Mistä eroavuus?

WonderWhy

Olen vuosien kuluessa käynyt useilla treffeillä. Olen tehnyt mielenkiintoisen havainnon, johon toivoisin kommentteja.

Olen vuoroviikkoisä. Minulla on kaksi lasta. Olen tapaillut sekä lapsettomia että lapsellisia naisia. Treffit / tapailut ovat pääpiirteissään jakautuneet sen mukaan onko naisella lapsia vai ei.

Kirjoittelun jälkeen tavataan kahvin, ruokailun tai ulkoilun merkeissä. Lapsellisten naisten kanssa yleensä seksi tulee kuvaan mukaan 2-3 tapaamiskerralla. Joskus ensimmäiselläkin kerralla, harvemmin olen ollut treffeillä sellaisen lapsellisen naisen kanssa, jonka kanssa seksin harrastaminen alkaisi vasta 4 tapaamiskerralla tai myöhemmin.

Sen sijaan lapsettomien naisten kanssa seksin harrastamiseen tarvitaan keskimäärin useampia tapaamiskertoja. Tapaamiskertoja voi hyvinkin olla yli 5-7 ennen kuin mitään fyysistä kontaktia syntyy, vaikka kuinka hienovaraisesti yrittää asioita siihen suuntaan kääntää.

Koen olevani normaali ja pidän seksiä olennaisena osana parisuhdetta ja siten myös näen seksin olevan olennainen osa toiseen tutustumisessa. Seksi on aina perustunut yhteisymmärrykseen ja niin sanotusti "hitaamman" tahtiin.

Osaako joku nainen selittää tällaisen havainnon suhteessa omiin kokemuksiinsa ja näkemyksiinsä? Kumpikin tapa on hyvä toimintatapa, mutta havaitsemani ero on mielenkiintoinen.

4

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IlIIlI

      Kiitos sinulle siitä, ettet käyttänyt kertaakaan sanaa huora, yh-äippä, akka, muija tai ämmä. Kerrassaan sivistyneen miehen kirjoitus. Vau! Teihin törmää täällä netissä todella harvoin.

      Jos ihminen (nainen tai mies) on hyvin fyysinen, hänen kanssaan pääsee nopeasti sänkyynkin, jne. Jotkut "lapsettomat" naiset etsivät nimenomaan varmempaa pohjaa perheenkin perustamiselle ja haluavat siksikin tutustua miehen luonteeseen ja ajatusmaailmaan ensin verbaalisella tasolla, ja päättävät vasta myöhemmin fyysisen kontaktin ajankohdasta.
      Kiitos, jos/kun jaksat odotella sinne asti, se kertoo sinusta jo aika paljon.

      Nimittäin jotkut miehet hylkäävät naisen heti jos akti ei ollutkaan sellainen kuin he olettivat sen olevan, joten nainen ei ehkä siksikään päästä miehiä pukille heti ekoila treffeillä. Hän ei halua tuntea itseään fyysisesti hyväksikäytetyksi.

      Toiset naiset taas nauttivat käyttää viehätysvoimansa heille suomaa valtaa ja pitävät treffimiestä tietoisesti "puutteessa", koska se on mahdollista ja paljastaa miehestäkin asioita aika nopeasti.
      Jne.

      Syitä on siis niin monta kuin on ihmistäkin, joten ainakaan ei kannata kuvitella, että on olemassa joku logiikka jonka mukaan ihmislaji aina käyttäytyy. Ihminen on monimutkainen kokonaisuus, joten häneen kannattaisi myös tutustua aina kokonaisuutena.

    • fhhfdhfd

      Minä taas voin omasta kokemuksestani vahvistaa, että yksinhuoltajaäidit tuntuvat tosiaan olevan kipeämmin seksin perään, heidän kanssaan pääsee petiin yleensä nopealla tahdilla. Kiintoisaa, ehkä tässä on tosiaan jokin mielenkiintoinen ilmiö havaittavissa :)

    • rewrwerwrw

      Itse olen tinderissä 100% pyyhkinyt vasemmalle yksinhuoltajat, mutta minäpä olenkin ollut ilman seksiä koko tämän vuoden :D
      Toivoisin kyllä vakavaa parisuhdetta ja sellaista ei kyllä yh:n kanssa saa..

    • kukaonvakavissaan

      No en tiedä sinun otantaasi, että onko se 5 vai 500, mutta jokin muu muuttuja siinä kyllä vaikuttaa kuin naisen lapset. Sillä kyllä sinkku ja sinkku päätyvät yleensä nopeasti sänkyyn, jos ovat päätyäkseen.

      Olisiko ratkaiseva tekijä ennemminkin sinun lapsesi? Pienten lasten eronneet isät ovat usein aika selkeästi etsimässä vain seksisuhdetta, joten ehkä siksi lapsettomat varovat sinua, jos itse haluavat muutakin. Taas mahdollisesti jotkut äidit (ei kaikki) etsivät myös seksiä eikä niinkään muuta vapaa-ajan seuraa. Sinkuissa ehkä enemmän niitä, jotka kaipaavat seksin lisäksi ihan seuraa yksinäisyyteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      8009
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4552
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1699
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe