Aamulla junassa käytävän toisella puolella istui kaksi teininaista kireissä housuissaan. Kyrpäni alkoi nytkähdellä ja hieroin sitä kevyesti, toki housujen ulkopuolelta. En sentään tunkenut kättä housuihin ja alkanut vetämään tosissani siinä julkisella paikalla. Silloin toinen teininaisista sanoi kaverilleen: "Toi vitun pervo runkkaa!" Tämä on yksi harvoista kerroista, kun vastakkaisen sukupuolen edustaja on huomioinut minut seksuaalisessa mielessä. Tästä alkaa nousujohteinen panomiesura!
Teininainen osoitti kiinnostusta
Tuleva-YTM
2
60
Vastaukset
- Mies___35
Tänään kun kävelin kaupasta kotiin tuli vastaan todella mehukkaan näköinen teinimuija. Melkein rupesi kyrpä seisomaan.
Sä olet selvästi putkessa, nyt painat vaan päälle. Tuossa vaiheessa ei saa alkaa pelkäämään, nyt annat vaan niiden nähdä sun uhmakkuuden, se miten kaadat naisen kuin naisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943792
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473175Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002807- 1342457
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572450- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080