Ajatteletko seksiä?
Mikä on ikäsi?
Jos näet seksikkään naisen...
9
109
Vastaukset
- Jatkoavielä
Ja vielä jos olet onnellisessa suhteessa ja saat seksiä niin paljon haluat.
- Köyhempianzzy_
Nih
Pidän lompakostani kiinni
Myöskin Rolexist rant7eessa
Suihinottajalta kipulaastari selässä
Kolikot sivutaskussa En. Minusta on tullu aseksuaali...lol
Ikää on enemmän kuin tarpeeksi.- Kukkies
Ei ne miehet muuta teekkään.
- seksikäs_runoilija
suomessa ei ole kuin yksi seksikäs nainen ja hän on Havis Amanda ja kylmäkiskoisesti hän on treffiehdotuksiini reagoinut. Ei ole auttanut Porsset, Mersut, Ferrarit, timattikorut ja ikää minulla on 102 vuotta ja melkein kaikki paikat jäykkinä.
- AIruna
Ei ruuna ole kovin seksikäs.
Mies kuulemma ajattelee seksiä kolme kertaa tunnissa.
- 1601
Hölmö kysymys... Joka kerta. Mutta tarkentavaksi kysymykseksi pitäisikin olla se mitä itse kukin pitää seksikkäänä.
Toisten mielestä nämä pissikset tupakka huulessa tai yöpaidoissaan ovat seksikkäitä. Minusta eivät. Ja siksi ne ovatkin lähinnä vastemielisiä arogantteine käytösmalleineen.
Mutta seksikäs nainen on iloinen, välitön, katsoo silmiin ja hymyilee koko olemuksellaan. Sellainen sytyttää ja ajattelen seksiä joka kerta.
Ikää... 55v. - tiedätkyllä
Aika paljon ajattelen sellainen olen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510712
- 817203
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445314- 624870
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734534Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334053- 472938
- 362835
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per362094