Osaatteko flirttailla??

FlirttiHirmu

Onko flirttailumattomuutesi pillun-/kullinsaantisi tiellä??

39

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joillakin ehkä, jotka haluaisivat olla PanoPirkkoja tai PanoPettereitä.. ;P

• kaiarvellasaa

Voi olla.

• herkkäm

Olen monta vuotta kokeillut "anna pillua" -tuloksetta.

• Vähän epäilen että flirttailua on vaikea harjoitella, oppia ja osata yksin.

• FlirttiHirmu

Onkohan niitä flirttailikursseja jossain hmmm....

• Flirttailu on homoja varten, ei mulla mitään homoja vastaan ole:D

• FlirttiHirmu

Flirtti kuuluu mielestäni molemmille miehille ja naisille, mistä muuten voi tietää että toinen on kiinnostunut. Onhan naisilla ja miehillä flirttailussa tietty eri vivahteita.

• FlirttiHirmu kirjoitti:

Flirtti kuuluu mielestäni molemmille miehille ja naisille, mistä muuten voi tietää että toinen on kiinnostunut. Onhan naisilla ja miehillä flirttailussa tietty eri vivahteita.

No se on just noin, kerran hakkasin 10 mottia koivuhalkoja yhelle muijalle, eik se mittään tajunnu.

• AofD

Niinpä,oppia ikä kaikki,,,itse kuskasin autolla yhtä mimmiä lähes 10 km, musiikki soi,karvanopat, oli uutta hajuvettä,kaiken maailman hilut ranteissa ja farkkutakki niin viimosen päälle pestynä...niin ei pillua tullut,ei perkele antanu vaikka lupasin kortsunkin maksaa ja hoitaa homman pikasee alta pois. Datsuninkin olin edellispäivänä kiillottanu...prkl,tollasesta matkasta rumemmankin kundin täytyy saada.

• exkeittiöekspertti

Flirtti vaatii itseluottamusta, ja sitä ei voi oikein millään kurssilla oppia.

• No enpä tiedä tuosta itseluottamuksesta, mutta joskus ujo söpö katsekontaktikin on ihan paikallaan. :)

• exkeittiöekspertti
        pilulilu kirjoitti:

No enpä tiedä tuosta itseluottamuksesta, mutta joskus ujo söpö katsekontaktikin on ihan paikallaan. :)

Kun tuli puheeksi, niin kyllähän se flirtti muuttuu ajan saatossa.

Se mikä vetosi 15-vuotiaana, ei toimi enää 5-kymppisenä.

• exkeittiöekspertti kirjoitti:

Kun tuli puheeksi, niin kyllähän se flirtti muuttuu ajan saatossa.

Se mikä vetosi 15-vuotiaana, ei toimi enää 5-kymppisenä.

Mutta toisaalta meissä kaikissa asuu se nuori tyttö tai poika iästä riippumatta. ;))

• exkeittiöekspertti
        pilulilu kirjoitti:

Mutta toisaalta meissä kaikissa asuu se nuori tyttö tai poika iästä riippumatta. ;))

Voisiko se löytyä minustakin?

Kuulostaa epärealistiselta.

Voisiko se löytyä minustakin?

Kuulostaa epärealistiselta.

No kyllä se pikkutyttö sinussakin asuu olen huomannut. ;D

• exkeittiöekspertti
        pilulilu kirjoitti:

No kyllä se pikkutyttö sinussakin asuu olen huomannut. ;D

Jos sanot noin, niin miksei...siis pikkupoika...

Sä oisit flirttaileva pikkutyttö ja minä ujo poika joka ois ihastunnu suhun...

Jos sanot noin, niin miksei...siis pikkupoika...

Sä oisit flirttaileva pikkutyttö ja minä ujo poika joka ois ihastunnu suhun...

No sitten minun iskä ottaisi sinua korvista. ;)) No ei vaiteskaan, rupesin tuossa jo taantumaan. :)
        Kaunis ajatus sinulla kuitenkin.

• exkeittiöekspertti
        pilulilu kirjoitti:

No sitten minun iskä ottaisi sinua korvista. ;)) No ei vaiteskaan, rupesin tuossa jo taantumaan. :)
        Kaunis ajatus sinulla kuitenkin.

Sä näkisit mun silmistä että mä tykkäisin susta vaikka yrittäisin salaa katella...kattoisit mua ja hymyilisit...

Sä näkisit mun silmistä että mä tykkäisin susta vaikka yrittäisin salaa katella...kattoisit mua ja hymyilisit...

No niin hymyilisinkin samalla hiuksiani heiluttaen. :))

• exkeittiöekspertti
        pilulilu kirjoitti:

No niin hymyilisinkin samalla hiuksiani heiluttaen. :))

Mä huomaisin sun poskille nousevan punan kun sä katsoisit mua hymyillen, suakin jännittäis niinkuin mua. Musta tuntuu että me tajuttais molemmat toisiamme silmiin katsoessamme että meidän on pakko päästä jotenkin lähemmäksi toisiamme...päästä koskettamaan ja sanomaan moi söpö...

Mä huomaisin sun poskille nousevan punan kun sä katsoisit mua hymyillen, suakin jännittäis niinkuin mua. Musta tuntuu että me tajuttais molemmat toisiamme silmiin katsoessamme että meidän on pakko päästä jotenkin lähemmäksi toisiamme...päästä koskettamaan ja sanomaan moi söpö...

No sinussahan tuota romanttista puolta löytyy. Menin ihan sanattomaksi.:))
        Hurmauspuoli on siis kunnossa, se on hyvä se. :))

• exkeittiöekspertti
        pilulilu kirjoitti:

No sinussahan tuota romanttista puolta löytyy. Menin ihan sanattomaksi.:))
        Hurmauspuoli on siis kunnossa, se on hyvä se. :))

Mä oisin halunnut mennä pidemmällekin, olisin halunnut laittaa käteni sun lanteillesi ja vetää sut kiinni minuun...painaa sun pääsi rintaani vasten ja nuuhkia sun tuoksuasi...

• Ikis..M
        exkeittiöekspertti kirjoitti:

Mä oisin halunnut mennä pidemmällekin, olisin halunnut laittaa käteni sun lanteillesi ja vetää sut kiinni minuun...painaa sun pääsi rintaani vasten ja nuuhkia sun tuoksuasi...

Sivusta huomautan ennen kuin kovin innostut että muistahan kuitenkin tuo, vähän epäilyttävä tuo pilulilun nimimerkki:

http://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000002752030.html

• exkeittiöekspertti
        Ikis..M kirjoitti:

Sivusta huomautan ennen kuin kovin innostut että muistahan kuitenkin tuo, vähän epäilyttävä tuo pilulilun nimimerkki:

http://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000002752030.html

Sä oot tosi ystävä, kiitos varoituksesta.

• Tyttövaaa

Kuolevuus - kuolemattomuus, flirttailevuus - flirttailemattomuus.
      No jos totta puhutaan nii en ees halua saada kullia, vaan poikaystävän. Mutta voishan se flirttailu siihenki auttaa, joten oishan se kiva osata.

• tähänontultu

Osaan joo flirttailla ja vastaukseksi saa mukavaa palautetta vastakkaisella sukupuolella.. ei muuta. Oon jo kyllästynyt siihen niin lopetin. Tyhjän saa pyytämättäkin.
      Kannattaa siis jättää flirttaillu sikseen niin ei pety. Naiset on vaan eri planeetalta. Kysynnän ja tarjonnan laki ei siis kohtaa tässäkään asiassa :(

• Jumalauta, jos vaikka noi Carmen Electra tai Uma Thurman, jälkeen mainittu vähimmäisvaatimus, ei osaa tulla tosta 6 m leveästä portista tänne mun kämpille, portista mikä on suoraan kadulta tänne, niin olkoon. Ei ne sitten osaa tulla ruotsinristeilylle tai karaoke baariinkaan mua etsimään, silloin kun siellä olen. Vielä jotain ihme flirttejä, kun on laatukamaa tarjolla, sen kun vaan ottais. Alkaa oikeesti mietityttä, että onks noi naiset pimeitä.

• Osaan, mutta naiset eivät tykkää jos ruma mies flirttailee.

• ätmitheosaamaton

En osaa

• Naisten pitäs vaan antaa pillua ilman mitään hömppähommia.

• Tekniikkasukeltaja

Itse olen todella huono flirttaaja. Pysyn yleensä varmuusalueella, eli asiatekstissä.

(Reps)

• Tekniikkasukeltaja

Mä en itse ole iskenyt koskaan ketään. Mulle asiat on aina vain tapahtuneet. Ehkä olisi hienoa kokeilla jotain uutta.

(Naurua)

• Tekniikkasukeltaja
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

Mä en itse ole iskenyt koskaan ketään. Mulle asiat on aina vain tapahtuneet. Ehkä olisi hienoa kokeilla jotain uutta.

(Naurua)

Mä en oikein keksi mitään muuta selventävää kuvausta hyvälle flirtille, kuin tunkeutumista ihmisen henkiselle reviirille.

(Hihitystä)

• Tekniikkasukeltaja

Ja mieluummin sanomatta mitään.

(Reps)

• Tekniikkasukeltaja

Ja mieluummin sanomatta mitään.

(Reps)

Ehkä olen passiivinen flirttaaja.

(Hirn)

• vneubvniejb

Mä en oikein keksi mitään muuta selventävää kuvausta hyvälle flirtille, kuin tunkeutumista ihmisen henkiselle reviirille.

(Hihitystä)

Tämä on totta ja se tuntuu yhtä vastenmieliseltä kuin tuntemaatomien ihmisten iholle tuleminen. Ahdistelua, etten sanoisi.

• FlirttiEiOnnistu

Ihanat nuo harakanvarpaasi. Mistä helvetistä niin päättelet. No kun sun suussa harottavat hampaat ovat niin kuin olisivat putoamaisillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3792
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3175
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2807
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2457
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2450
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2377
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2304
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2296
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2080
    Aihe