En kertakaikkiaan kestä. Olla erossani kahdesta pienestä lapsestani. Tähän liitettynä vielä masennus jonka vuoksi ero tuli niin en kertakaikkiaan kestä enää. On niin pahaolo että oksettaa ja itkettää vaan. Pakko päättää tämä elämä ja hirttää itsensä. Pahaolo ei lähde pois. Täällä mä vaan murehdin ja itken asunnossani nyt.
Isän hirveä ikävä lapsia
8
210
Vastaukset
- Carolina79
Älä tee lopullisia päätöksiä juuri tämän hetken vuoksi. Ja onhan sinulla oikeus olla lastesi kanssa.
- Älämurehdi
Milloin taas tapaat heidät? Ehkä jo kohta. Siellä he odottavat Sinua. Hetken ikävä. Näe lapsiesi kasvavan.💞
- järkihoi
Tässä on tää paskan ydin! ''Siellä he odottavat sinua''! Missä siellä? Äidin kotonako? Missä on kontrolli päällä ja uus siippa röhöttää sohvalla.. Kyseessä on 15 vuoden helvetti, mikäli äiti rupeaa oikein kunnolla vieraannuttamaan! Jostain ne on voimat kuitenkin ammennettava!
- näinsevaan0N
Otan osaa.
Naisten on niin helppoa erota, koska he joutuvat eroamaan lapsista vain, jos itse sitä haluavat.
Erossa oikeasti vaikeinta on juuri se ero lapsista.
Nartuillahan tähä ongelmaa ei ole. Usein he eroavat juuri uuden villin rakastajan takia, jolloin ovat mielissään jopa, että saavat sekstailla ilman lapsen häiriötä. - Ikuinenjonkunlapsi
Älä isä luovuta. Lapset kasvaa isoksi. Minä olen kaivannut oikeaa isääni koko ikäni, äidin vieraannuttamis ja haukkumisjutuista huolimatta. Aina toivon että kunpa isä nyt ottais yhteyttä kun oon jo aikuinen. Haluaisin tutustua, ei ole lapsen käsissä kuinka kauas biologisesta isästä äiti saa lapsen raahattua. Viimeistään aikuisena on vielä mahdollista. Niinkauan kuin molemmat on hengissä olis mahdollista olla yhteydessä ja tehdä juttuja yhdessä. Jätin yhteystietoni isän siskolle,muttei hän ottanut koskaan yhteyttä. Väkisin luopuu toivosta koskaan saada nähdä omaa isäänsä niin että tietäis,muistaisi mistä on tehty. Älä sinä alottaja heitä kaivoon mitään,toivoa,itseäsi. Olen varma että lapsesi arvostaisi jos edes synttäreinä ja silloin tällöin väkisinkin veisit onnittelut ja yrittäisit äidistä huolimatta olla elämässä. Vaikka vuosia siellä etäällä. Olemassaolo on olennaisinta.
- ikäväntaltuttaja
Hei aloittaja!!! Ensinnäkin. Olet AINA isä lapsillesi, et eron vuoksi lopeta sitä pitkää rupeamaa. Sinun osuutesi on näyttää lapsillesi, että isä on aina valmis heitä varten, niin kauan kunnes lapset ovat omillaan. Masennus. Hyvä että kerrot asiasi vaikkapa täällä, saat taatusti ajateltavaa, koska esim. minä neuvon sinua ottamaan puhelimen kouraan, soittamaan lasten äidille ilman kiukkua tmv., ja pyytämään lapsia vaikka ulkoilemaan. Vaikka tunniksi. Käykää vaikka kävelyllä, kattelemassa harakoita. MITÄ VAAN. Pulkkamäkeen, kauppakeskukseen, pelatkaa jotain peliä tai MITÄ VAAN. Kunhan vietätte yhdessä aikaa. Edes sen tunnin. Tätä samaa voit pyytää lasten äidiltä toistekin. Olethan etuoikeutettu, olethan lastesi isä eikä sitä mikään voi muuttaa! Ole iloisella mielellä, sinulla on kuitenkin lapsia! Voimia ja toivon mahd. pikaista kohtaamista lasten kanssa, eli: se puhelin kouraan, äläkä menetä hermoja!
- Oppeliini1
Voi vain kuvitella tuskaasi! Pyydä vaikka polvillasi lastesi äidin edessä tapaamisoikeutta lastesi kanssa.
Jos eronne on tapahtunut viimeaikoina, kaikkien tunteet ovat vielä tulehtuneet. Anna ajan kulua ja kauniisti ehdottamalla saada viettää aikaa lastesi kanssa, se aivan varmasti onnistuu.
Soita "auttavaan puhelimeen" , juttele seurakuntasi pastorin kanssa, tarjoaako työpaikkasi hekisesti auttavaa kättä( psyk palvelua)?
Tärkeintä on että jaat tuskasi muiden kanssa, se jo yksistään auttaa. Älä jää yksin, hakeudu muiden seuraan. Nyt joulun aikana useat yhteisöt jarjestävä yhteisiä tilaisuuksia, mene mukaan.
Pääset kyllä tämän vaikean ajan ylitse. Megahalauksia lukijoilta, allekijoittanut mukaan lukien!- näinsevaan0N
Ei sitä tapaamisoikeutta polvillaan tarvitse pyytää, kun se on ihan lakiin kirjattu.
Itse kävin ihan vain lastenvalvojalla kertomassa tilanteen. Jollei lastenvalvoja olisi siihen reagoinut, olisin käynyt lakimiehellä.
Oikeusjuttuahan ei välttämättä tarvita, jos vaikka lakimies kertoo selkeästi ja lakiin vedoten lähivanhemmalle, mitä tapahtuu jollei lähivanhempi myönny tapaamisiin: seuraa oikeusjuttu, jonka lähivanhempi väistämättä häviää.
Vaikka etävanhempi olisi vankilassa istuva kolmoismurhaaja, hänellä on silti tapaamisoikeus. Valvottuihin tapaamisin tosin vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436