"– Väitämme usein, että meillä on hyvin vähän aikaa. Siksi onkin todella yllättävää, että ihmisillä on aikaa omistautua tällaiselle hölynpölylle, Wold ihmettelee.
"
http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/lopeta-siivoaminen-se-on-professorin-mukaan-taysin-turhaa/6173492
Siivoaminen on turhaa
4
<50
Vastaukset
- a.no
Kerrankin hyvä uutinen. Olen aina ollut tuota mieltä. Epäjärjestys kasvaa maailmankaikkeudessa jatkuvasti ja on tehnyt niin jo alkuräjähdyksestä lähtien. Ei siihen auta pienen tai keskisuurenkaan ihmisen vastaanpyristelyt.
Naisenkin hankkiminen on nyt sitten aivan turhaa, kun kauppojen einesvalikoima on nykyään niin laaja ja siivoaminenkin ajanhukkaa. Mä oon niin kova etä mä moppaan. Mä moppaan vaan. kaikki apitsi siivoaminen on turhaa. Imurointia kyllä vihaan kuten jotkut varmaan muistavatkin? Moppaus on kaiken a ja oo. Sit saakin hyvää liukupohjaa.
- a.no
Määkin aina alotan innokkaasti sen moppaamisen; ruikin pesuainetta vesiämpäriin ja heittelen sen sisällön sitten seinille ja lattioille. Se kuivaaminen mopilla sitten aina jää ja alakerran hirviö valittaa, kun vettä tippuu katosta.
Mun kerrostalossa siivoaminen on kyllä muutenkin turhaa, koska talo on rakennettu vanhojen intiaanien hautausmaan päälle ja räyhähenget viskovat tavaroita ympäriinsä alvariinsa. a.no kirjoitti:
Määkin aina alotan innokkaasti sen moppaamisen; ruikin pesuainetta vesiämpäriin ja heittelen sen sisällön sitten seinille ja lattioille. Se kuivaaminen mopilla sitten aina jää ja alakerran hirviö valittaa, kun vettä tippuu katosta.
Mun kerrostalossa siivoaminen on kyllä muutenkin turhaa, koska talo on rakennettu vanhojen intiaanien hautausmaan päälle ja räyhähenget viskovat tavaroita ympäriinsä alvariinsa.Joskus moppaillessa tulee viikonloppusin otettua vähän talousviinaa ja sit sunnuntaian näyttää siltä että räyhähenget olis käyny vierailulla. kerrostalon alla ei taida olla muuta kuin räjäytystöitä vai hengetkö sielä riehuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1441840- 471803
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631490- 681325
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2201252- 721148
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791143Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää331030- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps108928