Isän hirveä ikävä lapsia

JustDoItLikeMarcusJanson

En kertakaikkiaan kestä. Olla erossani kahdesta pienestä lapsestani. Tähän liitettynä vielä masennus jonka vuoksi ero tuli niin en kertakaikkiaan kestä enää. On niin pahaolo että oksettaa ja itkettää vaan. Pakko päättää tämä elämä ja hirttää itsensä. Pahaolo ei lähde pois. Täällä mä vaan murehdin ja itken asunnossani nyt.

8

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Carolina79

      Älä tee lopullisia päätöksiä juuri tämän hetken vuoksi. Ja onhan sinulla oikeus olla lastesi kanssa.

    • Älämurehdi

      Milloin taas tapaat heidät? Ehkä jo kohta. Siellä he odottavat Sinua. Hetken ikävä. Näe lapsiesi kasvavan.💞

      • järkihoi

        Tässä on tää paskan ydin! ''Siellä he odottavat sinua''! Missä siellä? Äidin kotonako? Missä on kontrolli päällä ja uus siippa röhöttää sohvalla.. Kyseessä on 15 vuoden helvetti, mikäli äiti rupeaa oikein kunnolla vieraannuttamaan! Jostain ne on voimat kuitenkin ammennettava!


    • näinsevaan0N

      Otan osaa.

      Naisten on niin helppoa erota, koska he joutuvat eroamaan lapsista vain, jos itse sitä haluavat.

      Erossa oikeasti vaikeinta on juuri se ero lapsista.
      Nartuillahan tähä ongelmaa ei ole. Usein he eroavat juuri uuden villin rakastajan takia, jolloin ovat mielissään jopa, että saavat sekstailla ilman lapsen häiriötä.

    • Ikuinenjonkunlapsi

      Älä isä luovuta. Lapset kasvaa isoksi. Minä olen kaivannut oikeaa isääni koko ikäni, äidin vieraannuttamis ja haukkumisjutuista huolimatta. Aina toivon että kunpa isä nyt ottais yhteyttä kun oon jo aikuinen. Haluaisin tutustua, ei ole lapsen käsissä kuinka kauas biologisesta isästä äiti saa lapsen raahattua. Viimeistään aikuisena on vielä mahdollista. Niinkauan kuin molemmat on hengissä olis mahdollista olla yhteydessä ja tehdä juttuja yhdessä. Jätin yhteystietoni isän siskolle,muttei hän ottanut koskaan yhteyttä. Väkisin luopuu toivosta koskaan saada nähdä omaa isäänsä niin että tietäis,muistaisi mistä on tehty. Älä sinä alottaja heitä kaivoon mitään,toivoa,itseäsi. Olen varma että lapsesi arvostaisi jos edes synttäreinä ja silloin tällöin väkisinkin veisit onnittelut ja yrittäisit äidistä huolimatta olla elämässä. Vaikka vuosia siellä etäällä. Olemassaolo on olennaisinta.

    • ikäväntaltuttaja

      Hei aloittaja!!! Ensinnäkin. Olet AINA isä lapsillesi, et eron vuoksi lopeta sitä pitkää rupeamaa. Sinun osuutesi on näyttää lapsillesi, että isä on aina valmis heitä varten, niin kauan kunnes lapset ovat omillaan. Masennus. Hyvä että kerrot asiasi vaikkapa täällä, saat taatusti ajateltavaa, koska esim. minä neuvon sinua ottamaan puhelimen kouraan, soittamaan lasten äidille ilman kiukkua tmv., ja pyytämään lapsia vaikka ulkoilemaan. Vaikka tunniksi. Käykää vaikka kävelyllä, kattelemassa harakoita. MITÄ VAAN. Pulkkamäkeen, kauppakeskukseen, pelatkaa jotain peliä tai MITÄ VAAN. Kunhan vietätte yhdessä aikaa. Edes sen tunnin. Tätä samaa voit pyytää lasten äidiltä toistekin. Olethan etuoikeutettu, olethan lastesi isä eikä sitä mikään voi muuttaa! Ole iloisella mielellä, sinulla on kuitenkin lapsia! Voimia ja toivon mahd. pikaista kohtaamista lasten kanssa, eli: se puhelin kouraan, äläkä menetä hermoja!

    • Oppeliini1

      Voi vain kuvitella tuskaasi! Pyydä vaikka polvillasi lastesi äidin edessä tapaamisoikeutta lastesi kanssa.
      Jos eronne on tapahtunut viimeaikoina, kaikkien tunteet ovat vielä tulehtuneet. Anna ajan kulua ja kauniisti ehdottamalla saada viettää aikaa lastesi kanssa, se aivan varmasti onnistuu.

      Soita "auttavaan puhelimeen" , juttele seurakuntasi pastorin kanssa, tarjoaako työpaikkasi hekisesti auttavaa kättä( psyk palvelua)?
      Tärkeintä on että jaat tuskasi muiden kanssa, se jo yksistään auttaa. Älä jää yksin, hakeudu muiden seuraan. Nyt joulun aikana useat yhteisöt jarjestävä yhteisiä tilaisuuksia, mene mukaan.

      Pääset kyllä tämän vaikean ajan ylitse. Megahalauksia lukijoilta, allekijoittanut mukaan lukien!

      • näinsevaan0N

        Ei sitä tapaamisoikeutta polvillaan tarvitse pyytää, kun se on ihan lakiin kirjattu.

        Itse kävin ihan vain lastenvalvojalla kertomassa tilanteen. Jollei lastenvalvoja olisi siihen reagoinut, olisin käynyt lakimiehellä.
        Oikeusjuttuahan ei välttämättä tarvita, jos vaikka lakimies kertoo selkeästi ja lakiin vedoten lähivanhemmalle, mitä tapahtuu jollei lähivanhempi myönny tapaamisiin: seuraa oikeusjuttu, jonka lähivanhempi väistämättä häviää.

        Vaikka etävanhempi olisi vankilassa istuva kolmoismurhaaja, hänellä on silti tapaamisoikeus. Valvottuihin tapaamisin tosin vain.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe