Galluppia pukkaa

Anonyymi

Mikä täällä kaffeessa oikein mättää, kun kunnon keskustelut eivät ota syntyäkseen?

Puuttuvatko aiheet vai onko jo sättiväsymys oirelu jäänyt jäytämään?

Missä ovat novellit ja kiinnostavat aloitukset?

Sättisanomatkin ilmeisesti jo haudattu ja kuopattu?

Ovatko kirjoittajat ryhtyneet viimeikin hankkimaan elämän itselleen ?

.....pyörähtelin katsomassa ja hiljaisuus on jo hyytävää....

Mikä oikein on syynä?

15

844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

...vastaa itse itselleen , niin syntyykös siitä keskustelu:-)

...johan tässä omaa ääntäkin säikähtää.......

• Jermu

valinta oli poistettu tältä palstalta, tai jotain sellaista....

• Anonyymi
        Jermu kirjoitti:

...valehtelematta....

• Jermu
        Anonyymi kirjoitti:

...valehtelematta....

Kiltisti sulle vastasin teippaamalla näyttöön kopioimani "vastaa tähän viestiin"-tekstin. Nyt voi sitten vastailla. Niiiiiiiiiiiiiiiin!

• A....N...
        Jermu kirjoitti:

..VIELÄ HENGITÄT.......?????

...eikai sinun haamu ole rytynyt kirjoittamaan tänne.......????

• Jermu
        A....N... kirjoitti:

..VIELÄ HENGITÄT.......?????

...eikai sinun haamu ole rytynyt kirjoittamaan tänne.......????

Miksipä en kirjoittaisi, tai oikeammin räpeltäisi kirjoituksia eetteriin?

• A....N....
        Jermu kirjoitti:

Kiltisti sulle vastasin teippaamalla näyttöön kopioimani "vastaa tähän viestiin"-tekstin. Nyt voi sitten vastailla. Niiiiiiiiiiiiiiiin!

...mahdollista... että olette saaneet tämän kaffeenkin muuttuumaan, kuin hautaustoimiston hiljentymishuoneeksi?

• A..n.....
        Jermu kirjoitti:

Miksipä en kirjoittaisi, tai oikeammin räpeltäisi kirjoituksia eetteriin?

...ihan eteristä sananvaihtoo.....siis melkein kuin tuulen puhaltamista....

....älä ainaskaan tuo tulitikkuja...en oikein luota vieläkään tämän paloturvallisuuteen....

• Jermu
        A..n..... kirjoitti:

...ihan eteristä sananvaihtoo.....siis melkein kuin tuulen puhaltamista....

....älä ainaskaan tuo tulitikkuja...en oikein luota vieläkään tämän paloturvallisuuteen....

Moips vaan!

• Anonyymi
        Jermu kirjoitti:

Moips vaan!

.....joku on leikkinyt tikuilla !!!!!

....p.i.l.k.u.t.t.a.a. .......tekstiä .........

• Seppojuhani

Mitenkä sujuisi se asia-avaus Anonyymiltä itseltään. Vaikka onhan tämä kalluppi toki avaus tämäkin.

Kaikki kulkee aalloissa, olen huomannut. Joskus täysin uusi kasvo voi piristää touhua - et ole sattumoisin harkinnut uuden nikin rekkaamista...

• AnoNYYMI

...UUDISTUISIN....piäisi harkita ,josko antaisin rekatun nikkini tänne ...niinkö?

tämä melkein anorektikolta" vaikuttava nikkini on vastapainona muuten värikkäälle persoonalleni...

...... kuljettaa anonyyminsä luovutukseen ....

......saisinkos minä riemukkaat läksijäiset edes????

• A JA NYYH

...Jos muuttaisi tuon nikin vaikka Nymfomaaniksi...?

....se kai on jotain kyltymätöntä......
      ....tai vaikka Tulenpalava ...tai Säpinää....

.....miettii nikkejä.........

• ...jonkinlainen merkitys olla. Mutta kai tässä enemmänkin "kansan syviin riveihin vetoavia avauksia" odotellaan. Kyllä ne keskustelijat yleensä sitten jostain ilmaantuvat, kunhan sopiva avaus on saatu aikaiseksi. Tietysti tuolla Sj:n mainitsemalla aatoilmiölläkin lienee oma merkityksensä onhan chat-puolellakin tällähtekellä vähän hiljaisempaa.

• Anonyymi
        norMix kirjoitti:

...jonkinlainen merkitys olla. Mutta kai tässä enemmänkin "kansan syviin riveihin vetoavia avauksia" odotellaan. Kyllä ne keskustelijat yleensä sitten jostain ilmaantuvat, kunhan sopiva avaus on saatu aikaiseksi. Tietysti tuolla Sj:n mainitsemalla aatoilmiölläkin lienee oma merkityksensä onhan chat-puolellakin tällähtekellä vähän hiljaisempaa.

...vai mites se nyt menikään... kansan rivit ...vai vetoomus syvälle kansaan .....

....

Täytynee miettiä.... tai voisit kai sinäkin vetäistä vakoa kansan riveihin...vai mites se nyt menikään...

.....sormi meni suuhun.....

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      258
      2810
    2. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      99
      2257
    3. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      12
      1960
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      84
      1403
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      68
      1384
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      18
      1300
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1138
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1120
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      43
      974
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      973
    Aihe