Karaokebaariin omat alueet laulutaitoisille!

Kylllllllä

Jokin suuri kaupunki voisi ihan hyvin jakaa jonkun karaokebaarin kahteen osaan; toisessa laulaisivat epämusikaaliset raakkujat ja mölisijät ja toisella oikeasti laulutaitoiset! Uusi asiakas aloittaisi aina laulutaidottomien puolelta ja saisi siirron laulutaitoisten puolelle, mikäli osoittaa oikeasti kykynsä laulaa! Olisipa mahtava juttu!
Ja ennen kuin joku kysyy, mihin vedettäisiin raja, niin kriteereinä pitäisi olla oikeasti soiva ääni, tarkka sävelpuhtaus ja niin selkeä rytmitaju, että ei kiilaa tai jää tekstissä jälkeen, vaikka sanojen syöttö ruudulla olisi epätarkkaa.

11

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Numero23

      No just. Jos muitten laulamisen kuuntelu ottaa noin koville niin kandee hommaa laitteet kotiin ja linnoittautua sinne :D

      • EiNoinEi

        HOMMATA, ei tuossa yhteydessä kuulu käyttää muotoa HOMMAA!!!!!!


    • Kohtalainen.yritys

      He he! keskinkertainen provo. Jokainen tajuaa, että baaria ei kannata jakaa kahteen osaan. Karaokekustannukset nousisivat kaksinkertaisiksi. Meteli (= laulu) kuuluisi kuitenkin epämusikaalisten puolelta toiselle puolelle ja häiritsisi heitä joka tapauksessa.

      Harva baari on edes niin suuri, että jakoa voisi ajatella. Baarin pitäjän intresseissä on maksimoida tuotto, ei mikään muu. Sitä paitsi aika harva kykenee erottamaan musikaaliset laulajat nuotin vierestä ulvojista, joten mölinä ei haittaa kaikkia.

      • Kylllllllä

        Joku baari voisi ajatella myös asiakasviihtyvyyttä. Ja kyllähän se on niin, että pientä epävirettä ei huonolla sävelkorvalla varustettu kuulija huomaa, mutta jokainen erottaa nuotin vierestä öykymisen satavarmasti!


      • Eivät.erota

        "jokainen erottaa nuotin vierestä öykymisen satavarmasti!"

        Täysin väärä luulo. Esimerkiksi lähes kaikki pahasti metsään laulavat pysyvät omasta mielestään nuotissa.


      • Thisisrape
        Kylllllllä kirjoitti:

        Joku baari voisi ajatella myös asiakasviihtyvyyttä. Ja kyllähän se on niin, että pientä epävirettä ei huonolla sävelkorvalla varustettu kuulija huomaa, mutta jokainen erottaa nuotin vierestä öykymisen satavarmasti!

        Jonkin verran nuotteja osaavana mielestäni suurin osa näistä nuotinvietrstä kiekujista ovat hauskoja pienessä myötäisessä. Irwin goodmanin kappaleet sopivat rentoon meinikiin..


      • Eipäpäpä
        Eivät.erota kirjoitti:

        "jokainen erottaa nuotin vierestä öykymisen satavarmasti!"

        Täysin väärä luulo. Esimerkiksi lähes kaikki pahasti metsään laulavat pysyvät omasta mielestään nuotissa.

        Tiedän monta tyyppiä, jotka kyllä kuulevat muiden nuotin vierestä laulamisen, mutta itse laulaessaan eivät erota, että oma ääni ei ole lähelläkään oikeaa nuottia. Helpommin sen muiden laulusta erottaa, mutta kaikki eivät sitä omalla kohdallaan hahmota muuta kuin jälkikäteen tallenteelta kuunneltuna.


    • nuottikurva

      Jos olet omasta mielestäsi liian hyvä karaoke paariin laulamaan, niin meneppäs kysymään laulunopettajalta, miten hyvä olet. Sinulla luulisi olevan parempiakin paikkoja hyvän laulutaitosi esittämiseen.

      • Kylllllllä

        Kuka täällä on minun laulamisesta puhunutkaan alunperin? Minä en juurikaan itse edes laula, vaan kuljen kaveriporukassa, jossa on taitavia ja innokkaita lauljia.


    • Thisisrape

      Tuossa pitäisi olla asiantuntija ammattilainen päättämässä ja muutenkin nousisi nokkapokka jos joku on erimieltä dissaamisessaan. Aika natsi baari täytyy olla.. ja humalassa riekkuminen ei onnistu

    • ympäristöhaitta

      Karaoke ihmisten ilmoilla pitää kieltää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1699
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1618
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      8
      1030
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe