Onko hyvä? Rahareikä? Voiko huoltaa itse??
ObSinkut: saako CLS Mersulla sinkkupillua??
Kokemuksia CLS Mersusta
5
1113
Vastaukset
- AulisKaakko
Ei ole lohjennut edes täällä Saksassa.
Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta mielestäni kyseessä on todella upea auto, joka oli klassikko jo syntyessään. Varsinkin se eka korimalli (2004-2010) on erittäin onnistunut muotoilultaan ja sisustan laatuvaikutelmaltaan.
Ekoissa vuosimalleissa (2004-2006) on sähköhydraulinen jarrutehostin, joka kuulemma tuottaa murheita, on kallis, eikä ole helppoa vaihtaa kotikonstein. Kannattaa Googlettaa "Mersu SBC jarrut". Lisäksi 3,2 litrainen dieselmoottori eli 320 CDI on aika epäonnistunut tekele ja Mersumiesten keskuudessa sillä on lempinimi kurahaaramoottori.
Poimin Nettiautosta ihan random esimerkin, onhan tuo suorastaan taideteos: http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/cls/8433118
Eli ei muuta kun ostat sopivan 2006-> bensamallin niin johan luulisi sinkkupillua lohkeavan!
Tai no, tuskin mikään muuttuisi vaikka minä kävisin ostamassa yllämainitun auton pois kuljeksimasta.- Anonyymi
Joku jauhaa sontaa. Vaikka vanha viestiketju niin silti.
Juurikin nuo alkupään cls w219 ja muut sen 3.ltr diesel padalla varustetut mercedekset/ cyclerit arvostettuja moottoreita om 606 jälkeen. Bensa 3.5 aivan susi jakopään palikoiden kanssa. 5.ltr v8 ennemmin jos bensana pakko ja jos polttoainekulutus hirvittää niin se on vain tervettä ruokahalua.
- Eelemi
Ei kannata nolata itseään, koska mannetkin ajaa mersulla.
- Otan.osaa
"saako CLS Mersulla sinkkupillua??"
Ei saa muilta kun silikonirintaisilta joilla on ankanhuulet ja perseimplantit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611050Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724- 77715