TERVEELLISTÄ ja yleisen elämänkokemuksen mukaan virallisesti suositeltua ja kaiken lisäksi maistuvaa:
- perunamuussia ( itse ehty )
- ruskea kastike ( vehnäjauhopohjainen ) maustettu asianmukaisesti.
- jauhelihasta valmistettu lihamureke
- itse suolattua kotimaista maustekurkkua
juomana vesi !
maistuu kaikille itsestään huolta pitäville normaalille kansalaiselle.
Tänään taas normaalia ruokaa joka on
15
68
Vastaukset
- Mieltymykset
Hengen vaarallinen ateria pitkän päälle.
No mikä minä olen arvostelemaan toisten nautintoja. Hyvää ruokahalua. - normiKansa
Mikä tekee elämästä hengen vaarallisen ???????????????? trveellinen kotiruokako ? Oletteko menettäneet järkenne ?
- Mieltymykset
Siinä oli ajan mittaan. Nykyruokavalio aiheuttaa paljon kroonisia sairauksia, ylipainoa jne. Nämä johtavat usein ennenaikaiseen kuolemaan.
Tilastot tämän kertoo en minä. - Lihava-hoitaja-Hanna
Mieltymykset kirjoitti:
Siinä oli ajan mittaan. Nykyruokavalio aiheuttaa paljon kroonisia sairauksia, ylipainoa jne. Nämä johtavat usein ennenaikaiseen kuolemaan.
Tilastot tämän kertoo en minä.Karppaaminen aiheuttaa todella paljon ennenaikaisia sydänkohtauksia ja infarkteja sekä syöpiä.
- Mieltymykset
Entistä vähemmän syitä syödä viljaa.
Vakava asia paljastui - Homemyrkyt suomalaisissa viljoissa runsaita ja "lisääntyneet selvästi"
http://www.talouselama.fi/uutiset/vakava-asia-paljastui-homemyrkyt-suomalaisissa-viljoissa-runsaita-ja-lisaantyneet-selvasti-6603191?utm_source=Facebook&utm_medium=Social&utm_campaign=Facebook_AE_NA&utm_content=Ad - Post: /Talouselämä/posts/1528133570549289
- maisematkaaja555
vhh aiheuttaa mm piimäleilisyyttä,,, ryssimistä,,,valehtelua ja elämänhallinnan menettämisen......
*) katso kjm henkilöhistoria !- Mieltymykset
Muista myös ottaa reilusti magnesiumia, koska jutuistasi päätellen kärsit magnesiumin puutteesta. Magnesium on vähintään yhtä tärkeä kuin D-vitamiini. Jos piimäleili ymmärtää tätä?
- saissee
Normaalia juntti ruokaa on aloittajalla!
Perunamuusi pelkkäää tärkkelysyä, nopein tapa nostaa insuliinit juureksilla............
Ruskeakastike rasvassa käristettyä jauhoa nopea tapa nostaa insuliinit karsinogeeneillä............
Suolakurkku ainoa vihannes..............
Lihamurekekkin tietty puoliksi jatkettu korppujauhoilla?
Ei hyväää päivää, kakkostyypin sokeritauti tehdään juuri noilla aineksilla!!!!!!! - 464444
vitut ...sokerihysteria tehdään sinun ja isäsi geeneissä...painu vittuun täältä sohraamasta............ ai niin : ammu ittes.
- saissee
Heh osu ja uppos...... Totuus tuntuu tietämättömästä pahalta....
- tosi-on-
Mitä vähemmän ihminen tietää, sitä enemmän luulee tietävänsä.
- diplomiliikkuja
Siinähän oli aloittajalla ihan mukiin menevä ruokaehdotus. Tulee joskus tehtyä ja pitää hyvin nälän loitolla.
- wanhaHerra
samaa ruokaa syön minäkin ja 80 vuosi on jo alullaan
- näin-on-todella
Ei kait sentään joka päivä samaa ruokaa?
Meillä VHH-laisilla mielestänne on huono ateria valikoima, koska emme syö perunaa eikä leipää. Monien ruokavalio sisältääkin pääasiassa näitä edellä mainittuja tuotteita.
- 6646
aloiottaja on asian keskiössä Hyvä !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262545- 1421905
- 661817
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351453KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.561386Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771249- 1171184
Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet581177Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591122Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571117