Kannattaako mun enää edes hakea paikkoihin, joissa tiedän käytettävän puhelinhaastattelua esikarsinnassa? Olen niissä niin mahdottoman huono, että optimismi vaihtuu häpeään.
Viimeksi luulin oppineeni läksyni ja olin tehnyt jopa muistiinpanot valmiiksi. Mutta haastattelu tuli aivan yllättäen, enkä kehdannut kieltäytyä. Keskustelin mukavia ja vastailin ympäripyöreitä. Harmi vaan, etten edes muistanut, mitä tarkalleen olin hakemassa. Vaikka todella halusin sen paikan.
Mulla on monia hakuja samaan aikaan. Pitäisikö opetella aina vastaukset valmiiksi, liimata työpaikkailmoitukset seinälle ja lukea tehdyt hakemukset vähintään joka ilta? Ja toistaa tämä koko sen 1-2 viikon ajan, kun soitto ehkä tulee tai ehkä ei?
Onko parempi jos seuraavalla kerralla juksaan olevani kaupassa ja palaavani paremmalla ajalla? Vai menetänkö siten spontaaniuspisteitä?
Kokemuksia, ajatuksia...
Puhelinhaastattelu, miten niihin tottuu?
Pällli
2
682
Vastaukset 2
- vinkkicx
Pidä pieni muistivihko mukana, jossa muistiinpanot mukana. Työnantajat tykkää "kävelevistä toimistoissa". Tietenkin olisi myös, että hakisit Sinua kiinnostaviin töihin. Sitähän siinä mitataan. Motivaatiota.
- perus_juttu
Sormi valmiina kiskaisemaan puhelimesta akku irti. Sitten vaan valittaa verkon huonoa toimintaa kun soittaa 5min päästä takaisin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2082189Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1601450Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271091- 58928
- 71927
- 52885
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93787
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta119729Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200707