaan IHANNEMIEHISTÄ ei naisista. Ihannennainen palsta on erikseen.


    • nainenn__

      Siniset silmät, ah.😍 Hiustenväriin en kauheesti kiinnitä huomioo, kunhan ei ole pinkiksi/siniseksi tms värjätty

    • Erikseen ei sytytä mitään, mutta ihminen kokonaisuudessa on tärkeämpi. Pintapuoli ei ole tärkeä vaan sen ihmisen sisin olemus =)

    • minätaass
    • Tyttönennnnn

      Sinisilmäiset miehet saa jalat alta katsomalla suoraan silmiin <3 Hiusten värillä ei väliä..

      Itselläni on vihreät/siniset/harmaat...ihan sekaväriset vaaleat silmät

    • huh.pelkkä.ajatuskin

      Ruskeat silmät ja punertavat hiukset, pisamien kera.

    • tämmöinen

      Vaalea mies, siniset silmät ja vielä kun on pitkä tukka ja se tukka voi olla vähän villisti takussakin tai kampaamaton ja lisäksi kiehkuralla oleva kaksiosainen pitkä vaalea parta . . sellainen savolainen mies mieluiten ;)

      Kuvakin olisi kyseisestä ihannemiehen prototyypistä, mutta kun tänne ei saa laittaa kuvia, menevät heti poistoon.

    • ymmällään

      Jaaha miksei saa enää kommentoida mitään Marco Hietalasta?

    • kkokojo

      Kalju ja lihava. Sumopainija saa syttymään. Grrrr !

    • marcofani

      Onpa kummaa, että muut saa laitella tänne videoita ja kuvia, mutta meikän laittama video tai Marco Hietalan kuva menee HETI poistoon.

    • villinuoruus

      Muinaisuudessa, 1980-luvulla J.H sekoitti kuviot. Vaaleat hiukset ja ruskeat silmät. Cocktailia ei voinut jättää kokeilematta. n=>m.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6450
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2190
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      72
      1870
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe