Jos puhutaan asioinnista kirjastossa, se EI tarkoita, että sinne mennään vaan paskalle ja vielä pöllitään paskapaperit. Jos tätä ette ymmärrä, olemme pakotettuja sulkemaan koko kirjaston. Pihalle toki toimitamme baja-majan (ilman paskapaperia) jotta päivittäiset rutiininne eivät häiriinny.
Asiointi kirjastossa, huomautus väärinkäytöksistä!
7
119
Vastaukset
- mitähähtäh
No mistä ja miten pitää puhua, jos tosiaan menee kirjastoon vain paskalle? Vai onko nämä jotain huumehörhöjen salakieltä. Esim. mennä paskalle = 5g kannabista saatavilla?
- toosa
Iisalmen Kirjaston vessassa on siniset neon valot,ettei nää verisuonia,johon piikittäää heroinia eli hepoa.
- sininen-pökäle
Näkeekö sellasessa valossa pyyhkiä persettäkään? Onko paskakin sinistä, entä miten paskaparei, onko sitä?
- outoaon
Sinistä paskaa?
- visva-niila
Anteeksi, mutta mulla tulee just nyt kakka!
- Anonyymi
Miten kävi, pyyhitkö?
- Anonyymi
kirjasto kannattaa hyödyntää.
No miten?
Käymällä siellä käymälässä tietenkin. Paperit kyllä vhkittu.
Riipiläisillä ei silti ongelmia-
siellä ei pyyhitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386