Puhaltakaa perseeseen koko sakki. Täältä pesee. Pomoille tiedoksi: opetelkaa johtamaan alaisianne. Ja niille, jotka valitsevat pomoja: opetelkaa rekrytoimaan osaavia ihmisiä, mm. johtajiksi. Ulkonäkö ja hyvä jätkä -periaate eivät riitä valinnassa. Työsuojelupiiriin tiedoksi.
Oulun verotoimiston työpaikkakiusaajat
1
178
Vastaukset
- kkkkk8888
Julkisella puolella esimiehiä ja johtajia pitäisi laittaa määräajaksi virkaan ja toimintaa on arvioitava suorittavien virkamiesten näkökulmasta, ei johtajien.
Toki nyt laiskuuttaan, kun kerran on valittu johtaja määräajaksi, niin sopimus uusitaan joka kerta huolimatta avoimesta hausta.
Kun on ollut julkisen puolen työssä yli 20 vuotta, niin ei sieltä ketään irtisanota millään (http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005230963.html). Aika on mennyt ja muuttunut eikä esimiehet ja johtajat pysy perässä. Sen lisäksi Verohallinnolla on säästätoimenpiteet menossa ja automaattiseksi on kaikki laitettu, joten työtehtävien määrä ja sen hallinta on käsittämätöntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 61863
- 47819
- 47752
- 40731
- 39698