Onko teidän mielestä ihan tyhmää, että olen ottamassa tatuointia vaikka olenkin vasta 14? Mulla on molempien vanhempien suostumus ja kyseessä olisi pieni ja hyvin merkityksellinen kuva
14 vuotiaana tatska!
4
164
Vastaukset
- asiallistatietoa
Luepas tämä, siellä sinulle vastaus:
http://www.iltalehti.fi/terveys/201612072200037131_tr.shtml
Mikään "merkityksellinen" kuva ei ole sen arvoista että kannattaa!
Sinä voit laittaa sen merkityksellisen kuvan raameihiin ja seinälle, tai päiväkirjan väliin.
Älä mene virran mukana!
Tatuointi on ihan höpöä. - Lapsonen
Aika varattu tatuoitsijalle !
- Tattppgirl
Ota vaan. Ite olin 13v ku otin ekan tatuoinnin. Oon nyt 15v ja mul on 2 tatuointia (nilkassa ja kädessä) ja tarkotus olis ottaa ensvuonna lisää. Mit mieti tarkkaan en miettiny mun ekaa tatuointii kunnol ja kyl se vähän on sellanen et voisin ehkä peittää sen uudella tatuoinnil, mut onneks se on pieni et se ei häiritse paljoo ja toista tatuointia mietin 6kk ja se tuli käteen ja oon edellen tyytyväinen siihen (otin sen ku olin 14v)
- lapsonen
Ihanaa että on muitakin nuorena tatskoja ottaneita! mulle on sanottu et mitö jos kadun niitä mut en haluu sitä vielä miettiä vaan elää hetkessä😇
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512