Hännät kumoavat evoluutioteorian

HobokenBoHobo

Useimmilla eläimillä on jonkinlainen häntä, vaikka useimmat eläimet eivät tarvitse sitä yhtään mihinkään. Nähdäkseni evoluutioteoria ei kykene selittämään tätä asiaa.

13

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HöpölöpöRuamittuja

      Well, satunne luojasta kaiken takana toi kumoaa... kuten muutkin jäänteet, viisauden hampaat, umpisuoli ja niin edelleen....

    • koiranhäntäheiluu

      Häntä heiluu on viestintää. Jeesuksesi heilutti valehäntää ja puukotti selkään.

    • Herätkää

      Aina kun esittää kritiikkiä evoluutiota kohtaan, saa vihat niskaan. Hmm, taitaa olla sisimmässä kova taistelu kieltää Jumalan olemassaolo.

      • HuvittavaPelle

        Missä kommentissa olet saanut vihaa niskaan? Martyyrinviitat taitavat olla lahkossasi aletavaraa.
        Sinulla ja kaltaisillasi on "kova taistelu" kieltää tiede. Aloitus vaan jäi siinä taistelussa suutariksi.


      • Ahhahhaa

        :D:D jostain syystä nauratti kommenttisi. Ja miltäs nuo kommentit vaikuttaa. Ei yhtään asiallista vastausta, vaan heti aletaan naljailemaan.


      • TyhmätTyhjääNauravat
        Ahhahhaa kirjoitti:

        :D:D jostain syystä nauratti kommenttisi. Ja miltäs nuo kommentit vaikuttaa. Ei yhtään asiallista vastausta, vaan heti aletaan naljailemaan.

        Miksi olkiukkoja rakenteleva trolli ansaitsisi asiallisen vastauksen? Kaveri itsekin tietää satavarmasti, että häntä on ollut ainakin jossain kehitysvaiheessa hyödyllinen. "Koiranhäntäheiluu" kertoi jo yhden funktion hännälle. Juoksun tai hypyn tasapainottaminen on toinen tärkeä ja syöpäläisten hätistäminen varsinkin nautaeläimillä kolmas.

        Jos aloittaja on noin pihalla biologian perusteista, niin mitä hittoa hän kirjoittelee evoluutiopalstalle? Kannattaa opetella kirjoittamaan, ennen kuin alkaa julkaista runopalstoilla.


      • voijuku

        Jos aloittaja haluaa lisätietoa, miksette vaan suosiolla selittäisi? Vai täällä taitaakin olla jokin tietämysraja, jonka ylittäneet saavat tulla keskustelemaan.


      • VaiVieläLisätietoja
        voijuku kirjoitti:

        Jos aloittaja haluaa lisätietoa, miksette vaan suosiolla selittäisi? Vai täällä taitaakin olla jokin tietämysraja, jonka ylittäneet saavat tulla keskustelemaan.

        Kyse ei ole lisätiedon haluamisesta, vaan tarkoituksellisesta provoilusta. Näitä saarnaajia on palsta pullollaan ja kyllä heidän tyylinsä oppii melko äkkiä. Tiedosta he eivät ole pätkän vertaa kiinnostuneita.


    • Knark5
    • tiedä_häntä

      Hännät siis kumoavat evoluutioteorian ja monta muutakin teoriaa, esimerkiksi sen, että sisilisko ihan piruuttaan katkaisee häntänsä kun sitä hätyytetään. Hyvät uskovaiset, yrittäkää nyt keksiä jotakin järkiperäistä perustelua tai myöntäkää että otatte asiat vain tunnepohjalla.
      Tutkimustyö täytyy jättää siihen kykeneville.

    • evoluuta

      Puissa kiipeileville apinoille häntä on tärkeä "tasapainoelin". Karvattomalla apinalla on enää jäljellä vain häntäluu.

      • IlkimyksenEsi-isänTäti

        Juuh, tunettu uskonoppinut JC kertoi aikoinaan että puissa elävillä apinoilla on häntä,koska ne tarvitsevat sitä...

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Gibbonit

        JC kertoi myös, että maassa elävillä apinoilla ei ole häntää, koska ne eivät tarvitse sitä...

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Tselada

        Lisäksi JC tiesi, että kiipeilevillä eläimillä on toetysti käsimäiset eturaajat, sillä eihän tassuilla pysty liikkumaan puissa...

        "Puuleopardi on pitkähäntäkissan ohella ainoa kissaeläin, jonka ranteet taipuvat täydet 180 astetta.[5] Tämän ominaisuuden ansiosta se voi laskeutua vaivattomasti pystysuoraa puunrunkoa pitkin pää alaspäin tai vaikka roikkua vaakasuorasta oksasta pitäen kiinni vain takajalkojensa kynsillä.[5] Sen tiedetään myös liikkuvan silloin tällöin oksilla selkä maata kohti[5]."

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Puuleopardi

        JC ihasteli myös sitä miten hienosti Jumala on suunnitellut hevosen: yksivarpainen kavio on niin helppo kengittää!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe