Vihainen alkoholisoitunut äiti/vaimo

Väkivaltaankyllästynyt

Mitä tehdä tilanteessa kun vaimo on väkivaltainen? Töistä tullessaan on hyvin allapäin ja vihainen purkaen pahaa oloaan alkoholia nauttimalla ja täten muuttuu hyvin väkivaltaiseksi. Tiivistettynä siis: Tulee kotiin, aukasee kaljan ja heittelee tavaroilla ja lyö. Olen koittanut rauhoittaa ja puhua mutta olen päätynyt vain hakatuksi lattialle, kun ei pysty edes puolustautumaan kunnolla kehitysvammani takia. Lapset ovat peloissaan mutta eivät ilmaise sitä millään lailla. Onko muilla kokemusta miten selviytyä tilanteesta? Olen kirjoittanut myös aiheesta Vauva.fi

9

497

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muna666

seis mitä vittua

• Väkivaltaankyllästynyt

siis mitä ??? ? t. AP

• muna666

vitum vanmanen :DDDDDD

• Väkivaltaankyllästynyt

Ap tässä, siis ystäväni puolesta kyselen.

• Nunneli

"Väkivaltaan kyllästynyt", minä häpeän vastauksia, joita on lähetetty.
      Kenenkään ei tarvitse elää elämää jota kuvailet.
      Lapsesi voivat huonosti tuollaisessa perhe-elämässä.
      Heidän on mahdotonta keskittyä koulutehtäviinsä.
      Kuinka he kykenevät hankkimaan tiedot tulevaan ammattiinsa?
      Vaimosi on myös tyytymätön omaan tilanteeseensa.
      Hänkin haluaa muutosta. Toisen pahoinpitely ei ole ratkaisu.
      En tiedä olosuhteitasi, mutta sinun on käännyttävä jonkun puoleen,
      joka ohjaa sinua edelleen oikealle henkilölle.
      Aloita vaikka lääkäristä, tai niistä apua antavista puhelinnumeroista.
      Kyllä joku tietää, miten kaikki saisivat paremmat olosuhteet.
      Jätä huomioon ottamatta alentavat vastaukset.
      He eivät osaa itse elää oikein - ovat onnettomia omassa elämässään.
      Onnea sinulle jatkossa!

• rähinäjuomatpois

Huhhuh!Olisko työpaikalla kiusaamista ja paha olo purkautuu viikonloppuna mutta väärällä tavalla?Nyt keskustelun paikka,joko alkoholi tai perhe,väkivaltaa ei pidä sietää enää päivääkää,vaimo hakemaan apua vaikka työterveydestä.Lasten kuuluu saada turvallinen lapsuus eikä ikuisia traumoja perheväkivallasta.

• PoliisinPuheille

Väkivaltaei ole pelkkä keskustelun paikka, vaan rikos, poliisiasia. Sitä ei muuta se, että tekijä on nainen. Pahoinpitelijät vastuuseen teoistaan, sukupuolesta riippumatta.

• lähäri1

Soita maksuttomaan auttavaan puhelimeen 020 121 3300. Mieheni sai sieltä avun hyvin vastaavaan tilanteeseen..

• ymmärrystätarvitaan

Hän on väsynyt.Minäkin olen väsynyt elämäntilanteeseeni joka on mikä on,lievästi kehitysvammainen aikuinen lapsi,peliriippuvainen työtön mies,joudun tekemään kaikki kotityöt,ja olen niin kiinni tässä rumbassa,etten ehdi esim.kyläillä ystävieni luona,aina on otettava sakki mukaan tai järkättävä ruokaa valmiiksi jos jäävät kotiin.Käyttäydyn huonosti,huudan,kilahdan,olenhan vain ihminen!Ei siinä auttavat puhelimet auta!On vain jaksettava...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      216
      4917
    2. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      34
      4093
    3. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      239
      3890
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      135
      3087
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      159
      3073
    6. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      64
      2970
    7. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      16
      2761
    8. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      69
      2625
    9. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      96
      2389
    10. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      2185
    Aihe