Nainen hankkiutui raskaaksi tarkoituksella.

qqqqqr

Kävipä muutama vuosi sitten niin, että olin lähtenyt "nollaamaan" päätäni yhteen ravintolaan ja vedin oikeen vuosisadan kännit, rankan työrupeaman jälkeen. Ja tarkoitukseni ei ollut todellakaan saada aikaiseksi sitä mitä sen illan jälkeen seurasi. Oli heinäkuinen arki-ilta ja ravintolassa ei ollut kauheasti ihmisiä ja siellä tutustuin erääseen naiseen. Juteltiin niitä näitä ja nainen pyysi luokseen illan päätteeksi olin tietysti humalassa kuinkas muutenkaan ja päädyimme sänkyyn harrastelemaan niitä aikuisten juttuja. Noh aamulla siinä herätessäni olin vähän hämilläni että missäs sitä ollaan ja kuinkas tänne olin joutunut. Tietysti morkkikset heti päälle et mitä oli tullut tehtyä ja kiireellä pois sieltä asunnosta, enkä jäänyt mitään keskustelemaan edellisillan tapahtumista saati sitten numeroita vaihtamaan. Juosten pois ja toivoen etten ikinä törmää tähän naiseen enään. No annas olla aikaa kului ja vajaan 9kk päästä tulee kirje postissa, että minusta on tulossa isä, nainen ilmoittaa samassa kirjeessä, että oli kattonut lompakostani henkilötietoni nukkuessani ja oli maistraatista selvittänyt osoite tietoni. Eikä halua elatusmaksuja vaan että olisin isä lapselleni, ja muita isä ehdokkaita ei ole tälle lapselle. Nainen on myöntänyt minulle että tarkoituksella järjesti raskauden.

Onkohan vastaavia kohtalotovereita? ja ihmetyttää nainen joka alkaa tuolla tavalla leikkimään "jumalaa"

31

1481

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sääliäethaeonneksi

      Miehen pitää huolehtia ehkäisystä itse jos ei halua lapsia, oli sitten humalassa tai ei. Turha syyttää naista jos on lastinsa matkaan lähettänyt...
      Kurjaa sulle mut elämä on.

      • naisetovatpaskoja

        Lasten hankkiminen pitää olla molempien päätös eikä niin että nainen päättää yksin ja pakottaa sitten miehen vastoin tahtoaan elättäjäksi tai isäksi!!
        Naisten vastuuttomuus on aiheuttanut sen että en kunnioita naisia pätkääkään! Naiset eivät ajattele edes sen lapsen parasta vaan oma napa on ainut mitä he ajattelee, jos he haluavat lapsen statussymboliksi niin he tekevät vaikka kuinka alhaisia tekoja saadakseen sen!!
        Naisilta äänioikeus pois ja takaisin nyrkin ja hellan välimaastoon!!!


      • lovebabyes

        Jaha...siä on nalli napsahtanut ;D


      • Anonyymi
        naisetovatpaskoja kirjoitti:

        Lasten hankkiminen pitää olla molempien päätös eikä niin että nainen päättää yksin ja pakottaa sitten miehen vastoin tahtoaan elättäjäksi tai isäksi!!
        Naisten vastuuttomuus on aiheuttanut sen että en kunnioita naisia pätkääkään! Naiset eivät ajattele edes sen lapsen parasta vaan oma napa on ainut mitä he ajattelee, jos he haluavat lapsen statussymboliksi niin he tekevät vaikka kuinka alhaisia tekoja saadakseen sen!!
        Naisilta äänioikeus pois ja takaisin nyrkin ja hellan välimaastoon!!!

        Taidat olla lukutaidoton! AP, juuri kirjoitti tuohon kertomukseensa, naisen lähettäneen seuraavan laisen viestin;" Eikä halua elatusmaksuja vaan että olisin isä lapselleni"
        Onhan se kauniist tehty isää kohtaan ett saa itse päättää haluaako kuulua lapsensa elämään vai; ei! Mitään elatusavusta ei tuossa ollut puhetta, vaan ettei nainen halua elatusapua.

        Sä olet pässinpää; ei lapsi ole mikään statussymboli! Kyllä ne ovat ihan toisenlaiset halut joiden takia nainen lapsen haluaa! Ja tiedoksesi: kyllä nainen pystyy ihan itsenäisestin lapsensa elättämään ja hoitamaan, sekä järjestämään mahdollisen koulutuksenkin, Ainakin toisen asteen koulutuksen... siitä eteenpäin riippuu ihan lapsen itsensä lahjakkuuksista!


    • vasektomia

      Nainenhan tekee mitä tahansa kun oikeen vauvakuume iskee päälle. Kaikki teot ovat oikeutettuja jälkiseuraamuksista piittaamatta.

      • Jälkiviisauseiviisautta

        Ja mieähet ovat niiin aivottomia että se 'aivo' joka riippuu haaruksissa ei saa asiaa selville ennen tempun tekemistä.


    • KLFhlkjglkjölkj

      Aina kun rakastelee ilman ehkäisyä, on raskaaksi tulon mahdollisuus. Ja aina kun on kännnissä on töppäilyn mahdollisuus, luultavasti jopa todennäköisyys. Raskaaksi tulemiseen tarvitaan kaksi.

      Näitä tarinoita on varmasti paljon, sinun tarinasi on mukavimmasta päästä.

      • Anonyymi

        Ei se ole rakastelua, jos ei ole rakkautta. Se on nussimista ja nussimalla ne suurin osa lapsista tehdään....ei rakastelulla


    • hä_hä

      Vasta mediassa pyörinyt tapaus; yksinhuoltajanainen sai neloset, ennestään jo viisi lasta.
      Ainahan siihen tarvitaan toinenkin osapuoli. Mahtaako mies joutua maksamaan elatusmaksut? Voisikin olla yllätys kun tulee 4x maksupotti.

      • armoo_vai_ei

        Mies joutuu maksamaan. Aina.

        Lait on tehty lasten parhaaksi. Kun nainen saa lapsen, hän saa myös isältä elatuksen jos niin tahtoo. Näin se vaan menee.

        Piste.


      • Anonyymi
        armoo_vai_ei kirjoitti:

        Mies joutuu maksamaan. Aina.

        Lait on tehty lasten parhaaksi. Kun nainen saa lapsen, hän saa myös isältä elatuksen jos niin tahtoo. Näin se vaan menee.

        Piste.

        Miten te luette ... AP kertomuksessa nainen juuri kieltäytyi ottamasta rahaa!
        Halusi ainoastaan lapselleen "isän".... ei elatusavustusta, ei avioliittoa tai avoliittoakaan.
        Sain käsityksen ett asukoot mies missä itse lystää, kunhan käy tapaamassa lastaan.
        Ilmeisesti ihan lapsen parasta ajatellen; "ei ole sellainen isätön lapsonen", vaikka isä ei aina olekkaan läsnä. Lapset saattaa olla julmia toisilleen, varsinkin jos huomaavat jonkin asian olevan kipeä kohta... kuten pojille saattaa tunnetusti olla isättömyys!

        Mä en ymmärrä mikä suuri uhraus se on miehelle; jos nainen kasvattaa miehen ja hänen yhteistä lasta korvauksitta! Joillekin se saattaisi olla ihan optimaallinen tilanne, vapaalle ja huolettomalle poikamiehelle.


    • ldkfjglsdf

      Miehet! Älkää antako naisille mahdollisuutta hankkiutua raskaaksi. Käyttäkää kumia. Aina! Laittakaa tämä mieleenne niin lujasti, että kestää känninkin, ja kortsut matkaan, kun lähdette baanalle.

      • Anonyymi

        Tämä on jo vanha keskustelu, mutta aina niin ajankohtainen. Itsehän vedin kirurgilla piuhat irti. Ja tästä en ole kertonut kenellekään. Kaksi naista olisi kovasti halunnut raskaaksi mutta kas kummaa, ei tärpännyt. Noh, erohan siitä tuli, mutta hyvä niin, sillä en hlua olla suhteessa, jossa nainen on kanssabi siksi että saisi lapsen.

        Ja muuten kumpikin näistä naisista tuli raskaaksi muutama kuukausi sen jälkeen, kun yrittivät minun kanssa. Mielestäni tämä osoittaa hyvin naisten luonteen.

        Ai niin, ja teille, joiden tekee mieli nyt sanoa, että katso peiliin, itsehän sinä vedät vääriä naisia puoleesi, niin ehei.. Olen kyllä ainakin 20 sellaisen naisen kanssa sekstaillut, jotka ovat itse painottaneet, etteivät halua lapsia. Ja hyvin meni. Miesten kannattaa kuitenkin muistaa, että puolet niistä naisista, jotka teille lirkuttavat, että ei lapsia, niin haluaa sen vauvan ennen pitkää.. Eivätkä naiset edes ole turhan tarkkoja siitä, onko se isä kunnollinen, varakas, duunari tai varas.

        Niin ja yksi tärkeä pointti. Ennen kuin katkaistaan johdot, kannattaa tehdä se yksi lapsi (mieluiten ulkomaalaisen naisen kanssa) ja sen jälkeen pahan päivän varalle siemeniä pankkiin odottamaan sitä oikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on jo vanha keskustelu, mutta aina niin ajankohtainen. Itsehän vedin kirurgilla piuhat irti. Ja tästä en ole kertonut kenellekään. Kaksi naista olisi kovasti halunnut raskaaksi mutta kas kummaa, ei tärpännyt. Noh, erohan siitä tuli, mutta hyvä niin, sillä en hlua olla suhteessa, jossa nainen on kanssabi siksi että saisi lapsen.

        Ja muuten kumpikin näistä naisista tuli raskaaksi muutama kuukausi sen jälkeen, kun yrittivät minun kanssa. Mielestäni tämä osoittaa hyvin naisten luonteen.

        Ai niin, ja teille, joiden tekee mieli nyt sanoa, että katso peiliin, itsehän sinä vedät vääriä naisia puoleesi, niin ehei.. Olen kyllä ainakin 20 sellaisen naisen kanssa sekstaillut, jotka ovat itse painottaneet, etteivät halua lapsia. Ja hyvin meni. Miesten kannattaa kuitenkin muistaa, että puolet niistä naisista, jotka teille lirkuttavat, että ei lapsia, niin haluaa sen vauvan ennen pitkää.. Eivätkä naiset edes ole turhan tarkkoja siitä, onko se isä kunnollinen, varakas, duunari tai varas.

        Niin ja yksi tärkeä pointti. Ennen kuin katkaistaan johdot, kannattaa tehdä se yksi lapsi (mieluiten ulkomaalaisen naisen kanssa) ja sen jälkeen pahan päivän varalle siemeniä pankkiin odottamaan sitä oikeaa.

        Silti et saa huijata naisilta niitä hedelmällisiä vuosia antamalla ymmärtää että kenties joskus lapsen haluaisit...


    • lapsettomuushoitona

      Onhan tuollaisia naisia yllättävän paljon. Eräiden tilastojen mukaan n. 10%:lla lapsista ”virallinen” isä ei ole sama kuin biologinen isä. Moni nainen ei hankkiudu raskaaksi salaa vaan kertoo avoimesti mitä haluaa. Luotettavan tutun miehen pyytäminen ”talkoisiin” on ylivoimaisesti viisain ja terveellisin tapa hoitaa lapsettomuutta myös parisuhteessa.

      Sukututkimuksiin on dna-testien yleistyessä tullut uusi ongelma kun moni ”kullattu” sukupuu osoittautuu uskomukseksi jolla ei ole todellisuuspohjaa. Tämän vuoksi jotkut pettyneet ovat ottaneet käyttöön käsitteen sosiaalinen sukulainen (aikaisemmin köytettiin nimitystä äpärä).

    • rittööko

      siksi lasken persraikään mällit tai kitapurjeeseen panemisen jälkeen niin ei tule vaaraa akan tulla paksuksi

    • Eijunalauta

      Helewetti! Taas yksi aivoton ämmä puolustelee itseään ja tekosiaan.

    • murtzi

      on kyllä yks maailman alhaisimmista, typerimmistä ja itsekkäimmistä teoista hankkiutua raskaaksi tuolla tavalla. eikä vähiten kyseessä olevan miehen kannalta, vaan entäs se lapsi sitten?
      https://www.youtube.com/watch?v=RybNI0KB1bg
      voisko nää vauvakuumeilijat ja muutkin hurmosmammat joskus ajatella niitä lapsiakin?
      .
      ja miehet, kukaan Ei teitäkään pakota tuuppimaan paljaalla. siitä voi seurata lapsia tai viiruksia tai muitakin haitallisia pöpöjä,

    • Hiiveähamppu

      Olipa tarina totta tahi ei, tuollaisia tapauksia on ikävä kyllä ja tulee olemaan kunnes yhteiskuntamme tietyt löyhät etuudet loppuu ja lakeja säädetään ihmisen oman vastuunkannon kannalle. Pl.lesket jne.. Eli lisääntyminen ei saisi olla vain päähäänpisto ilman omia vahvuuksia elättää jälkikasvunsa.

      - nythän valitettavasti eniten lisääntyvät ne naiset, joilla ei ole kunnon koulutusta eikä noh.. Haluja edes yrittää päästä työelämään.
      Sillä sossu ja Kela (kuppaa elarit vaikka uo:n kautta isältä mikäli tiedossa) pitää huolen kun pyöräytät muksun. Sitten mitä enempi putkahtaa pihalle, sen isomman kämpän saat yms. :D "ammattina kotiäiti" Näitä mimmejä nykyään on hirvittävän paljon jo 16-kesäisistä alkaen..

      Monet muuten fiksut, pienituloiset puurtajat sekä keskituloiset viivyttävät perheen perustamista koska moni laskee ettei kykenisi antamaan lapselle riittävää elintasoa. :/ Liikaa järkeilyä ja kyllä, se heikompi aines sikiää sillä aikaa. Enkä nyt niin julmuri ole etteikö yhtä lasta soisi taustoista riippumatta sentään mutta.. Toivoisi järjenkäyttöä näille.

      Ne naiset, jotka vilpillä tekevät lapsen ilman isän tahtoa pilaavat kaikkien naisten ns.maineen. Mikään ei ole surullisempaa kuin pilata pahimmillaan miehen loppuelämä. Jää mahdollisuus löytää lapseton nainen perhettä perustamaan tai ilman lapsia itselleen mukava elämä.

      Tasa-arvoisessa maailmassa myös mies saisi päättää haluaako isäksi, elatus- ja kasvatusvastuun vaiko ei!
      Meillä on keksitty toimivat jälkiehkäisy ja aborttimahdollisuus vahingon käydessä. Siitä ei ole kiinni.

      Kyllä niitä lapsia tahtovia sinkkumiehiä varmasti löytyis jos vaan rehdisti ilmoittaa tarpeensa.. :) Eikä ketään tällöin käytettäisi hyväksi ja lapsella olisi molemmat häntä toivoneet vanhemmat, yhdessä tai erikseen..

      Tietysti voi käydä niinkin ettei löydy isäksi tahtovaa miestä mutta sitten voi turvautua keinohed. Sen verran se maksaa, että sillä samalla selviäisi kyky huolehtia lapsesta ;)

      Jep, olen julma ihminen ajatuksiltani näissä lisääntymisasioissa. Itse halusin aikoinaan toki perhettä kovasti mutta mahdollisesti periytyvä sairaus suvussa mursi haaveet. Olisi vastuutonta tehdä sairas lapsi.

      Eikä yhteiskunta ikävä kyllä ainakaan paremmin voi mitä enemmän pelkkien tukien varassa eläviä tänne tehtaillaan (ja tuodaan.. Sekin vielä). Tietysti ilman omaa syytään heikoilla olevia on autettava mutta ei se estä yrittämästä edes vähentää näitä tapauksia tulevaisuudessa..
      Vaikka osa ihmisistä tietysti tarvitsee heikompia vertailukohdakseen omassa pätemisessään mutta ne ovat hyvin ilkeitä syitä tukea luokkaerojen kasvua ja vähäosaisten lisääntymistä :( Jotkut oikein nauttivat esim.leipäjonojen kasvusta ja samalla pääsee "neuvomaan", arvostelemaan mitä itseään tyhmemmät tekevät väärin siihen tilaansa jouduttuaan..
      Jos ei heikompia olisi, ei olisi enää kohteita joita jeesustella..

      • 678

        Jos miehet alkaisivat enenevässä määrin kantaa vastuuta omasta ehkäisystään, nämä isäksi huijatut vähenisvät dramaattisesti.
        On ihan miehestä itsestään kiinni, lykkiikö ketä tahansa paljaalla, vaiko ei.


      • OlkaaVarvovaisia
        678 kirjoitti:

        Jos miehet alkaisivat enenevässä määrin kantaa vastuuta omasta ehkäisystään, nämä isäksi huijatut vähenisvät dramaattisesti.
        On ihan miehestä itsestään kiinni, lykkiikö ketä tahansa paljaalla, vaiko ei.

        Minua huijattiin siten että vaikka aina kytin tunnollisesti kumia niin tiettyinä kierron vaiheina nainen oli ottamassa intohimoisesti suisin. Aina.

        Ei kuitenkaan voinut niellä lastia, vaan ryntäsi vessaan. Mihinkä satsit päätyivät, no niin, sinnehän ne ja eturessu täynnä hetken päästä.


      • ksjlfasdf
        OlkaaVarvovaisia kirjoitti:

        Minua huijattiin siten että vaikka aina kytin tunnollisesti kumia niin tiettyinä kierron vaiheina nainen oli ottamassa intohimoisesti suisin. Aina.

        Ei kuitenkaan voinut niellä lastia, vaan ryntäsi vessaan. Mihinkä satsit päätyivät, no niin, sinnehän ne ja eturessu täynnä hetken päästä.

        Vaatisin kyllä isyystestin, sillä melkoista, todella melkoista tuuria vaatii tulla raskaaksi suun kautta kierrätetyllä spermalla.


      • Anonyymi
        678 kirjoitti:

        Jos miehet alkaisivat enenevässä määrin kantaa vastuuta omasta ehkäisystään, nämä isäksi huijatut vähenisvät dramaattisesti.
        On ihan miehestä itsestään kiinni, lykkiikö ketä tahansa paljaalla, vaiko ei.

        Nimenomaan...the one who uses birth control has the control


        Muistakaa miehet että vasektomia on helppo ja halpa tspa. Spermat pankkiin talteen odottamaan oikeaa äitiehdokasta.

        Muistaaa myös, että jos menette naimisiin, niin vaikka olisitte tehneet vasektomian, saatatte silti joutua isäksi vieraan miehen lapselle. Elatusvelvollisuus ei koske avoliitossa elävää miestä mutta koskee avioliitossa elävää. Miettikää


    • lasiöljy

      Hillitse himosi, hallitse halusi, kahlitse kalusi sillä hetkesi hurmio voi olla elämäsi turmio

    • nihrunoilija

      Mikäli et olisi vetänyt perskännejä, et olisi tuossa tilanteessa.
      Toisekseen, aina voi väittää, että lapsi on sinun, vaan olet naisen mielestä sopivin isäehdokas

    • 0701

      Harmi, olisipa sattunut minun kohdalle. Itse haluaisin juuri tuollaisen naisen joka hankkii kanssani lapsen mutta joka ei halua elatusmaksuja. Vaan sen että olen satunnainen viikonloppuisä.

      Ehkä geeniperimäni ei houkuta ati kutsu näitä naaraita alistumaan minulle. Harmi, sillä oikeasti pidän lapsista ja siitä kun ne kasvavat päivä päivältä ja oppivat uusia asioita.

      Eikä varmaan riidan päälle menisi koskaan.

      • elämä.oon

        Kyllä tämä on miehelle todella ihanneratkaisu. Mies saa lapsen mutta ei edes tarvitse kantaa juuri vastuuta lapsesta. Moni mies pyrkii helppoon vastuuttomaan elämään. Jokainen mies tietää, että lapsia hankitaan jättämällä ehkäisy pois joten ihan harkittu tekohan tuo mieheltä oli. Aikuisuuteen kuuluu vastuu. Jos on tapana juoda niin paljon ettei ymmärrä enää mitä tekee, niin silloin juomista on syytä välttää. Miehen kannattaa välttää yhden yön suhteita ja pyrkiä parisuhteeseen, niin tietää edes kenen kanssa harrastaa seksiä. Huomaa, että aloittaja on aivan lapsen tasolla, kun ensin itse mokailee ja sitten vielä valittaa asiasta, josta moni olisi iloinen.


    • satumaija

      Uskokoon ken tahtoo ettei elareita vaadi.... Kunhan muksu kasvaa ja kulut sitä mukaa alkaa rahan nyhtäminen. Ja isyysasia kaivetaan oikeusteitse esille. Ap, talleta saamasi viestit ja kirjeet joissa tämä vosu myöntää tarkoituksella hankkiutuneensa raskaaksi ja ei vaadi sinulta mitään. Käyvät todisteeksi jos/ kun asiaa selvitätte .

      Lapsen elämästä jäät paitsi juuri ne tärkeimmät ensimmäiset vuodet jolloin isä (äiti)- lapsi -suhde kehittyy. Varmasti olisi ollut mielenkiintoista seurata odotusaikakin vauvan kehitystä ja kasvaa itsekin vanhemmaksi.. Maksajaksi varmasti kelpaat.

    • Anonyymi

      "nythän valitettavasti eniten lisääntyvät ne naiset, joilla ei ole kunnon koulutusta eikä noh.. Haluja edes yrittää päästä työelämään.
      Sillä sossu ja Kela (kuppaa elarit vaikka uo:n kautta isältä mikäli tiedossa) pitää huolen kun pyöräytät muksun. Sitten mitä enempi putkahtaa pihalle, sen isomman kämpän saat yms. :D "ammattina kotiäiti" Näitä mimmejä nykyään on hirvittävän paljon jo 16-kesäisistä alkaen."

      Tämä on niin totta. Itsellä kävi säkä, että ex-vaimoni ei vaatinut elareita. Lapsemme oli minulle" ylläri", mutta toivottu. Vaimo oli muka renkaalla... Paskat.. Hankkiutui raskaaksi salaa minulta. Mutta.... Ihana lapsi ja nyt jo yli 5v ja vaikka isi ja äiti ei enää ole liitossa, niin ok

      Mutta yhtään erolasta ei minun kiveksistä enää hedelmöity. Sorry. Ja olen seurustellut juuri tuollaisten naisten kanssa, jotka on kouluttautumattomia, epävakaita, ja ei edes kiinnosta muu kuin lisääntyminen. Ja nämä naiset ovatkin sitten jakautuneet heti ensimmäisen höplästä vedettävän miehen kanssa.

      Naiset myös tsemppaa toisiaan vauvailuun... Jopa fiksut ja koukutetut. Peli on viritetty miehiä vastaan. Kehittyneissä maissa kuten Yhdysvalloissa, mies voi hankkia lapsen kohdunvuokraamisella. Keplottelemalla se onnistuu myös meille pohjan pojille.. Kehotan siis ehdottomasti miehiä vakavasti harkitsemaan, että jos sen lapsen voisi hankkia ilman sitä äitiä. Äiti yleensä toimii itsekkäästi, tuhoaa lapsen suhteen isään, sukulaisiin, kiduttaa henkisesti lasta eikä osaa kasvattaa. Lapsella on parempi olla isän kanssa.

    • Anonyymi

      Nainen ei voi hankkiutua raskaaksi muutoinkin kuin silloin, jos mies, joka ei halua isäksi, ei huolehdi ehkäisystä. Jokainen ehkäisemätön yhdyntä voi johtaa vanhemmuuteen, se kannattaa muistaa ja ottaa vastuu tekemisistään, olipa kännissä tai ei!!!!

    • Anonyymi

      Jos työ vituttaa niin paljon, että pitää nollata juomalla pää täyteen viinaa, halvemmalla ja helpommalla pääsee kun ottaa lopputilin.
      Vaihtoehtona on sitten tuo 18 vuoden elatusmaksuvankeustuomio, ym. vaikeudet, puhumattakaan muista mahdollisista kännipäähänpistoista jotka saattavat käydä yllättävän kalliiksi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe