Miksiköhän naiset usein esineellistää lapsensa ja itsensä kutsumalla perhettä "paketiksi"? Oli tuolla:
http://www.mtv.fi/lifestyle/ohjelmat/erilaiset-perheet/uutiset/artikkeli/yksin-lasten-kanssa-miehen-kuoleman-jalkeen-jaanyt-laura-olen-pystynyt-antamaan-anteeksi/6203850
"Minulle on tärkeää, että jos joku tulee tähän jäädäkseen, niin hänen on pakko hyväksyä nämä lapset. Se on minulle ihan ehdoton. Siinä saa koko paketin, eikä vain minua, Laura toteaa päättäväisesti."
Ensinnäkin tuosta "jos joku tulee tähän jäädäkseen" mulla mieleen tulee heti kysymys että onkohan sitten paljon niitä jotka on tulleet ei-jäädäkseen? Ja sitten tuo "koko paketin", eikö olisi luontevampaa sanoa koko perheen? Tuota paketti-ilmaustahan ne naiset kyllä käyttää. Onko siinä kyse jostain huumorista vai siitä että vaistomaisesti halutaan luoda miehelle huoletonta kuvaa, eihän joku paketti paljon ruokaa pyydä.
"Siinä saa koko paketin"
14
82
Vastaukset
Miksi joku haluaisi tuon paketin mieluummin kuin vastaavan lauran ilman pakettia? Huono vastaus huonoon kysymykseen on että siksi kun se joku ei kelpaisi lauralle ilman pakettia. Mikä lie sitten olisi hyvä vastaus.
Siis tuon mies ja lastensa isä on tehnyt itsemurhan ja sinä ajattelet ensimmäisenä että kuinkahan monta miestä se on sänkyynsä päästänyt? Kyllä minä vähän epäilen, että tuossa tilanteessa saattaa olla vähän muuta ajateltavaa kuin uudet pitkät tai lyhyetkään suhteet.
Tuo on muuten minusta jo aika lähellä paskuuden huippua, että eka siittää lapsia ja sen jälkeen tekee itsemurhan. Vaikka lienee tuollaisessa hullussa ukossa kyllä ollut aika lailla kärsittävää elävänäkin, en minä sitä kiellä.- miehiä.tulee.ja.menee
niin koska tehnyt itsarin vuonna 1982 vai ja toiseksi kyllä siinä tytteli itse etsii seuraa kun toivoo ja hakee koko paketin hyväksyvää ja kai niitä ns ehdokkaita käy polkemassa ja häipyy ja oikeasti mies etsii naista ei pakettia eli paketit ei kiinnosta
- Ikis..M
Minä en tuossa ajatellut sen kummemmin taustoja vaan sitä tilannetta jossa nainen sitten on etsimässä sitä seuraavaa miestä tositarkoituksella enkä nyt edes tuota ko. naista siinä ajatellut vaan yleensä tilannetta jossa nainen toteaa noin kuin tuo Laura tuossa.
No niinpä mutta semmoisia miehiä ne naiset tapaa valita jotka tekee niille paskoja temppuja, se on kai teillä geeneissä. - Naisasialooser1
Lastensa isä oli kunnian mies, joka arvokkaasti poistui oman käden kautta kun kävi perhe-elämä tylsäksi.
- ei.voi.pilkata.enään
Naisasialooser1 kirjoitti:
Lastensa isä oli kunnian mies, joka arvokkaasti poistui oman käden kautta kun kävi perhe-elämä tylsäksi.
en tiedä tosta kunnian miehestä mutta ilmeisesti syy oli kun näki lapsensa että sissus saatana minkä näköisiä ja kysyi äidiltä onko nuo ihmisiä ja mist on tullut ja teki mitä teki
Tässäkään ei taaskaan ole muuta varmaa taustaa, kuin Naisen sanat ja kertomukset.. Mikä on Totuus kaikesta, niin sitä ei kukaan tiedä.. Paitsi Se KärpänenKatossa.. ;P
Minä voin noilla kriteereillä samoin esim. päättää, että tuo Nainen on ollut Täysi Skitso ja Hullu ja ajanut miehensä Itsemurhaan.. ;P
Mutta en, niin tee, koska en ole ollut Se Kärpänen siellä Katossa.. ;D
En ymmärrä miksi ei ymmäretä asioita ettei elämä voi olla helppoa on kiva rakentaa elämää mutta sitten kun toinen kokee sen taakaksi.
- Kiltti-ja-Kunnollinen
Voisin jäädä mutta eihän naisille kelpaa kunnollinen mies. Muijan mies teki itsarin eli oli jännämies, varmaan paljon velkaa, itsetuhoinen alkoholistikin vielä.
- valtakunta-
Minulta saatte jalkoväliä.
- 3223322323
Kolmen lapsen totaali yh.. Tosiaan kuten itsekin on huomannut, "paketista" kelpaa yleensä miehille se kiva osa ja kolme mukula onkin sitten aika iso pala useimmille. Käytännössä mies varmaan maksaisi elämän kun äiti työtön. Eihän näistä jutuista saisi puhua, mutta näin se vaan on.
- Sötem
En viitsi edes provosoitua. Niin nähtyä ja kuultua tämä naisten puheenparsi perheestä on. Paketti. Yök.
- kaisanoasaa
Tuo voisi antaa hyvät kyydit jos se ei ole miehensä itsarin jälkeen saanut kalua reikään.
Tuo paketti ilmaisu taitanee tarkoittaa, että hänen ja lasten lisäksi tulee kaikki mitä arki mukanaan tuo heidän tiimoiltaan. Eli kaikki asiat ovat yhteisiä, koskee ne häntä tai lapsia. Kaikki tai ei mitään. :)
Eli ymmärrän sen niin, ettei ole vain se äiskä siinä kerma miehelle ja lapsiin suhtaudutaan miehen toimesta kuin tapettiin seinässä, siinähän se on muttei mua se muuten kiinnosta. Miestä pitäisi kiinnostaa Laura lapsineen. Heidän iloineen, ongelmineen ja arkisine juttuineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437958
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 684453
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363223Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483116Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella472788Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262735- 372493
- 412056
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807