Mitä pidätte miehistä joilla on

tyyliGallu

punaiset housut tai punaiset lenkkarit?

45

333

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moderni trendikäs mies.

    • Tulee vaan mieleen Esa Saarinen.

    • Olin teininä vanhempien kanssa naapuripaikkakunnan markkinoilla. Ajattelin ostaa punaisen hupparin omilla rahoilla sieltä. Isän mielestä punaiset vaatteet on homoa, niin jäi ostamatta.

    • Ikis..M

      Punainen käy väriksi paitaan tai takkiin miehellä mutta housuissa ja kengissä se olisi homoa.

      • lisäävärejä

        Ei ole.


      • Ikis..M
        lisäävärejä kirjoitti:

        Ei ole.

        On. Mulla on/on ollut värikkäitä paitoja ja takkeja mutta noihin edellämainittuihin en kovin räikeitä värejä laittaisi kun se olisi ihan homoa.


      • lisäävärejä
        Ikis..M kirjoitti:

        On. Mulla on/on ollut värikkäitä paitoja ja takkeja mutta noihin edellämainittuihin en kovin räikeitä värejä laittaisi kun se olisi ihan homoa.

        Niin ei värikkäisiin takkeihin tai paitoihin välttämättä sovikaan värikkäät housut tai kengät, mutta, mutta jos housut ja kengät ovat värikkäät ja takki tumma, homma toimii taas.


    • vihatipunen

      Mä tykkään punaisista kengistä itselläni ja miehellekin käy kyllä. Punaset housut....ei niinkään. Mulla oli itellä kyllä 90-luvulla punaset lappuhaalarit, omg.

      • mutta.ei.miehelle

        mutta sinä oletkin nainen niin naisille sopii mikä vaate vain tai mikä väri vain niin naisille sopii vaate kuin vaate ja silti on seksyjä


      • vihatipunen
        mutta.ei.miehelle kirjoitti:

        mutta sinä oletkin nainen niin naisille sopii mikä vaate vain tai mikä väri vain niin naisille sopii vaate kuin vaate ja silti on seksyjä

        Kuten kirjoitin, niin punaiset kengät sopivat myös miehelle.

        Eikä sitten mitää homo-läppää tähän kiitos, se on niin lapsellista.


      • kaikkea.kuuleekin
        vihatipunen kirjoitti:

        Kuten kirjoitin, niin punaiset kengät sopivat myös miehelle.

        Eikä sitten mitää homo-läppää tähän kiitos, se on niin lapsellista.

        sopii laulu poika nimeltä päivi ei tiennyt onko roomeo vai julia ehkä se punainen housu ja kengät yms vastaavat kertovat että kotona pukeutuu naiseksi ja livessä pukeutuu noin eli on transvestiitti ja kun kävelee oudosti punaisilla lenkkareilla niin ei kuvittele että olisi korkkarit vaan anustappi takapuolessa niin semmonen miäs se on


    • Nnnainennnnnn

      En pane muita kuin miehiä joilla on punaiset lenkkarit. Hyvän mielikuvituksen huomaa niistä. Tämä on muuten fakta että ne punaiset lenkkarit on kyllä löytynyt joka mieheltä kenen kanssa olen ollut. Punaiset.

      Punaisia housuja en muista nähneeni kellään.

      • Nnnainennnnnn

        Pieni tarkennus: kenelläkään ei ole ollut lenkkareita vaan tennarit. Eli jos sinulla on punaiset lenkkarit, en kiinnostu. Mutta jos omistat punaiset tennarit, olet Se Oikea.


      • Rupelihattu
        Nnnainennnnnn kirjoitti:

        Pieni tarkennus: kenelläkään ei ole ollut lenkkareita vaan tennarit. Eli jos sinulla on punaiset lenkkarit, en kiinnostu. Mutta jos omistat punaiset tennarit, olet Se Oikea.

        Löytyy punaiset tennarit ja kokoa 46.


      • Nnnainennnnnn
        Rupelihattu kirjoitti:

        Löytyy punaiset tennarit ja kokoa 46.

        Haluan SUT. Olet täydellinen <3


    • ähähäha

      homoja on ketä punast päälleen pistää.. leikkii prinsessaa nyt ku pienenä ei saanu punasii mekkoi pääl xD

      • ToosaMies

        Susta huomaa että olet itsekin niitä kaapissa piilottelijoita


    • oihgoiug

      Punainen väri kengissä miehellä viestittää ideologian.

      Olisin hyvin varovainen. Paavilla on punaiset kengät, eliitin paskanaamat oikein poseeraavat välillä punaisissa kengissään...

      Aikoinaan punainen väri oli vain rikkaiden juttu ja paavi oli liian köyhä. Mutta Ranskan hovissa punaiset kengänkorot tulivat niin isoksi muodiksi, että oli turha tulla ovenpieliä rapsuttamaan ilman kunnon kenkiä. Image was everything.

      Kirkolle(katoliselle) kertyi varallisuutta, ja paavilla on ollut VERENpunaiset kengät jo ika kauan. Sopii imaagoon, koska tämä jesuiitta ja oikeudessa syylliseksi todettu lapsentappaja jaksaa puhua paskaa "Krislamista" ja NWO:sta.

      Jos pääsisin (joutuisin) tuon epäilemättä kalmanhajuisen, sielunsa kadottaneen olion kanssa keskusteluun, kysyisin miksi katolinen kirkko on vuosisadasta toiseen vain säilönyt omaisuuttaan. Ja oikein hamstrannut sitä esim. leskien kautta...Että jos on niin ihanat ajatukset ja inhimillisyys lähellä sydäntä, olisiko aika jakaa kirkon varallisuus pois? Papithan ovat jo vannoneet köyhyysvalan. Samoin kuin nunnat....Hmm...

      Sen tiedän, että monet nunnat saavat pahoinpitelyä kaikissa muodoissaan.

      Senkin tiedän, että sekä paavi Ratzinger, että Frances on todettu syyllisiksi pedofiliaan ja murhiin. Samassa tilaisuudessa syylliseksi todettiin myös Kuningatar Elisabeth. Ainoastaan nykyaika suojelee heitä, vaikka tuomio on annettu muutama vuosi sitten. Käsittämätöntä.

      Tuomioita ei pantu täytäntöön. Keskiaika oli oikeudenmukaisempi: myös kuninkaallinen mestattiin, jos oli tarvis.

      • 216

        Kuninkaalliset mestasivat toisiaan omissa valtataisteluissaan keskiajalla. "Oikeuslaitos" oli aina sen vallankahvaan päässeen käsikassara.

        Kerropas meille nyt vähän tarkemmin, missä oikeusistuimessa nuo paavit, ja Elisabet on todettu syyllisiksi pedofiliaan ja murhiin.


    • elluhalloyb

      Ihan hienot
      Pitää. Olla tarkkana et muut asusteet sopivat(*_*)

    • mies.ei.ole.nainen

      se on homojen touhua ehkä kertoo siten toiselle homolle että on homo mutta heteromiehen ei tarvitse ja eikä ole naismainen eli pue ihme vaatteita ei mies koreile vaatteilla meikeillä koruilla yms niin normaali heteromies pukeutuu kuin mies pukeutuu niin ei mies pukeudu koreasti ja mieti olenko kaunis tyttömäinen poika vaan pukeutuu ettei tule kylmä ja joissa hyvä olla niin mies voi mennä vaikka kaupunkiin saappaat pilkkihaalarit ja karvalakki päässä mies ei hienostele

      • 9287

        Ai se on hienostelua, jos mies pukeutuu siististi. Kylläpä on vanhanaikainen ajattelutapa.


    • Ne_on_ihan_homoja

      Homoja!

    • Niirkklopniirkklop

      Joskus oli punaiset tennarit mutta ei niillä parin millin paksuisilla pohjilla pystynyt pitkään talsimaan. Tuntui pienikin kivi. Joo, tykkäsin muuten erittyvänä yxt.kohtana. Mutta mistä löytyisi okrankeltainen poolopaita.

    • Öh. Riippunee siitä kykeneekö kyseinen uros-otus näyttämään asialliselta moisissa vermeissä.

      Itse en kykenisi, joten en myöskään tuollaisiin pukeutuisi, muuten kuin pelleilytarkoituksessa.

      • Tai no, kyllä mulla joskus oli punaiset Karhun juoksulenkkarit, kun sain ne tosi halvalla. Mutta kyllä niissäkin se väri alkoi tökkiä ennen pitkää ja aika vähälle käytölle jäivät.

        On minulla itseasiassa nytkin semmoiset tumman viininpunaiset mokkasaappaat, jotka on ihan hienot. Mutta tähän vastatessani ajattelin punaisella siis juurikin sellaista kirkkaanpunaista.


      • burgundyshoes
        stellaria81 kirjoitti:

        Tai no, kyllä mulla joskus oli punaiset Karhun juoksulenkkarit, kun sain ne tosi halvalla. Mutta kyllä niissäkin se väri alkoi tökkiä ennen pitkää ja aika vähälle käytölle jäivät.

        On minulla itseasiassa nytkin semmoiset tumman viininpunaiset mokkasaappaat, jotka on ihan hienot. Mutta tähän vastatessani ajattelin punaisella siis juurikin sellaista kirkkaanpunaista.

        Entäs mitä ajattelisit miehestä jolla on tällaiset punaiset kengät?

        http://g01.a.alicdn.com/kf/HTB1ZzMWLFXXXXayXpXXq6xXFXXXl/Luxury-brand-font-b-mens-b-font-font-b-burgundy-b-font-font-b-shoes-b.jpg

        Tai ehkä tällaiset?

        https://www.gentlemansgazette.com/wp-content/uploads/2013/02/Burgundy-suede-shoes-with-pink-accents.jpg


      • 121212121212

    • Lenkkarit varmaan menis punaisena muttei ehkä housut.

    • Punaiset kengät, lenkkarit tai tennarit, on ihan ok mutta punaiset housut menee jo liian pitkälle.. tulee mieleen 90-luku tai Dressman jos puhutaan jostain ikävästä ja kulahtaneesta viininpunaisen sävystä. Vaikka ehkä tyylitajusta uupuiskin punaisten housujen kohdalla, arvostan kyllä periaatteessa sitä, että mies uskaltaa erottua massasta ja on ylipäätään jollain omalla omituisella tavallaan kiinnostunut siitä mitä päälleen laittaa. Sanon nyt omituinen koska punaisista housuista tulee väistämättä mieleen eräs muinainen opiskelukaveri jolla oli kirkkaan punaiset nahkahousut.

      • PINKITKIN_YÖKS

        Herran Jymälä! Punaiset nahkishousut YÖKS!!!


      • 121212121212

        Mutta eikö Dressmann juuri olisi erottumista, kun kaikki vihaavat Dressmann-tyyliä?

        Vaikuttaa siltä että naisten mielestä muodikas tyyli/massatyyli (rock-henkinen) = massasta erottumista, ja epämuodikas/muista poikkeava tyyli (Dressmann/bisnes) = massaa.


      • 121212121212 kirjoitti:

        Mutta eikö Dressmann juuri olisi erottumista, kun kaikki vihaavat Dressmann-tyyliä?

        Vaikuttaa siltä että naisten mielestä muodikas tyyli/massatyyli (rock-henkinen) = massasta erottumista, ja epämuodikas/muista poikkeava tyyli (Dressmann/bisnes) = massaa.

        Meinaatko, että Suomessa on enemmän rock-henkisesti pukeutuvia miehiä kuin Dressmann-miehiä kun koko työikäinen väestö huomioidaan maanlaajuisesti, eikä vain jonkun tietyn rokkibaarin tai kaupunginosan 20-35 -vuotiaat jäbäleissönit?


      • 121212121212
        PikkuLikka kirjoitti:

        Meinaatko, että Suomessa on enemmän rock-henkisesti pukeutuvia miehiä kuin Dressmann-miehiä kun koko työikäinen väestö huomioidaan maanlaajuisesti, eikä vain jonkun tietyn rokkibaarin tai kaupunginosan 20-35 -vuotiaat jäbäleissönit?

        Kyllä. Hkin ydinkeskusta on ainoa paikka jossa Dressmann-miehiä on enemmän. Ja tämäkin alkaa olemaan siinä ja siinä muulloin kuin työaikana.


    • atmin

      Mulla keltaiset nahka housut ja rotsi ja vaalet tennari

      • Onko vielä napapaitakin. häähhh!!


    • asioistatietävätaho

      Homo se on.

    • 4167

      Huono mies sellainen on. Kiltti ja kunnollinen pukeutuu huomaamattomasti ja hillitysti.

    • Itse tykkään punasista T-paidoista..

    • Mustatfarkut

      Itte olen hetero nainen,miehellä jos punaiset housut ja kengät,kierrä hänet,hän ettii poikakaverii.

    • vastauskysymykseen

      En pidä heitä miehinä.

    • FeministitEivätOleMiehiä

      Ne eivät ole miehiä vaan feministejä.

    • havaintoni

      Eikös tuo trendi ole jo ohitettu?
      Joku aika sitten noita punaisia housuja näki telkussa useinkin miehillä, ja toisinaan siviilissäkin. Ei niitä kuitenkaan enää hetkeen ole käytetty.

    • Joulutonttuja? Nehän on ihan pervoja, kun kyttäävät ikkunoiden takana toisten elämää.

    • Tykkää pukeutua rohkeasti ja erottua joukosta vaatetuksellaan. Ehkä viestittää jotain, ettei ole perinteitä mukaileva ja massa pukeutuja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      346
      7777
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2274
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1662
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1509
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      118
      1238
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      77
      1224
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1066
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      955
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      945
    10. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      103
      843
    Aihe