Vihainen alkoholisoitunut äiti/vaimo

Väkivaltaankyllästynyt

Mitä tehdä tilanteessa kun vaimo on väkivaltainen? Töistä tullessaan on hyvin allapäin ja vihainen purkaen pahaa oloaan alkoholia nauttimalla ja täten muuttuu hyvin väkivaltaiseksi. Tiivistettynä siis: Tulee kotiin, aukasee kaljan ja heittelee tavaroilla ja lyö. Olen koittanut rauhoittaa ja puhua mutta olen päätynyt vain hakatuksi lattialle, kun ei pysty edes puolustautumaan kunnolla kehitysvammani takia. Lapset ovat peloissaan mutta eivät ilmaise sitä millään lailla. Onko muilla kokemusta miten selviytyä tilanteesta? Olen kirjoittanut myös aiheesta Vauva.fi

9

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muna666

      seis mitä vittua

      • Väkivaltaankyllästynyt

        siis mitä ??? ? t. AP


      • muna666

        vitum vanmanen :DDDDDD


    • Väkivaltaankyllästynyt

      Ap tässä, siis ystäväni puolesta kyselen.

    • Nunneli

      "Väkivaltaan kyllästynyt", minä häpeän vastauksia, joita on lähetetty.
      Kenenkään ei tarvitse elää elämää jota kuvailet.
      Lapsesi voivat huonosti tuollaisessa perhe-elämässä.
      Heidän on mahdotonta keskittyä koulutehtäviinsä.
      Kuinka he kykenevät hankkimaan tiedot tulevaan ammattiinsa?
      Vaimosi on myös tyytymätön omaan tilanteeseensa.
      Hänkin haluaa muutosta. Toisen pahoinpitely ei ole ratkaisu.
      En tiedä olosuhteitasi, mutta sinun on käännyttävä jonkun puoleen,
      joka ohjaa sinua edelleen oikealle henkilölle.
      Aloita vaikka lääkäristä, tai niistä apua antavista puhelinnumeroista.
      Kyllä joku tietää, miten kaikki saisivat paremmat olosuhteet.
      Jätä huomioon ottamatta alentavat vastaukset.
      He eivät osaa itse elää oikein - ovat onnettomia omassa elämässään.
      Onnea sinulle jatkossa!

    • rähinäjuomatpois

      Huhhuh!Olisko työpaikalla kiusaamista ja paha olo purkautuu viikonloppuna mutta väärällä tavalla?Nyt keskustelun paikka,joko alkoholi tai perhe,väkivaltaa ei pidä sietää enää päivääkää,vaimo hakemaan apua vaikka työterveydestä.Lasten kuuluu saada turvallinen lapsuus eikä ikuisia traumoja perheväkivallasta.

      • PoliisinPuheille

        Väkivaltaei ole pelkkä keskustelun paikka, vaan rikos, poliisiasia. Sitä ei muuta se, että tekijä on nainen. Pahoinpitelijät vastuuseen teoistaan, sukupuolesta riippumatta.


    • lähäri1

      Soita maksuttomaan auttavaan puhelimeen 020 121 3300. Mieheni sai sieltä avun hyvin vastaavaan tilanteeseen..

    • ymmärrystätarvitaan

      Hän on väsynyt.Minäkin olen väsynyt elämäntilanteeseeni joka on mikä on,lievästi kehitysvammainen aikuinen lapsi,peliriippuvainen työtön mies,joudun tekemään kaikki kotityöt,ja olen niin kiinni tässä rumbassa,etten ehdi esim.kyläillä ystävieni luona,aina on otettava sakki mukaan tai järkättävä ruokaa valmiiksi jos jäävät kotiin.Käyttäydyn huonosti,huudan,kilahdan,olenhan vain ihminen!Ei siinä auttavat puhelimet auta!On vain jaksettava...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2695
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2022
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1134
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      992
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      930
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      822
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      724
    Aihe