Ottaisitko kumppaniksesi työttömän tai jos suhteenne aikana kumppanisi joutuisi työttömäksi niin kauanko olisit valmis elättämään sitä?
Elättäisitkö kumppaniasi?
79
575
Vastaukset
Mulle tuolla työttömyydellä ei ole mitään väliä, arveluttaa vain miksi joku on työtön.
Jos nainen olisi normaalin kirjoissa ja seksuaalisesti himottava niin miksipä ei. Jos hän osaisi vielä ruuanlaitot ja pyykkäämiset niin mun kuukausittaiset menot voisi jopa pienentyä.- askalf
Kuuden vuoden kokemuksella (minä pätkätöissä, puoliso enimmäkseen työtön) voin kertoa, että järkevästi rahansa käyttävä työtön pystyy kyllä osallistumaan perheen menoihin ihan hyvin. Toki meillä on pienet menot: huolellisesti valittu asunto, ei lapsia, ei autoa, edulliset harrastukset jne. - olemme virallisesti ottaen köyhiä, mutta todellisuudessa onnekkaita ja tyytyväisiä.
"Elättäisitkö kumppaniasi?"
En.
"Ottaisitko kumppaniksesi työttömän tai jos suhteenne aikana kumppanisi joutuisi työttömäksi niin kauanko olisit valmis elättämään sitä?"
Jos työtön maksaisi puolet yhteisistä menoista, niin olisi ok.- normaalia
Mitkä on ne menot? Ulkomaan matkat yms? Yksinelävä työtön joutuu yleensä maksamaan menonsa ihan yksin itse. Miten voisi olla hankalaa jakaa ne kahdestaan?
- pentti258
Entä jos toisella on talo ja auto, työtönkin niitä varmaan mielellään käyttää mutta menoihin voi olla vaikeampi osallistua.
- normaalia
pentti258 kirjoitti:
Entä jos toisella on talo ja auto, työtönkin niitä varmaan mielellään käyttää mutta menoihin voi olla vaikeampi osallistua.
Miksi olisi vaikea osallistua? Elämiseen osallistuu parisuhteessa kumpikin. Voi tehdä virallisen vuokrasopimuksen vaikka. On työttömälläkin jokin turva, irtisanomisaika jne. Maksaa vuokraa ja talon omistaja verot vuokrasta yms. Työttömällä voi olla omakin auto. Ei se nykyään mitenkään harvinaista ole. Kenenkään työ ei ole satavarmaa enää. Hyväpalkkaisetkin voi saada kenkää. Työttömyyskorvaus on silloin riittävä elämiseen ja auton pitoon.
Ei pidä ottaa työtöntä asumaan jos elämä on vittuilua toisen pienistä tuloista!! normaalia kirjoitti:
Mitkä on ne menot? Ulkomaan matkat yms? Yksinelävä työtön joutuu yleensä maksamaan menonsa ihan yksin itse. Miten voisi olla hankalaa jakaa ne kahdestaan?
"Mitkä on ne menot? Ulkomaan matkat yms?"
Esimerkiksi matkat. Lisäksi asunnon vastike/vuokra, sähkölasku, lehtien tilausmaksut, autosta koituvat kulut yms.
"Yksinelävä työtön joutuu yleensä maksamaan menonsa ihan yksin itse. Miten voisi olla hankalaa jakaa ne kahdestaan?"
Periaatteessa ei mitenkään, mutta usein nainen vaatii varakkaampaa miestä maksamaan enemmän kuin puolet.
Elättäisitkö kumppaniasi? - Tarvittaessa kyllä. Resurssien mukaan.
Ottaisitko kumppaniksesi työttömän - Olen ottanut 5 kertaa työttömän miehen suhteeseen. 7 miehestä vain kahdella on ollut töitä (osa-aikaisesti tai kokoaikaisesti)jo tavatessa. Osalla vasta myöhemmin, tai ei myöhemminkään.
Tai jos suhteenne aikana kumppanisi joutuisi työttömäksi niin kauanko olisit valmis elättämään sitä? -Riippuu mistä työttömyys johtuu. Lorvikatarista, niin hyvin nihkeesti jos ollenkaan. Muut syyt kuten ettei saa töitä tai on sairas, niin kauan kun tarvitsee ja on resursseja. Parastahan olisi jos olisin niin varakas ettei toisen tarvis koskaan mennä töihin, voisin piffata varhennetun eläkkeen. Eikä se tekis kipeetä, käyhänä sitä joutuu vähän tarkastelemaan tarkemmin mistä se raha tulee ja mihin se menee ja riittää. :)- Rumasinkkumies-
Olet täydellinen nainen
Rumasinkkumies- kirjoitti:
Olet täydellinen nainen
Kiitos tästä, itse en kuitenkaan koe olevani lähelläkään täydellistä. Aina on jossain petrattavaa. :)
- tulotsenratkaisevat
hauska avaus. Oletan, että olet nainen koska muutoin tätä tuskin kysyttäisiin.
Itse hoidan meidän parisuhteessa about kaikki kiinteät kustannukset johtuen yksinkertaisesta asiasta. Tienaan karkeasti 5 kertaa enemmän kuin puolisoni ja puolisoni liksa on varsin vaatimaton.
En edes valittele asiaa, koska rakastan puolisoani yli kaiken ja tiedän myös millaista elämä on urahaukan kanssa. Eikä elämä ollut ainakaan halvempaa hänen kanssaan.- pena258
Olipa yllätys että joku tulee kehumaan tuloillaan. Tienaat siis noin 5000/kk, 60 k vuodessa. Nojoo. Ja sanot itseäsi urahaukaksi 😃
- tulotsenratkaisevat
sori, laskukykysi on säälittävä ja huomaan kateuden katkeran kalkin pamahtaneen silmistäsi ulos. Anonyymipalstalla näillä numeroilla ei ole mitään merkitystä, koska niitä ei kukaan pysty todentamaan. Mutta, jotta saan kateuspallosi kunnolla räjähtämään niin puolisoni tienaa hieman alle 2000 euroa / kk, laske siitä. Tämän päälle saan pääomatuloja noin puolet siitä mitä saan palkkatuloja. Vi.tuttaako?
- Ikis..M
Joo, tottakai siis perustarpeet voisin kustantaa eli asumisen ruuan ja sensellaista. Lähtökohtaisesti toki toivoisin että asuttaisiin omissa osoitteissa ainakin jonkin aikaa alkuun mutta jos naisen tilanne niin hankala että olisi järkevämpää asua yhdessä ja olisin kovin kiintynyt ottaisin sen kyllä varmaankin asumaan enkä tarvitsisi avustusta kuluihin, jonkin verran se nainenkin varmaan jostain tuloa saisi niin voisi sitten toisinaan ruuat maksaa kaupassa. Se taas sitten jos ihan pa -nainen ja se odottaisi että minä yksin kustantelen pari kertaa vuodessa lomamatkoja sun muuta ylimääräistä olisi varmaan vähän jo liikaa, alkaisi tuntumaan liiaksi hyotysuhde suhteelta.
- Taikaseinä_
Jotain yrittäjiä lukuun ottamatta niin eikös liki kaikki pääse sossuun. Eihän ketään elättää tarvitse ainakaan muutamaa kuukautta kauempaa.
- Ontehtykin
Mä olen nainen ja takana on 15 vuoden suhde miehen kanssa. Mies oli tuona aikana välillä työtön ja välillä myös sairaslomalla ja väliaikaisella työkyvyttömyyseläkkeellä. En mä koskaan ajatellut tai kokenut "elättäväni" häntä, vaan käytimme yhdessä kaikkia niitä rahoja, mitä meille tuli. Kun lähdimme matkalle, en ajatellut, että nyt matkustamme minun rahoilla, vaan laskimme vaan, kuinka pitkään matkaan rahat riittävät ja nautimme yhteisestä ajasta.
Eli vastaukseksi - kyllä voisin olla suhteessa työttömän kanssa enkä jättäisi ketään taloudellisista syistä (poislukien tilanne, jossa se toinen olisi varakkaampi osapuoli ja käyttäisi rahaa jonkinlaisena vallan välineenä, tai sitten se, jos kumppanilla olisi vaikka peliongelma ja alkaisi pelata minunkin rahojani - sitä en kuitenkaan suostuisi rahoittamaan). - Old_school_man
Totta kai voin tukea niin myötä- kuin vastoinkäymisissä minulle rakasta ihmistä, myös työtöntä. Ja harvoin tosiaan työttömänkään tulot ovat 0 euroa.
- töihin.mars
Kyllähän ne tulot ovat 0 euroa, jos tulevat veronmaksajien taskusta... silloin hän on pelkkä kuluerä yhteiskunnalle.
- Old_school_man
töihin.mars kirjoitti:
Kyllähän ne tulot ovat 0 euroa, jos tulevat veronmaksajien taskusta... silloin hän on pelkkä kuluerä yhteiskunnalle.
Kuinka monta työtöntä olet palkannut?
- vääryyttä
töihin.mars kirjoitti:
entäs yrittäjät veronmaksajat maksaa kaiken eli kaikki poistoon eli yhteiskunta maksaa ainoa mitä yrittäjä maksaa on tilitoimistolle mutta kaikki muu poistoon niin yrittäjät vasta loisia on yhteiskunnan pummeja pohjasakkaa minusta poistot pois ja jos ei pärjää yrittäjänä niin menköön töihin toiselle mutta kaikki poistoon eli kerran yrittäjä aina yrittäjä
- pena258
vääryyttä kirjoitti:
entäs yrittäjät veronmaksajat maksaa kaiken eli kaikki poistoon eli yhteiskunta maksaa ainoa mitä yrittäjä maksaa on tilitoimistolle mutta kaikki muu poistoon niin yrittäjät vasta loisia on yhteiskunnan pummeja pohjasakkaa minusta poistot pois ja jos ei pärjää yrittäjänä niin menköön töihin toiselle mutta kaikki poistoon eli kerran yrittäjä aina yrittäjä
Oletpa sinä harvinaisen tyhmä. Mistä ne työpaikat veronmaksajille tulisi jos ei olisi yrittäjiä
- poistoon.kaikki
pena258 kirjoitti:
Oletpa sinä harvinaisen tyhmä. Mistä ne työpaikat veronmaksajille tulisi jos ei olisi yrittäjiä
miten ennen yrittäjyyttä oli niin miten olisi paluu isoihin yrityksiin esim rakennus alalla oli haka konte yms mutta yrittäjiltä poistot pois ei grilliyrittäjä tarvitse uusinta tehokkainta mb vitoa bmw 535d ja uusinta toyota land criuser 100 taa ja omakotitaloa venettä ja koko suvulle dieseliä yms ja koko suvulle 855 tuumaisia tv itä yms ja kaikki poistoon ja päivässä myy 4 hamburilaista ja jos ei varaa maksaa esim grillin vuokraa sähköö yms niin grilli lopetetaan ja yrittäjä mulkku toiselle töihin mutta mulkku hakee 5milj euron lainan konkka ja nimi vain vaihtuu ja uusi grilli pystyyn ja palkat poistoon mutta mulkku ei halua maksaa vaan täytyisi tulla ilmaiseksi töihin ja hän pitää kaiken ehkä myy 5 grillimakkaraa mutta ilmoittaa että myi 5000 makkaraa päivässä eli pesee rahaa ja kaikki poistoon eli kaiken saa takaisin
- huohuohuho
poistoon.kaikki kirjoitti:
miten ennen yrittäjyyttä oli niin miten olisi paluu isoihin yrityksiin esim rakennus alalla oli haka konte yms mutta yrittäjiltä poistot pois ei grilliyrittäjä tarvitse uusinta tehokkainta mb vitoa bmw 535d ja uusinta toyota land criuser 100 taa ja omakotitaloa venettä ja koko suvulle dieseliä yms ja koko suvulle 855 tuumaisia tv itä yms ja kaikki poistoon ja päivässä myy 4 hamburilaista ja jos ei varaa maksaa esim grillin vuokraa sähköö yms niin grilli lopetetaan ja yrittäjä mulkku toiselle töihin mutta mulkku hakee 5milj euron lainan konkka ja nimi vain vaihtuu ja uusi grilli pystyyn ja palkat poistoon mutta mulkku ei halua maksaa vaan täytyisi tulla ilmaiseksi töihin ja hän pitää kaiken ehkä myy 5 grillimakkaraa mutta ilmoittaa että myi 5000 makkaraa päivässä eli pesee rahaa ja kaikki poistoon eli kaiken saa takaisin
Voi helvetti soikoon! Käytä niitä pilkkuja ja pisteitä! Todella rasittavaa lukea tuollaista tekstiä.
Joo.
- Sinkkumies---
Jos nainen on työtön niin voin maksaa sille kun tiskaa tai pesee pyykkejäni.
- sinkkunainen---
Mitä työtön mies tekee? Poraa reikiä seinään laittaa lamppua kattoon? Voin maksaa sille niistä.
- milloin.voin.aloittaa
sinkkunainen--- kirjoitti:
Mitä työtön mies tekee? Poraa reikiä seinään laittaa lamppua kattoon? Voin maksaa sille niistä.
Työtön mies panee sua haluamassasi asennossa kun tulet pitkän työpäivän jälkeen kotiin.
- sinkkunainen---
milloin.voin.aloittaa kirjoitti:
Työtön mies panee sua haluamassasi asennossa kun tulet pitkän työpäivän jälkeen kotiin.
Ei muuten pane. Olen mestari pihtaamaan. Hahhaaaaaa. Sinkku määrää omasta seksistä eikä velvollisuusseksiä ole.
- yksivastausM
"Ottaisitko kumppaniksesi työttömän"
- En. Varsinkin, jos henkilö olisi pitkäaikaistyötön tai pahimmassa tapauksessa elämäntapatyötön. Kyllä naisen pitää jotenkin olla aktiivinen, joko opiskella tai olla töissä.
"jos suhteenne aikana kumppanisi joutuisi työttömäksi niin kauanko olisit valmis elättämään sitä?"
- Jos nainen opiskelisi uutta alaa niin voisin elättää häntä niiden opiskelujen ajan, mutta muussa tapauksessa en jaksaisi kauhean pitkää katsoa työtöntä. Ehkä vuoden verran.- olentöissä
Kumppani on sulle näyttelyesine ja varmistus että kulissit on kunnossa.
- asdasds
No mä epäilen, että joissakin vastausta osaansa näyttelee sekin, että ollaan sinkkupalstalla, joista osa on ihan oikeasti sinkkuja eikä välttämättä minkäänlaista kokemusta pitkästä parisuhteesta. Silloin kun puhutaan mielikuvituskumppaneista, niin vaikea tunnetasolla ajatella asiaa - mikä minusta täysin ymmärrettävää.
En itsekään osaisi ajatella, että lähtisin työttömän kanssa parisuhteeseen sillä pohja-ajatuksella että minä häntä välittömästi olin rahoittamassa. Koska siinä vaiheessa, let's face it, tunteet eivät ole voineet kehittyä niin syviksi. Ja toisaalta mun kohdalla (31 vee) vaikea ajatella sitäkään, että samanikäisen/minua vanhemman miehen opintoja lähtisin rahoittamaan. Vaikka tuohan on se normaalia normaalimpi kuvio, että yhdessä vaiheessa toinen voi tosiaan olla sillä opintobudjetilla, mutta vuosien saatossa se sitten sataa kodin laariin parempina ansiotuloina. En tosin muistele, että silloinkaan se ihan niin meni että tavataan ja päätetään ryhtyä rahoittamaan toisen elämää. Rahoitus (opintotuki, opintolaina, muu pätkätyö) hommattiin kuitenkin ensisijaisesti muuta kautta kuin tuoreesta parisuhteesta, kö?
Sitten jos taas puhutaan pitkästä vähintään yli 10 vuoden parisuhteesta ja onnellisesta sellaisesta, niin vaikea olisi kuvitella että työttömyyden ja sen rahan vuoksi miehen jättäisin. Kiintymys olisi siinä tapauksessa aivan toisenlaista sorttia.
Itse olen näihin tilanteisiin törmännyt, että työttömyyden tai ylipäätänsä velkaantuneisuuden vuoksi parisuhde menee kumoon. Ja tässä on ennenkaikkea vaikuttanut rahahuolista aiheutunut masennus, joka osaltaan nakertanut sitten parisuhdettakin. - asflajsdfödfj
olentöissä kirjoitti:
Kumppani on sulle näyttelyesine ja varmistus että kulissit on kunnossa.
voi helv.tti mikä kommentti. Työssä käyvä nainen on näyttelyesine? Eikö tuo nyt ole perusedellytys normaalille ihmiselle että haluaa työllistyä?
- kilttimies2
Joka päivä töitä teen ja tienaan 351.24€/kk netto, huolisitteko.
Siis teen oikasti oikeaa työtä tuolla palkalla, ei ole provo, arvatkaa ammatti jossa näin huonolla palkalla pitää olla.- kilttimies2
Lisäys, meitä on suomessa kymmeniätuhansia samanlaisia.
- ei.noin.pientä
Olisiko puhelinmyyntityötä? Tosin kai siitäkin saa parempaa palkkaa? Siis onko tuo vielä ihan tavallinen 7,5h/päivä?
- centtinen
ei.noin.pientä kirjoitti:
Olisiko puhelinmyyntityötä? Tosin kai siitäkin saa parempaa palkkaa? Siis onko tuo vielä ihan tavallinen 7,5h/päivä?
Ei missään palkkatyössä kuukauden nettotulot toistu centin tarkkuudella!
Pelkästään arkipäivien lukumäärän vaihtelu aiheuttaa muutoksen. - höpölöpöööö
centtinen kirjoitti:
Ei missään palkkatyössä kuukauden nettotulot toistu centin tarkkuudella!
Pelkästään arkipäivien lukumäärän vaihtelu aiheuttaa muutoksen.Toistuu, jos on kiinteä kuukausipalkka...
- Arvailija
Oisko omaishoitaja?
- saldföadslkj
opiskelija
- joustavuutta
Haastava otsikko pysäytti vaikka olen parillinen.
Avioiduin pitkään työttömänä olleen miehen kanssa. Siitä ei ollut muuta haittaa kuin se, että mies joutui matkustelemaan melkoisesti töitä etsiessään.
Muistan mm. Kuopio, Imatra, Hamina, Helsinki, Tampere, Tornio. Jotain varmaan unohtuikin.
Olin itse työttömänä useita vuosia ilman skismaa.
Myöhempinä vuosina mieheni työnantajat, yksi roisensa perästä, menivät konkurssiin jolloin hakurumba uusiutui ja johti mieheni työttömyysjaksoihin ja lyhyisiin työjaksoihin milloin missäkin. Ei hämminkiä.
Ikääntyminen aiheutti tietenkin lopullisen työttömyyden.
Mikään aikakausi ei koetellut parisuhteemme sopuisuutta, saati kestävyyttä.
Kumpi on tärkeämpi? Materia vai henki? Riippuu siitä mistä syystä on työtön. Mutta luultavasti en edes seurustelisi sellaisen ihmisen kanssa, jonka syy ei olisi mielestäni hyväksyttävä. Ylimielisyys on ainakin sellainen syy, joka ei tuntuisi minusta hyvältä.
Tottakai. Mulla on kaikki tässä valmiina. Mutta ei nykyaikana taida joutua ketään elättämään, ellei sitten halua ylläpitää jotain tiettyä elintasoa. Hyvin vähällä tulee toimeen.- m-i-e-s
"Mutta ei nykyaikana taida joutua ketään elättämään, ellei sitten halua ylläpitää jotain tiettyä elintasoa."
Tulovero, yhteisövero, kiinteistövero, polttoainevero, autovero, varallisuusvero, pääomavero, arvonlisävero, unohtuikohan joku vero? =)
(Kyllähän sinä noilla elätät monta palstalaista. =P Ei ne onneksi sentään ihan hukkaan mene, saahan niillä katetta mm. koulut, terveydenhuolto, poliisi- ja palokunta.) m-i-e-s kirjoitti:
"Mutta ei nykyaikana taida joutua ketään elättämään, ellei sitten halua ylläpitää jotain tiettyä elintasoa."
Tulovero, yhteisövero, kiinteistövero, polttoainevero, autovero, varallisuusvero, pääomavero, arvonlisävero, unohtuikohan joku vero? =)
(Kyllähän sinä noilla elätät monta palstalaista. =P Ei ne onneksi sentään ihan hukkaan mene, saahan niillä katetta mm. koulut, terveydenhuolto, poliisi- ja palokunta.)Oli kyse kumppanista.
- hyvinootasioistaperillä
m-i-e-s kirjoitti:
(Kyllähän sinä noilla elätät monta palstalaista. =P Ei ne onneksi sentään ihan hukkaan mene, saahan niillä katetta mm. koulut, terveydenhuolto, poliisi- ja palokunta.)"yhteisövero"
Yksityishenkilöt eivät maksa tällaista. Yhteisövero on nimensä mukaisesti yhteisön tulovero.
"varallisuusvero"
Kukaan ei ole maksanut sitten vuoden 2005. - m-i-e-s
exex-atn kirjoitti:
Oli kyse kumppanista.
Eikö se koko kansakunta ole kumppani? Virallisempikin kumppani saa sen saman elatuksen välikäsien kautta. =P Vaikka kyse oli kumppanista, muoto oli ketään elättämään. (Kun Guido saa tilaisuuden, Guido käyttää tilaisuuden.)
m-i-e-s kirjoitti:
Eikö se koko kansakunta ole kumppani? Virallisempikin kumppani saa sen saman elatuksen välikäsien kautta. =P Vaikka kyse oli kumppanista, muoto oli ketään elättämään. (Kun Guido saa tilaisuuden, Guido käyttää tilaisuuden.)
Toi on jo aika epätoivoinen yritys rakentaa aasille siltaa.
- m-i-e-s
hyvinootasioistaperillä kirjoitti:
"yhteisövero"
Yksityishenkilöt eivät maksa tällaista. Yhteisövero on nimensä mukaisesti yhteisön tulovero.
"varallisuusvero"
Kukaan ei ole maksanut sitten vuoden 2005.Anteeksi en tiennyt että virallisesti tarvitsee olla perillä asioista. Olitko mahdollisesti kohderyhmää muotoa hypergaminen atm, jolle kuuluu kaunis työssäkäyvä neitsytnainen?
Toivottavasti tuota nimimerkkiä näkyy jatkossa lukuisissa aloituksissa, missä ei olla hyvin perillä oikeastaan missään. =P
Kauhean seksististä epätasa-arvoa, ei saa iskeä halvalla vyönalle ajankuluksi kuten muut. =D - m-i-e-s
exex-atn kirjoitti:
Toi on jo aika epätoivoinen yritys rakentaa aasille siltaa.
Ei kai se epätoivoinen yritys ole, halpa kyllä ja löytää kohderyhmänsä.
m-i-e-s kirjoitti:
Ei kai se epätoivoinen yritys ole, halpa kyllä ja löytää kohderyhmänsä.
Toiset nai koko maailmaa.
- m-i-e-s
exex-atn kirjoitti:
Toiset nai koko maailmaa.
Kalliilla, halvalla, ilmaiseksi ja kirjaimellisesti. Mikäli se veli Mathias lasketaan, joka niistä kivistä ja kannoista tykkää, vaikka se harrastus ilmeisesti on pysynyt pelkästään valtakunnan rajojen sisällä, niin maailmahan siinä aasinsillan kautta on kyseessä.
Juu tottakai elättäisin tasan niin kauan, kun työtön hakee aktiivisesti töitä, tai opiskelee tms. Sitten jos yritys loppuu, loppuu parisuhdekin.
En luultavasti muuttaisi saman katon alle työttömän kanssa.- kokemustentulema
Jep, suhteessa tuetaan toista niin myötä- kun vastamäessä, ja jos itselle on siunaantunut toista enemmän niin miksei sillä ilahduttaisi rakastaankin ja helpottaisi tämän arkea.
Muutama poikkeus kuitenkin; jos mies varastaisi multa selkäni takana, siitä huolimatta että antaisin kaiken minkä voin en pidemmän päälle viitsisi jatkaa, tai jos hänen ainut motiivinsa suhteeseen olis hyötyä musta ja saada nauttia vapaaherruudesta. Epäaitoa kieroutunutta tyyppiä ei loppuelämää jaksaisi vetää perässään. - eimullamuuta-
Tyttöystävä elättää minua koska olen työtön. Tai no, ei se elätä koska ostan kyllä omat ruuat mutta jos pitää vaikka lähtee reissuun niin ei minulla ole rahaa ja tyttöystävä siis maksaa. Jos pitää mennä johonkin tapahtumaan kuten konserttiin niin tyttöystävä maksaa. Ihmisille ei tule mieleen että nykyään palkkatöitä on vaikea saada. Pitää olla joku insinööri tai yliopiston käynyt että pääsee edes lehtiä jakamaan. Tavis raksamies ei todellakaan pääse porstin jakajaksi. Työkokeiluun voi päästä 9 euron päiväpalkalla jonnekkin toimistoon.
- kyllä.elättäisin
en ole itsekkään rikas mutta en tiedä olisko se elättämistä kun olisi yhteiset tulot mutta kyllä elättäisin ja kelpaisi työtön nainen ja tulothan olisi yhteiset niin kaikki on yhteistä olishan se hienoa jos nainen olisi rikas mutta köyhäkin käy ei rakkauttani rahalla osteta
- vähään.tyytyvä
Ei naisen tarvitse olla rikas, kunhan on sinkku, omistaa velattoman ison uudehkon ok-talon pk-seudulla, pari keskihintaista autoa ja tulot sellaiset 100000 €/a brutto. Sijoituksia saa myös olla. Ei raha ja omaisuus ole tärkeintä elämässäni.
- OnOnOnnnnn
Raha vaan tekee elämästä moniverroin helpompaa :)
- TottaJaToisinpäinnnn
Tottakai.... luulekko että kun tulee työttömäksi, puoliso potkastaan pakkaseen? Huh huh....
Tyhmä kysymys ainakin minun kaltaisilleni.. Toki, Aina & Ikuisesti.. ;P
- 12122221212
Aluksi oli kiva olla "äijä talossa" ja elättää puolisoa hänen opiskeluaikanaan. Ne pirun opinnot vaan venyy ja venyy, kesätöihin ei jaksa hakea. Raha ei edes sinänsä ketuta, mutta tämä notkuilu tuntuu vaan ulottuvan myös muille osa-alueille ja olen "se paha" kun hoputan laittamaan opintoja putkeen ja vikkelästi.
Varmaan annan monoa kunhan valmistuu. En tiedä otanko uutta edes (rahaa tulee ovista ja ikkunoista eli ainakin jotain yhäreitä saisi varmaan helposti loisimaan), ehkä joskus.Hyvää nimipäivää Pikkukakkonen! Jos kukaan muu ei ole vielä ehtinyt, tai siitä huolimatta :)
exex-atn kirjoitti:
Hyvää nimipäivää Pikkukakkonen! Jos kukaan muu ei ole vielä ehtinyt, tai siitä huolimatta :)
Prkl. Silloin harvoin kun olen palstalla huomaavainen, menee vielä väärälle tyypille.
- 121212121212
exex-atn kirjoitti:
Prkl. Silloin harvoin kun olen palstalla huomaavainen, menee vielä väärälle tyypille.
No, kiitokset kuitenkin.
(Vaikka menikin väärälle tyypille, nyt ei ole nimipäiväni ja nimpparitoivotukset olivat pelkkää vittuilua) 121212121212 kirjoitti:
No, kiitokset kuitenkin.
(Vaikka menikin väärälle tyypille, nyt ei ole nimipäiväni ja nimpparitoivotukset olivat pelkkää vittuilua)Vai on nimpparionnittelutkin pelkkää vittuilua... Sulla on asenneongelma.
- 34v-mies
Suomessa on paljon työttömiä ainakin 400 000. Kyllä niistä aika moni seurustelee eli toinen kuppani elättää työtöntä. Onko työn saaminen teille itsestäänselvyys tänä päivänä?
- 34v-mies
Jos olisin työtön niin en huolis että nainen elättää minua. Kyllä minä pärjään ilman kenekään apua.
- ei.kai.ne.rahasta
Jostakin kumman syystä naiset ovat treffeillä kiinnostuneita myös työstäni, tuloistani ja omaisuudestani. Eivät kysy suoraan vaan yrittävät lypsää kuin ohimennen pala palalta.
- ölkjuh
ehkä jostain kumman syystä kiinnostut sellaisista naisista jotka ovat kiinnostuneita tulotasostasi. Ja työ on aika iso osa elämää joten kyllä itseäkin kiinnostaa toisen työt, että mitä tekee
- lkjhglkmj
Joo, elätän nytkin. Mies työtön, oli jo tavattaessa. Ei omasta yrityksen puutteesta ole työtön, en elättäisi jos vaan toimettomana olisi sohvan nurkassa.
Elätän niin kauan kun on tarvis, toivon kovasti että hän saisi töitä ja saisimme elää vähän vapaammin, mutta koska maailman tilanne on mikä on, näillä mennään. - Old_school_man
Minusta tämä on sillä tapaa positiivinen ketju, että moni kertoo että voisi olla työttömän kanssa ja työtöntä mielitiettyä jopa suoraan tai epäsuorasti tukeakin.
- Ikis..M
Minä olin kyllä noista huomaavinani kyllä semmoistakin että myös sitten vaaditaan että "hakee aktiivisesti töitä tai opiskelee". Minusta kun tuntuu että sellainen joka niitä töitä tarvitsee niin se kyllä ihan itsekin ymmästää hakea ja sitä kyllä ihan yhteiskuntakin jo patistaa siihen hakemiseen ja sitten taas jos on vaikkapa hyvissä varoissa oleva niin ettei tarvitse niitä töitä miksi sitten kumppanin pitäisi alkaa jäkättämään toisen puolesta mitä sen tarvitsee tehdä. Minä luulen että vaikkapa semmoinen työtön jolla on miljoona pankkitilillä tai paljon perämetsiä olisi hyvä kumppani, leppoisa ja mukava kun sitä ei ahdistaisi mistään suunnasta niin eipä sitä kannattaisi toisen vaatimuksillaan ajaa pois.
- klfdjgh
Pointti on se, että kumppanilla olisi hyvä olla jotain järkevää sisältöä, pyrkimystä ja ajatusta elämässään. Jos on miljoona pankkitilillä ja pelkkä lojuminen ja/tai biletys mielessä, ei olisi ainakaan mulle kumppanimateriaalia.
- sioille.helmiä
Miksei, jos olis millä elättää? Mikä siinä on ongelma?
- Rumasinkkumies-
Minulla on vitusti rahaa mutta olen ruma eikä naiset halua minua.
- Tyttövaaa
Mikä sussa on rumaa?
- Rumasinkkumies-
Tyttövaaa kirjoitti:
Mikä sussa on rumaa?
Luonne
- Rose_91
Tottakai kumppania tuetaan myötä- ja vastamäessä. Eihän se olisi mikään oikea rakkaussuhde jos joutuisi pelkäämään, että kumppani jättää oman onnensa nojaan mikäli käy huono tuuri. Työttömäksi voi joutua kuka vaan.
Näinhän tuo on, mutta totuus on se, että mitätön määrä suhteista on Oikeita Aitoja RakkausSuhteita.. Valitettavaa, mutta niin totta.. ;P
NuuskaMuikkune kirjoitti:
Näinhän tuo on, mutta totuus on se, että mitätön määrä suhteista on Oikeita Aitoja RakkausSuhteita.. Valitettavaa, mutta niin totta.. ;P
.. Siis ovat Harvemmin MoleminPuoleisia sellaisia.. Se ei auta, että toinen Joutsen, jos toinen on Kettu, eli molempien pitää olla Joutsenia, jolloin suhde on Täysi RakkausSuhde.. ;P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621374
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39956Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38695- 14620
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28602Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597- 28588
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19580Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17543