Hammaslääkäri

kgh

Kuka olis hyvä hammaslääkäri pelkäävälle? Semmonen joka ei olis kovakourainen eikä liian kallis.

31

3549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnnnnnnnnnn

      Alfred O Putkipihti on hyvä.

    • Halvin

      Fröblom

      • SuositteIen

        Joo Ekille kannattaa mennä. Puuduttaa hyvin, peittää reiän ja vuoden kuluttua uudestaan. Jos alkaa hoidon jälkeen pakottaan, niin lähete tutkimuksiin ja klinikat korjaa, tai korvataan hammasproteesilla.


      • Eheii

        Eki on eläkkeellä nykyään.


      • SuositteIen
        Eheii kirjoitti:

        Eki on eläkkeellä nykyään.

        Eläke on vain käsite, kun kyseessä on yrittäjä, Aivan kuten parturit ja kampaajat, homma hoituu kunhan välineet on.


      • Jaajaah

        Vieläkös Ekille maistuu häppä entiseen malliin?


      • Hyvä jos maistuu, noi raivoraittiit aivan kaheleita.


      • ertyjkfd

        En varmasti päästäisi ketään juoppoa poran kanssa suuhuni. Minun valintani hammaslääkäriksi on J.J.


      • Kuuluisan
        ertyjkfd kirjoitti:

        En varmasti päästäisi ketään juoppoa poran kanssa suuhuni. Minun valintani hammaslääkäriksi on J.J.

        selostajan sanoja lainaten:
        - Mutta missä o JJ?


      • Eeheheehehee
        Kuuluisan kirjoitti:

        selostajan sanoja lainaten:
        - Mutta missä o JJ?

        kun oletkin hauska. Itekö keksit tuon heittää vai auttoiko äiti?


      • Siehä
        Eeheheehehee kirjoitti:

        kun oletkin hauska. Itekö keksit tuon heittää vai auttoiko äiti?

        Eeheheehehee tyhmä olet! Kyllönenhän se lausui. Ei siinä äidin neuvoja tarvi, sie varmaanki tarvit? Sullahan se äiti tuli mieleen!
        Mutta missä on JJ? Siitä varmaankin kyse? Varsin outo hammaslekuri.


      • työskentelee

        Medikemissä


    • Suosittelentätä

      Itse en pelkää mutta paniikkihäiriö. Nukutuksessa hoidettu kaikki hampaat kerralla. Aika kallis, viimeksi noin 400€ mutta ei tarvitse panikoida. Tosin saa varautua jopa kuukausien jonotukseen tk:ssä. Yksityiselle pääsee kai nopeammin.

    • apin

      Vastaus on yksinkertainen . Paras on tietenkin se tohtori , jolle saa maksaa eniten .

      • NoSilloin

        ..Tiuraniemi on paras.


      • hgfdsa

        Tiuraniemen apupoika on ainaki kohtuuhintanen ja ihan asiallisesti hoitaa.


      • Ennenmin
        NoSilloin kirjoitti:

        ..Tiuraniemi on paras.

        sinnittelen vaikka sen kolmekuukautta kunnalliselle, kuin sen sekopää-äijän vastaanotolle menisin.


      • Onneksise

        jää kohta eläkkeelle.


      • Onkoha

        sillä siinä asuntoautossa vastaanotto pimeenä?


      • kotikultaa

        Tiedän paikan kamalan, hammaslääkäri...


    • lkjhgf

      Samaa kysyisin itsekin. Kunnalliseen en enää jonota/mene!

    • iuyttewq

      Hammaslääkäille en mene jos ei ole ihan pakko

    • juurihoitoa_turhan_takia

      Kuka tahansa, paitsi Cityhampaan Hirvelä, joka on puhdasverinen huijari.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti paras hammaslääkäri Kemistä!


    • ghghh

      miten niin ?

    • poraseonpienikinpora

      Jos pelkää hammaslääkäriä niin kannattaa kohteliaasti pyytää että herra/rouva hammaslääkäri pistää silmillesi videolasit ja sitten pyörimään vaikka moottorisahamurhaaja tai joku muu sopiva elokuva joka vie ajatuksesi hampaan poraamisesta ihan jonnekkin muualle.

    • Pikku-Timppa

      Naapurin Pena repii halvalla hampaita irti.

    • poiuyttrr

      Ainaki tuolla mehiläisen hammaslääkärillä on hauskat jutut facebookissa. Vastaanotolla en ole koskaan käynyt.

      • Vaikuttaa eläinlääkäriltä? No hinnat kai sen mukaiset?


    • Anonyymi

      Ainakaan juurihoitoa ei kannata teettää, puolenki millin tyhjä tila voi aiheuttaa ikeniin tullehduksen ja helvetilliset kivut. Kärsin siitä kolme vuotta, kaikenlaisia korjauksia tehtiin ja maksoi. Lopulta hammas poistettiin, samalla kivut loppui. Ehkä joissain hammas lääkäreissä ehdottavat juurihoitoa, siitä kun voi saada enemmän rahaa asiakasta kohden kuin hampaan poistamisella. Aivan edessä oleva hampaanki menettäminen erityisesti iäkkäämmillä ei pitäisi tehdä ongelmaa, ilo siitä ettei suu ole kipeä ja voi jatkaa elämän nautintoja eli syödä ja juoda.

      • Anonyymi

        Myöskään irtohampaita ei kannata laitattaa, juuriin asetetut tuet joihin kiinitetään proteesihammas aiheuttaa monille ihmisille tuskallisia kipuja monien vuosien ajan. Ilmeisesti herkempiä ovat ikääntyneemmät ihmiset joiden juurien ronkkiminen paranee hitaammin voi olla merkittävä syy. Kauniitahan ne usein on, onko sitten kauneuden hintana kivut. Ikääntyneemmät ihmiset usein haluavat näyttään hampaiden suhteen terveennäköisiltä, joten se houkuttaa teettämään erittäin kaalliita proteeseja, jos siihen on laittaa rahaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe