Jos toivotan miehelle hyvää nimipäivää

itseolenihastunuthäneen

ja hän vastaa vaan viestiin kiitos ja hymynaaman, niin voiko tästä mielestänne päätellä, että häntä ei kiinnosta, koska ei jatka keskustelua.

25

3766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fwe4tyty

ei voi

• hohhoijaataas

Naiset aina pelaa jotain ihme peliä.

Jo se nyt on vaikeaa mennä sanomaan esim. "olen kiinnostunut sinusta"

• einemiehet

Sait sentäs hymynaaman edes kiitoksen lisäksi. Itse olen saanut vain "kiitti" tai kiitos.

• Ikis..M

Kannattaisi aina miettiä jättääkö se oma viesti tilaa vastaukselle?

"Hyvää nimipäivää!"

Miten tuohon vastataan? No juurikin kiitos & hymiö, mitäpä siihen muuta voi laittaa vaikuttamatta tunkeilijalta.

"Hyvää nimipäivää!, aiotko juhlia?"

Tämä on jo paljon parempi, voi vastata vaikka "Kiitoksia!, juhlin jos lähet messiin :), lähetkö?", ja siitähän se sitten keskustelu lähtee jos on lähteäkseen.

• MrHedgehog

Vielä parempi olisi:

"Hyvää nimipäivää! Aiotko juhlia? Voin tarjota sinulle koko illan kun olet niin IHQ" ;) ;) ;)

• Ikis..M
        MrHedgehog kirjoitti:

Vielä parempi olisi:

"Hyvää nimipäivää! Aiotko juhlia? Voin tarjota sinulle koko illan kun olet niin IHQ" ;) ;) ;)

Ai naiselta miehelle tuollainen? mitähän sieniä oikein olet ottanut, hallusinaatiot ainakin on pahat :D

• Noh, Naiset ovat Monesti Just Tollasii.. Tekevät asioista Hirrrveen vaikee selkoisia.. ;P

• Ikis..M kirjoitti:

Ai naiselta miehelle tuollainen? mitähän sieniä oikein olet ottanut, hallusinaatiot ainakin on pahat :D

Harmi, kun en pysty taas jostain syystä antamaan Sulle Vihreää Peukkua, kun annoin jo sun ensimmäiselle viestille.. ;P

Mut samaa mieltä ja.. *peukku*.. ;D

• Ikis..M kirjoitti:

"Siili käyttää aineita. Häntä et voi tavata Alkon jonossa"

• Ikis..M
        scrg kirjoitti:

"Siili käyttää aineita. Häntä et voi tavata Alkon jonossa"

Ei tuommoisia halluja kyllä pelkällä viinalla voi saada :D

• exkeittiöekspertti
        MrHedgehog kirjoitti:

Vielä parempi olisi:

Mulla oli joskus nuoruuden villeinä vuosina panosuhde muijaan joka pyyteli mua tämäntästä baariin, ja jos kieltäydyin niin aina tuli vastauksena että minä tarjoan kaiken.

Kävin mä joskus muijan kanssa baarissa ja panin sitä kiitokseksi mutta mulle tuli morkkis siitä kun se oli ihan rakastunut ja mä en osannut 19 kesäisenä tunteen muuta kun kiimaa. Muija oli mua 4 vuotta vanhempi ja olisi kai halunnut jo vähän vakavampaa suhdetta.

• exkeittiöekspertti kirjoitti:

Mulla oli joskus nuoruuden villeinä vuosina panosuhde muijaan joka pyyteli mua tämäntästä baariin, ja jos kieltäydyin niin aina tuli vastauksena että minä tarjoan kaiken.

Kävin mä joskus muijan kanssa baarissa ja panin sitä kiitokseksi mutta mulle tuli morkkis siitä kun se oli ihan rakastunut ja mä en osannut 19 kesäisenä tunteen muuta kun kiimaa. Muija oli mua 4 vuotta vanhempi ja olisi kai halunnut jo vähän vakavampaa suhdetta.

" ja mä en osannut 19 kesäisenä tunteen muuta kun kiimaa"

No eipä näytä paljon asian tila muuttuneen noista ajoista.. ;D

No pakko myöntää, näin on minullakin.. Olen ollut aina samanlainen.. Jotkut väittävät, että muutokset ovat suuria, mutta oman kokemuksen mukaan näin ei ole, kuin ehkä ani harvalla.. ;P

• MrHedgehog

Voiko nimipäiväonnitteluista päätellä että sinä olet kiinnostunut hänestä?

• Et voi päätellä tuosta mitään muutakuin sen, että hän on kiitollinen onniteluistasi.

• yksinäinenelämä

Hymynaama ei tarkoita mitään. Minäkin olen lähettänyt ainakin tuhat naamaa

• emojintulkitsija

Jos emojissa kikkeli menisi naisen suuhun, hän ehdottomasti olisi kiinnostunut.

• ei.sen.kummempaa

joko yks tai kaks viestiä eli hyvää nimpparia ja olen ihastunut sinuun ja haluaisitko alkaa mun kanssa seukkaamaan tai sit lähettää ne erikseen niin jos vastaa kiitos ja joo niin sitten sovitte tapaamisen ja siitä se sitten lähtee luonnostaan ja jos vastaa ei niin tiedät se ei ole oikea sinulle

• itseolenihastunuthäneen

Kiitos kommenteista! Ja eihän siitä toivotuksesta mitenkään voi mitään päätellä, tajusin itsekin.

On tämä ihastuksissaan vaikeaa tulkita toista. Kun aloitetta en halua tehdä itse. Haluan kyllä auttaa miestä tekemään sen.

• Laita sille muuten vain viestiä.. ja Väännä vaikka Tikusta asiaa.. ;P

Näin täytyy varmaan tehdä :) onneksi nähdään monta kertaa viikossa, joten tehtävä lienee helppo. Ja mies itse on kovinkin avulias.

• itseolenihastunuthäneen kirjoitti:

Näin täytyy varmaan tehdä :) onneksi nähdään monta kertaa viikossa, joten tehtävä lienee helppo. Ja mies itse on kovinkin avulias.

DoDiih.. Siitä se lähtee.. ;P

https://www.youtube.com/watch?v=MWKnIIUOs4s

• Alfasonni

Se on kova panomies. Ei ehdi vastailee

• Fekwosdkofkosf

Toivotit hyvää nimipäivää. Se ei ole keskustelua, vaan se on nimipäivätoivotus. Miten ajattelit "keskustelun" jatkuvan tästä sujuvasti?

"Joo-o. Jarmo olen ollut koko elämäni enkä muu osaisi olla. Olishan ne vanhemmat voineet minut vaikka nimetä Hilkka-Kaleviksi, kjeh kjeh"?

Totta! 😅

Me naiset ollaan välillä hölmöjä... On hyvä kysyä kyllä muidenkin mielipiteitä välillä, ettei tee vääriä johtopäätöksiä.

• EnOmiTätä

Mun mielestä naiset on yleensä fiksuja ja järkeviä. Se on just syy, miksi naisten ja miesten kommunikointi usein ei onnistu, aiheesta riippumatta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      3009
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1147
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1122
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      51
      1015
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      31
      974
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      858
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      837
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      822
    10. Oletko älykkäämpi kuin kaivattusi

Pitääkö kaivattusi sinua älykkäämpänä teistä? Mitä luulet?
      Ikävä
      71
      770
    Aihe