Näin joulun aikoihin voi syödä suklaata ja tyttöystäväkin tykkää budabestista. Mitä suklaata te muut syötte?
Budabest suklaa on parasta
14
181
Vastaukset
- crux
Budapest on ykkönen jouluna ja nimenomaan se perinteinen punainen rasia. Aamuhämärä, kahvia, kirja, suklaata...jotain pientä iloa yksinäisen miehen synkkään elämään.
Nykyään lähinnä vain TummaaSuklaata Kahvin tai teen kanssa.. Mutta kyllä Suklaa hyvää on.. ;P
Nyt on Maraboun 86% ja Lidlin jotain 81%, joka on hieman makeampaa.. ;P- huiop
Minäkin olen suosinut makeisista suklaata ja nimen omaan tummaa sellaista jo kauan, mutta minusta 70% ja yli alkaa mennä jo överiksi. Pitää suklaassa sokeriakin olla, että maistuu hyvältä. Mun pitää laittaa hienoa sokeria kyytipojaksi suuhun, jos suklaa tosi tummaa. Jotkut sanoo että tottumiskysymys.
Maitovellisuklaasta en tykkää, ja valkoinen suklaa on ihan kauheeta, ei edes ansaitse nimeä suklaa. huiop kirjoitti:
Minäkin olen suosinut makeisista suklaata ja nimen omaan tummaa sellaista jo kauan, mutta minusta 70% ja yli alkaa mennä jo överiksi. Pitää suklaassa sokeriakin olla, että maistuu hyvältä. Mun pitää laittaa hienoa sokeria kyytipojaksi suuhun, jos suklaa tosi tummaa. Jotkut sanoo että tottumiskysymys.
Maitovellisuklaasta en tykkää, ja valkoinen suklaa on ihan kauheeta, ei edes ansaitse nimeä suklaa.Noh, En minä noita "paljaalta" syökään.. Paitsi tuo lidlin 81% on sellaista, että sitä voisi juuri ja juuri nautiskellen syödä sellaisenaan.. ;P
Tuota 86% tulee syötyä yleensä hunajalla makeutetun teen kanssa ja se sopii siihen hyvin.. Ja sitten taas tuota 81% makeampaa MustanKahvin tai teen kanssa, jota ei ole makeutettu millään.. ;P
Kyllä mä olen joskus syönyt vähän sitä sun tätä suklaata.. Mutta sekin on vähän sellaista turhaa energiaa ja sokeri nyt ei tunnetusti ole mikään paras ruokatarvike monenkaan syyn takia.. ;P
Nykyään siis jo äklöttää samoin kuin sinuakin, jos pitäisi hirveästi syödä.. Paitsi ehkä silloin jos on pakko saada pikaiseen energiaa syystä tai toisesta.. Vaikka sellaisessa tilanteessa, että energiaa on kuluttanut liiaksi ja ei ole syystä tai toisesta saanut tankattua sitä tarpeeksi.. tarpeeksi ajoissa.. ;P
- Muteikiistellämakuas
Sorry, mutta pakko viilata pilkkua ja huomauttaa että se on Budapest, eikä best vaikka sun mielestä parasta onkin. Kaupunki koostuu kahdesta osasta Budasta ja Pestistä.
Joskus tykkäsin minäkin, mutta eipä ole tullut viime vuosina syödyksi, samoin olen kokonaan hylännyt F:n sinisen, kun aikoinaan jo vuosia sitten ihmettelin itsekseni miksi sitä syön, kun se ei edes maistu hyvältä vaan kummalliselta.
Budapest varmaan maistuisi edelleenkin, mutta muut menee edelle. Minttusuklaa, (ehdottomasti tumma suklaa eikä maitosuklaa mintun kanssa), toimii aina, Fazerin tai Lidlin After 8 kopio, joka yhtä hyvää kuin esikuvansa, mutta halvempaa. Samoin Lidlin Alte Excellent- brandykonvehti laatu/hintasuhteeltaan loistava. KIrsikkakonvehti uppoaa myös minuun - Lidlistä sekin. Lidl menestyi muuten hyvin suklaidensa vastuullisuusvertailussa. Kaakao asiallisista lähteisät hankittuaToinen puoli on tasainen ja toinen kukkulainen. Tasaisella asuvat on kateellisia niistä kukkuloista ja kukkuloilla asuvat näkee sen toisen puolen vihreämpänä. Keskellä virtaa joki jossa kirkkoveneen muotoisia saaria ja jotkut menee mieluiten niihin kukkuloista välittämättä.
Niin se suklaa. En ole nirso. Vaikkapa hunajainen toblerone .
- makoisia
Olen muutaman kerran maistanut sellaisia simpukanmuotoisia suklaakonvehteja. Ne olivat hyviä, mutta en muista nimeä enkä tekijää. Netistä stalkkasin, että voisivat olla belgialaisia, joita valmistaa Guylian.
- fgjf9
Taidat olla oikeassa, mutta kopioitakin markkinoilla riittää. Minusta tuntuu että myy enemmän ulkonäöllä kuin maulla.
- Viulu____
Toi Buda on kauhean makeata. Pieninä määrinä menee.
- kun.joulu.on
Liköörikonvehti on parasta.
- fjrfr9
Mutta nämä sokerikuoren alle piilotetut kotimaiset likööritäytekonvehdit ehkä liian makeita.
- Ikis..M
Tylsästi peruspähkinäsuklaa, siis levystä on parasta minusta.
- parisuhdemies-
En aio syödä mitään suklaata. Sukulaiset niitä toi 12 rasiaa mulle viime jouluna ja jätin ne kaikki tuohon ulos ja joku oli ne siitä napannut. Nyt jouluna saan varmaan taas kaikkea suklaata kun sukulaiset ei keksi parempia lahjoja. Heitän kaikki pois koska en halua lihoa.
- Suklaasydän___
Kantsisko sanoo niille että et syö suklaata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006