Ritavaara nousuun ! Pellon Jytky.

jippiiii

Pellolle tulossa oikea jytky kun Ritavaaran hiihtokeskus valmistuu.
Mökit myyty, turisteja tulossa kuin meren mutaa Pelloa kohti.

24

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joulumielikaikille

Hyvä juttu,kerrankin jotain positiivista.
      Onkohan kylä jouluisen kaunis kylä jotta turistit näkee joulupukin sivukylän valo ja joulu tunnelman vai jouluvalo siellä täällä kuin omakotialueella.
      Tällää hetkellä ole mitään joulun tuntua kylillä,saman verran jouluvaloja kuin lempeässä joulumiehellä omassa pihalla. Joka olis nähtävyys paikka.

• Metsäänmenee

Emmeköhän me keksi jotaki kielteistä tästäkin asiasta. Niinhän meillä Pellossa on tapana.Tulokset näkyy.

• Iloirtipellossa

Tietojen mukaan noin 400 turistia tulee viikottain uuteen mökkikylän. Pellon kunnan talous on pelastettu! Pellon kunnan kaikki yli 50-vuotiaat työntekijät siirretään hoitamaan turisteja. Sitä kautta päästään eroon vanhoista ja vaivaisista. Mukana menevät myös kakki pellon kunnan omistamien tytäryhtiöiden työntekijät, päästäänpä heistäkin eroon. Mutta huomio ketään ei ole irtisanottu.

• Rittis

Joku katkera sielä ruikuttaa.

• ritiksestäkuntakeskus

Molenki sitte aivan hukhaan kytänny työpaikkailmotuksia ja ihmetelly ettäkö ei työntekijöitä haeta ja senthään yhtäkoska aukeaa ja turistit tullee! Kiitos ko valasit asiaa ;-)

• vanhenemmekaikkijoskus

Vanhainkoti voisi olla myös siellä kun ne yli 50 vanhenee ja rupsahtaa ja tarvitsee vanhainkotia sinne vaan rinteeseen sekin laitos.....

• jopasvitsinlykkäs

Ei oo ees laveeripaikkoja tommosta märää:))

• Ihanahomma

Hyvä homma kun työllistää,sitähän on odotettukin.
      Kerrankin päättäjät toimineet oikein kuntalaisia kohtaan.Tästä on hyvä jatkaa31

• Yxwickykiitos

Onkhaan se ravintola auki,pääsis tästä lestaadius kylästä vähän tuulettuun korpeen ettei kukaan näkis,sitä tämän keskustan johtajamaisuus teettää.ovat saaneet omanlaisensa kunnan mitä haaveilleet,vieläkö kieltäisi kondomien myynnin,alkais väkiluku kasvaan.co.

• Eilesta

Lestat on kuollu sukupuuttoon jo ajat sitte. Ravintossa voi ottaa kaljat ko sellainen nyt tulee.

• Histtutkija

Kyllä niitä lestoja on kohta enempi kuin kirkko uskovaisia.Eikö sillä lestadiuksella ollu monta penskaa siitettynä silloinko kulki saarna matkoilla täällä.Siksi täällä paljon lestoja vaikka muutamaan sukuun tarttui perintönä ja siitä sukupolvista kehittynyt iso lauma

• menköönvittuun

Pellosta joutaa iss-Palvelut johonkin minne lie. POIS!!!!!!!!!!!!!

• mekkimenemä

Koska on Ritavaaran ravintolan avajaiset?

• pitääollakaljaa

Kunta varanu kymppitonnin avajaissiin, Baassi kuulema luvanu.

• erinomaistakin

Yrittäjä on onnistuu aivan varmasti, jos pystyy tarjoamaan laadukkaita hyviä palveluja. Lisäksi tarvitaan erinomaista markkinointia - internet, some, mainonta ja kontaktit. Uskon, että Ritavalkea voisi vetää moninkertaisesti matkailijoita, kun suhteet ovat kunnossa.

Jos rinteistä ja hiihtoladuista tehtäisiin nykyaikaisia ja mielenkiintoisia, voisi keskus kiinnostaa myös suomalaisia turisteja. Voisiko Valkeajärvelle tehdä luistinradan?

• Huminaaja

Eikös meidän johtajallakin ole mökkejä ylläksellä vuokrattavana,,Ammattimies matkailualalla varmaan.

• Häkäslompolo

Arhmaala ainaski on.

• kuntalypsylehmänä

Hyvä Pello! Nyt saatiin uusi manttelinperijä Arhmaale Pellon kehittämisessä!!

• Hyähomma

Totta kirjoitat perijä saatiin ja samalla motolla{Ei kosaan koskaan irtisanota,itse ne on vain lähteneet pois töistä} johan tämä kylä hiljais eloa viettänyt 10vuotta,ei ole mitään uutta tullu kuin siwan rakennus ja keskusta saatu pommin jäljille.Varmaan turistitkin ihmettelee kunnan menoa,ritiksen turisteja kannata kylillä käyttäkkään kun varmaan luulevat tuleen alepoon,syyriaan.Aivan hävettää asua pellossa

• Kaikkienkukkienkukkia
        Hyähomma kirjoitti:

Totta kirjoitat perijä saatiin ja samalla motolla{Ei kosaan koskaan irtisanota,itse ne on vain lähteneet pois töistä} johan tämä kylä hiljais eloa viettänyt 10vuotta,ei ole mitään uutta tullu kuin siwan rakennus ja keskusta saatu pommin jäljille.Varmaan turistitkin ihmettelee kunnan menoa,ritiksen turisteja kannata kylillä käyttäkkään kun varmaan luulevat tuleen alepoon,syyriaan.Aivan hävettää asua pellossa

Mikset muuta sitten pois. Todennäköisesti olet yhteiskunnan elätti niin silloin on ihan sama missä asut. Oikeastaan kaltaisesi pessimistiset laiskamadot pitäisi koota yhdelle koolle. Vois laittaa semmoiset ruokinta-automaatit josta voisitte nukkumisen välissä käydä syömässä jotakin. Siellä voisi olla myös semmoinen nauhuri, johon voisitte äänittää paskanpuhettanne ja levittää niitä heimoveljillenne. Hyvinvointi olisi entistä parempi ilman kaltaisiasi laiskumuksia ja vätyksiä. Mutta onneksi on näitä Armaksia ja Ritavalkean yrittäjiä, jotka mahdollistavat kaltaistesi loismatojen olemassaolon.

• Kauppatie
        Hyähomma kirjoitti:

Onneksi kunta ei omista revittyjä rakennuksia. Tyhjä hotelli ja puoliksi revitty torla on kriston omaisuutta.

• Hyähomma

Jos tietäisikki et ole arvoiseni,varmaan olen tienannu enempi veroa kunnalle sinä joka elät kirjoittamaasi tekstiä kaikkienkukkienkukkia,johan se viittaa viljelmiin.Joten kerää joukkosi ruskean reijän ympärillesi,kuten sanonnassa sanotaan.

• Kysymyspello

Miten ravintola on auki? Vai onko se auki vain turistikylän asukkaille vai kaikille?

• Anonyymi

Milloin ritavalkean rinteet aukeaa!!!!!!!!!!!!! Laittakaa kuukleen aika taulut pliis että tiedetään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe