Seksikäs nainen

Unelman

Kerro minulle minkä näköinen on seksikäs nainen.

32

570

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kettumainensulokkuus

No semmonen sähäkkä nainen on seksikäs, minusta. ,')

• Unelman

Miten hän pukeutuu?

• kettumainensulokkuus
        Unelman kirjoitti:

Miten hän pukeutuu?

Kuten hienot naiset. ,')

• Unelman
        kettumainensulokkuus kirjoitti:

Kuten hienot naiset. ,')

Ajatteletko seksiä kun sellaisen tapaat? Tai näet kadulla?

• kettumainensulokkuus
        Unelman kirjoitti:

Ajatteletko seksiä kun sellaisen tapaat? Tai näet kadulla?

En joka kerta. ,')

• Tekniikkasukeltaja

Kerron sen yhdellä ehdolla.

Sinun on luotava tänne sellainen hahmo, ettei minun enää tarvitse.

(Naurua)

• b-82
      • sdfghkjhgffg

• blääääähhh

• jukkapp

• jukkapp

Ja tarkoitin,että todella kaunotar on: Rants of a Curve Lover nainen,kunhan ei ole alaikäinen,mutta voi olla 155-175cm ja 20-50v,hiusten värin ei ole väliä,mutta [email protected] vastaa kaikille kaunottarille,varattu tai et,mutta varatut,osaatte kai pitää salaisuuden

• Hani--
      • Unelman

Ajatteletteko seksiä kun tapaatte jossain Tällaisia naisia? Tai jos kadulla näette?

• Unelman

...minkä ikäisiä olette?

• Hani--
        Unelman kirjoitti:

Ajatteletteko seksiä kun tapaatte jossain Tällaisia naisia? Tai jos kadulla näette?

Eiköhän ensimmäinen ajatus ole että ompa kaunis naisellinen nainen, aivan liian kaunis nainen likaisille ajatuksille.

• KasTässä
    • näköinen

Seksikkyys ei tulepukeutumisesta eikä meikistä. Mun vaki on seksikkäimmillään saunapuhtaana.

Ensimmäiseksi naisen seksikkyys näkyy liikkumisesta ja ryhdistä. Uskaltaa olla oma itsensä teeskentelemättä muuta. Hyväksyy oman ulkonäkönsä, eikä rakenna itsetuntoaan ulkonäön varaan.

• Luonnollisestivaan

Joo, samaa mieltä. On erittäin tärkeää, että ei vedä jotain roolia ja laittaudu yli tai jotenkin mauttomasti. Kaunis on kaunis ihan luonnollisenakin mutta hillitty laittautuminen on eduksi, kun sen tekee oikein.

Itse tykkään että nainen on muodokas, siis vähän pulskan sorttinen ja naisen näköinen. Ei mikään tankki eikä pattipolvien kukkakeppi. Tatuoinneista tulee heti omituinen vaikutelma.

http://i4.cdnds.net/14/40/618x600/screen-shot-2014-10-03-at-121415.jpg

• laatunaiset

Seksikkyys sijaitsee ensisijaisesti naisen korvien välissä. Se voi johtaa naisekkaaseen omaan personaan sopivaan pukeutumiseen jossa tyyli, kohtuus ja tilannetaju kohtaavat.

Nykyisin mm. lukemattomat julkkisnaiset länsimaissa sekoittavat seksikkyyden huorahtavan halpaan sutturamaisuuteen ja kilpailevat siitä kuka pukeutuu, käyttäytyy ja esiintyy halvimmalla tavalla.

Toisaalta se mikä kunkin mielialan mukaisesti sopii privaattiin ja makuuhuoneeseen ei automaattisesti sovi toisaalle.

Ps. Myös älykkyys on omalla tavallaan seksikästä.

• laatunaiset

Lisäys edelliseen. Mikäli naisella ei avoissaan ole seksikkyyttä, niin sen habituksella "seksikkääksi" korvaaminen voi monissa tapauksissa olla jo visuaalisestikin jopa kornin feikkiä, sillä tuo ristiriita on aistittavissa.

Aidosti seksikäs nainen on sitä naisellisen hillitysti pukeutuneenakin.

Naisen korvienvälissä oleva seksikkyys heijastuu myös parisuhteen arkeen ja intimiteettiinkin makuisasti. Se on läsnä hienovaraisestikin, luonnollisesti.

• Tekniikkasukeltaja
        laatunaiset kirjoitti:

Lisäys edelliseen. Mikäli naisella ei avoissaan ole seksikkyyttä, niin sen habituksella "seksikkääksi" korvaaminen voi monissa tapauksissa olla jo visuaalisestikin jopa kornin feikkiä, sillä tuo ristiriita on aistittavissa.

Aidosti seksikäs nainen on sitä naisellisen hillitysti pukeutuneenakin.

Naisen korvienvälissä oleva seksikkyys heijastuu myös parisuhteen arkeen ja intimiteettiinkin makuisasti. Se on läsnä hienovaraisestikin, luonnollisesti.

Mjoo

Se vaan kummastuttaa, että tässä muuten hienossa kommentissa ei ole kuvaa.

(Reps)

• laatunaiset
        Tekniikkasukeltaja kirjoitti:

Mjoo

Se vaan kummastuttaa, että tässä muuten hienossa kommentissa ei ole kuvaa.

(Reps)

"Se vaan kummastuttaa, että tässä muuten hienossa kommentissa ei ole kuvaa."

Jokainen luo omista lähtökohdistaan ja tunneskaaloistaan käsin kuvan omien korviensä välissä ;-)

Mutta suuntaviivaa. Miten olisi jotkin klassikko-filmien näyttelijätteret tyyliin Sofia Loren & Co, joista melko moni oli vahvastikin naisekkaan eroottisia olemukseltaan ja habitukseltaan, mutta kuitenkin ilman halvahtavaa trash-vaikutelmaa kuten melko monet nykyiset kanssasisarensa.

• Tekniikkasukeltaja
        laatunaiset kirjoitti:

"Se vaan kummastuttaa, että tässä muuten hienossa kommentissa ei ole kuvaa."

Jokainen luo omista lähtökohdistaan ja tunneskaaloistaan käsin kuvan omien korviensä välissä ;-)

Mutta suuntaviivaa. Miten olisi jotkin klassikko-filmien näyttelijätteret tyyliin Sofia Loren & Co, joista melko moni oli vahvastikin naisekkaan eroottisia olemukseltaan ja habitukseltaan, mutta kuitenkin ilman halvahtavaa trash-vaikutelmaa kuten melko monet nykyiset kanssasisarensa.

Mjoo

Olen puhunut naiskauneudesta vuosikymmeniä. Sofia Loren näyttää ihan äidiltäni, joten olen jäävi sanomaan mitään.

Oma ehdoton aikuisiän "paketti" on tietenkin MB, eli muotoalan Mercedes Benz (Mese).

http://urly.fi/HRG

• Tekniikkasukeltaja

Mjoo

Olen puhunut naiskauneudesta vuosikymmeniä. Sofia Loren näyttää ihan äidiltäni, joten olen jäävi sanomaan mitään.

Oma ehdoton aikuisiän "paketti" on tietenkin MB, eli muotoalan Mercedes Benz (Mese).

Oikeastaan perustelen valintani vain muutamalla sanalla, koska pitemmät rimpsut muistuttavat proosaa ja sen ulottuvuuksia.

Monican ilme on omituinen. Siinä on kaikki. Ja luultavasti hän ei itse tiedosta tätä. Sitä, että hän on läpinäkyvä.

• KatoppasNämä

Mjoo

Mitä ihmeellistä tuossa Monicassa on ? Kalisevan kuiva ja kylmäverien vaateripustin. En ikinä kuuna kiinnittäisi mitään huomiota tuon näköiseen naiseen, en uimahallissa, en kahvilassa en baarissa. Ensimmäiseksi saisi lihoa 10 kg.

Seksikkäällä naisella kuuluu olla muhkea perse. Se voi olla joka hiukan treenattu ja lihaksikas tai sitten ihan puhtaasti herkkuperse läskeineen, kunhan se ei vain roiku. Rinnat voi olla isot tai normaalit, mutta ei rinnaton. Itseäni miellyttää, jos nainen on kasvonpiirteiltään vähän sellainen baby face, lempeä, viattoman oloinen, söpö. Malleissa näitä harvoin näkee.

Tuossa Monicassa ei ole näistä yhtäkään.

Tässä söpö pää. Sinisilmäisenä olisi aika lailla täydellinen
        https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2014-06/26/12/campaign_images/webdr05/7-problems-anyone-with-a-baby-face-will-understand-2-18951-1403799122-24_dblbig.jpg

Tässä hillityn seksikäs vartalo
        https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/73/6a/92/736a920c033e790145e0d264c83da5c0.jpg

Ja löytyi varsin täydellinen kokonaisuuskin. Tässä aika lähelle ihanne nainen päällisin puolin.
        http://cdn0.dailydot.com/uploaded/images/original/2015/4/14/lingerie.jpeg

• Tekniikkasukeltaja
        KatoppasNämä kirjoitti:

Mitä ihmeellistä tuossa Monicassa on ? Kalisevan kuiva ja kylmäverien vaateripustin. En ikinä kuuna kiinnittäisi mitään huomiota tuon näköiseen naiseen, en uimahallissa, en kahvilassa en baarissa. Ensimmäiseksi saisi lihoa 10 kg.

Seksikkäällä naisella kuuluu olla muhkea perse. Se voi olla joka hiukan treenattu ja lihaksikas tai sitten ihan puhtaasti herkkuperse läskeineen, kunhan se ei vain roiku. Rinnat voi olla isot tai normaalit, mutta ei rinnaton. Itseäni miellyttää, jos nainen on kasvonpiirteiltään vähän sellainen baby face, lempeä, viattoman oloinen, söpö. Malleissa näitä harvoin näkee.

Tuossa Monicassa ei ole näistä yhtäkään.

Tässä söpö pää. Sinisilmäisenä olisi aika lailla täydellinen
        https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2014-06/26/12/campaign_images/webdr05/7-problems-anyone-with-a-baby-face-will-understand-2-18951-1403799122-24_dblbig.jpg

Tässä hillityn seksikäs vartalo
        https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/73/6a/92/736a920c033e790145e0d264c83da5c0.jpg

Ja löytyi varsin täydellinen kokonaisuuskin. Tässä aika lähelle ihanne nainen päällisin puolin.
        http://cdn0.dailydot.com/uploaded/images/original/2015/4/14/lingerie.jpeg

Mulle ihan tyhjää.

Taas Monicassa on harsomaista selkiytymättömyyttä. Hän sielunsa rajapinnat eivät ole äärellisiä, vaan utua. Kaikkea tätä värittää outo älyllinen toiseus ja melankolia.

Ihana nainen verrattuna näihin... toisiin.

(Reps)

• Ogle

Seksi on korvien välissä. Mutta jos ulkoisia merkkejä haetaan niin ei liian laiha ja housut mielellään 2 numeroa liian pienet : - p

• Adelefan
    • Tervejareipas
    • ujyhtgfvcd

Kannattaa erottaa ensinnäkin kaksi asiaa, seksikäs ja kaunis. Vaimoksi soveltuva on näistä jonkinlainen kompromissi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      368
      1758
    2. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      239
      1594
    3. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1569
    4. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      1
      1538
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      248
      1151
    6. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1003
    7. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      58
      984
    8. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      746
    9. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      60
      745
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      699
    Aihe