Monikohan meistä tietää täyteaineiden riskeistä !? Kun niistä etsii tietoa , ei paljoakaan löydy .. englantilaisilta sivuilta tms. Minun ystäväni on ns. piikittäjä ja käynyt koulutuksia , on lääkäri ja hyvin taitava . Hän kertoo riskeistä etukäteen ja työskentelee tylpillä kanyyleillä eikä piikeillä . Hän kertoi minulle rehellisesti riskeistä ... jopa ihokuolio voi tulla , jos hyaluronihappo esim . tukkii . suonen . Tietää ainakin yhden tapauksen , Myös joku oli pistänyt täyteainetta silmään , josta oli seurannut silmän sokeus . Hän näytti minulle tapauksia netistä .. amerikkalaisilta sivuilta. Myös granuloomat on aika yleisiä . Patteja tulee myös ..
Otsan alueella varsinkin on oltava hyvin varovainen ja kulmakarvojen välissä ... sinne hän suosittelee Botoxia...laskeutuneet kulmakarvat on pieni juttu ja se menee parissa viikossa yleensä ohi . Minä pistätytin Botoxia ennen otsaan ..entiset kurtut on hävinneet .. nyt on 2 vuotta viime kerrasta ja on vain hienot viivat jälkellä . Täyteaineita on myös pistetty , mutta hyvin vähän .. iho ryppyyntyy , mutta uskaltaiskohan vielä .. en tiedä .. tieto lisää tuskaa .. mutta esim . kuoliohoidot on aikaa vieviä ja kallita ..
Onko kellään kokemuksia granuloomista tms.!?
Täyteaineiden riskit ? Onko kokemuksia !?
ryppyliisa
1
378
Vastaukset 1
- chelook
kuoliohoidot ovat aikaa vieviä ja kalliita???? what the fu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202472Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401652Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6551079- 106993
- 71982
- 98936
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk83760Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71728