Ei herätä kauheesti keskustelua umk17

tylsssäää

onko tosiaan niin väsynyttä meininkiä ettei suomi24ssakaan jakseta haukkua :D yleensä on kyllä tullut keskusteluja

18

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oliskotästäkyse

      Ehkä tämän vuoden listassa oli niin mitäänsanomattomia biisejä etteivät herätä mielenkiintoa eikä polemisointia?

    • Uuden.Musiikin.Kopiointi

      On.

    • UnohdinMitäKuulin

      Tänä vuonna on kyllä niin surkea kattaus, aivan koomassa koko kilpailu joten antaa olla vaan. Tämä ja monet muut kilpailut ovat artistien hautausmaita, osallistumalla niihin torppaat urasi ja sinusta ei sen jälkeen kuulla enää koskaan, missä ovat aiempien vuosien osallistujat? voittajista puhumattakaan…

    • toukokuuta.odotellessa

      No onpa taas negatiivista jupinaa täällä. Ilmankos tänne ei kukaan viitsi tulla moista lukemaan. Euroviisut on ihan parasta viihdettä. Toivottavasti Suomi kerrankin pärjäisi. :-)

      • kulttuuri-ihminen

        En ole ikinä katsonut UMK, enkä tule katsomaan.


      • zero.interet

        Etkä osaa myöskään kirjoittaa.

        Mistä aiheesta täällä ei olisi negatiivista jupinaa? Sitä enemmänhän sitä aina on, mitä enemmän on keskusteluakin.

        Onhan tämä viisuinstituutio karsintoineen aika pystyyn kuollut. UMK:n alkaessa oli ehkä pieni noste, mutta sekin taitaa nyt olla hyytynyt. Ohjelmaa on myös tarkoituksellisesti viety sellaisiin suuntiin, että laajempi kiinnostavuus häviää. Hyvin onnistui.


    • esaväinö

      En oo yhtään tutustunu UMK 2017 kipaleisiin etukäteen ja nyt oon seurannu loppukisaa 5 kipaletta. Kyllä synkältä näyttää, ei yhtään mistään tunnettua kisaajaa, superlatteita esityksiä jne. Krista hehkuttaa homoystävyyttään ja kohta esiintyy club persheet olelle vai mikä se oli, ei vois olla syvemmältä!!!! Käännän kanavaa.........

    • näinsetehdään

      Syö homonpaskaa avaaja homo

      • Nöffnöff

        Sikamaisista puheistasi päätellen aidat olla se Kärsämäen karjun rakastaja :D


    • voisurkeutta

      Vuosi vuodelta surkeampaa menoa.

    • uusi.musiikki.kilpailu

      Aika uupuvaa touhuahan tuo, kun juontajatkin ovat vuodesta toiseen samat... Ja oliko myös samat jaanapelkoset valitsemassa ja rankkaamassa osallistujatkin heti alkuun? En jaksanut katsoa...

      Noista ehdokkaista paras biisi kuitenkin taisi voittaa. Hieman yllättäen.

      Juontajat vaihtoon ja konseptia vähän uusiksi taas ensi vuodeksi. Ehkä nuo ulkomaanraadit toimivat jotenkin - mutta miten ne oli valittu? Ja onko hyvä idea, että kotimaan äänestys on auki vielä, kun raatien tulokset on julkistettu? Vaikuttavat todennäköisesti äänestykseen ja tulokseen myös jonkin verran.

      • NopeastiHyvää

        "hyvä alku" seuraavan vuoden UMK 2018:lle saatiin, kun kilpailun määräaika julkaistiin. Ylen sivuston mukaan seuraavan vuoden ehdokkaiden tai kilpailijoiden pitää lähettää valmiit tuotoksensa raatien arvioitaviksi päivämäärään 28.2.2017 mennessä... syksyllä (tarkempi aika määrittelemätön) on vielä toinen hakuaika (miksi?)

        http://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/01/28/osallistu-uuden-musiikin-kilpailun-2018-yleiseen-hakuun

        Ei ole aavistustakaan, milloin tuo tieto on tuonne päivitetty, mutta saattaa tulla bändeillä/tuottajilla kiirus, ja kiiruksesta tiedetään, että siitä ei ainakaan luovassa työssä hyvää seuraa :D

        Ehkä tuosta määräajasta voi päätellä, että YLE edelleen hakee "formaattia". Luovuus tai uniikki ei kiinnosta. Kunhan nyt jotain nopeasti väännetään.


      • vaimistäliekyse

        No ylellä alkaa olla kohta miehistö- ja resurssipula tekijöistä, kun kaikki heitetään yt-neuvotteluiden kautta ulos. Eli kaitpa haluavat aikaa järjestää ohjelmiansa, että kaikki tulee tehtyä?


    • länsilainaa

      Ulkomaanraatien käyttö on kopioitu Ruotsista, jossa tätä menetelmää on käytetty vuosikausia hyvällä menestyksellä.

    • Suvaitseva

      Miksi Suomen euroviisuedustajaksi 2017 valittiin vaalea suomalainen Leena Tirronen? Törkeää rasismia, sanon minä.

      • enolerasistimutta

        Ruotsalaiselta tuo enemmän näyttää. Painukoot helvettiin täältä kaikki ihmisennäköiset.


      • Johan_Von_Marc-Inat

      • ghdfshgsdfhgdfs

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe