Kertokaahan???
Ainakin Darkfear on trollihahmo, voin vannoa vaikka.
Kuka on Trollihahmo/Feikki palstalla??
5
50
Vastaukset
- etkö.tiedä
Melkeinpä kaikki vakkarit ovat trolleja täällä.
Lähes kaikki jotka eivät ole kirjautuneet. Eräskin trolli-paska, joka oli minua lähettämässä Papualle voisi itse painua sinne ja ottaa omat pippurinsa mukaan. Mikähän senkin älyväläyksen taustalla piili, toki voi olla vaikea myöntää omia virheitään, jos luulee itsestään liikoja. Papua, mihin idean äiti olisi lähettämässä suomalaisia miehiä, on hyvä esimerkki naisen tyhmyydestä. Saari-kansa mikä vielä viime viikolla harrasti kannibalismia, on nimen omaan idean äidin kaltaiselle tyypille oikea paikka missä oppisi olemaan, jos ei padassa, niin metsän reunassa viimeistään. Käsittääkseni edes miesten pesäpallo joukkueen saunaillassa ei puhuta joukkoraiskauksista, tuskin yksittäisistäkään. Ja tavaroiden heittely on nimen omaan naisten hobby.
- ilmiselvä
HC-ätmel. Käyttää poikakaverinsa naamaa omana kuvanaan.
- narsistiparsisti
Itse trollailen täällä monilla eri nimimerkeillä... ;)
- jjsdjsdfhd
se 170jotain senttinen
oikeesti takuulla 120senttinen tai 190senttinen jollon 120senttisen aivokapasiteetti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943792
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473175Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002807- 1342457
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572450- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080