Monikohan meistä tietää täyteaineiden riskeistä !? Kun niistä etsii tietoa , ei paljoakaan löydy .. englantilaisilta sivuilta tms. Minun ystäväni on ns. piikittäjä ja käynyt koulutuksia , on lääkäri ja hyvin taitava . Hän kertoo riskeistä etukäteen ja työskentelee tylpillä kanyyleillä eikä piikeillä . Hän kertoi minulle rehellisesti riskeistä ... jopa ihokuolio voi tulla , jos hyaluronihappo esim . tukkii . suonen . Tietää ainakin yhden tapauksen , Myös joku oli pistänyt täyteainetta silmään , josta oli seurannut silmän sokeus . Hän näytti minulle tapauksia netistä .. amerikkalaisilta sivuilta. Myös granuloomat on aika yleisiä . Patteja tulee myös ..
Otsan alueella varsinkin on oltava hyvin varovainen ja kulmakarvojen välissä ... sinne hän suosittelee Botoxia...laskeutuneet kulmakarvat on pieni juttu ja se menee parissa viikossa yleensä ohi . Minä pistätytin Botoxia ennen otsaan ..entiset kurtut on hävinneet .. nyt on 2 vuotta viime kerrasta ja on vain hienot viivat jälkellä . Täyteaineita on myös pistetty , mutta hyvin vähän .. iho ryppyyntyy , mutta uskaltaiskohan vielä .. en tiedä .. tieto lisää tuskaa .. mutta esim . kuoliohoidot on aikaa vieviä ja kallita ..
Onko kellään kokemuksia granuloomista tms.!?
Täyteaineiden riskit ? Onko kokemuksia !?
ryppyliisa
1
300
Vastaukset
- chelook
kuoliohoidot ovat aikaa vieviä ja kalliita???? what the fu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1111350- 481159
- 751057
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901