Tämä palsta on farssi ja roolipelien näyttämö!

miten.tähän.on.tultu

Homot leikkivät heteroita ja mummomuori uskovaa.
Miten tähän on tultu?

59

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyhyt.analyysi

Erittäin hyvä huomio.
      Onneksi terveet ja normaalit ihmiset ovat lyhyen täällä olo aikansa jälkeen tajunneet poistua.
      Jäljelle on jäänyt vain sairaiden räyhisten joukko jotka vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen jankuttavat täällä sairaita ajatuksiaan toisilleen :(

• mummomuorionhyvä

Mutta nimimerkki mummomuori on todellinen uskova! Hänellä on paljon viisaita ajatuksia. Fundamentalistit eivät voi sietää häntä.

• ja.taas.naurattaa

Vain te atet komppaatte mummomuoria koska mummomuorilla on samanlaiset arvot kuin teillä.

• ja.taas.naurattaa kirjoitti:

Vain te atet komppaatte mummomuoria koska mummomuorilla on samanlaiset arvot kuin teillä.

Ja hihut ampuvat alas kaiken sen, joka poikkeaa heidän uskonnollista käsityksistään ja dogmeista.
        Ovat väärin uskovia vain meidän lahko on se aito ja oikea uskonsuunta.

• epikuros kirjoitti:

Ja hihut ampuvat alas kaiken sen, joka poikkeaa heidän uskonnollista käsityksistään ja dogmeista.

Totta. Niiden strategian voisi tiivistää lauseseen:
        "Oppikysymyksissä ei anneta periksi milliäkään... eikä missään muussakaan!"

• iassume
        epikuros kirjoitti:

"Ja hihut ampuvat alas kaiken sen, joka poikkeaa heidän uskonnollista käsityksistään ja dogmeista."

Olet varmaan liberaali tai ateisti kun noin puolustat mummomuoria?

• iassume kirjoitti:

"Ja hihut ampuvat alas kaiken sen, joka poikkeaa heidän uskonnollista käsityksistään ja dogmeista."

Olet varmaan liberaali tai ateisti kun noin puolustat mummomuoria?

Keskiajalla olisit varmaan ollut se, joka eliminoi kaikki omasta mielestäsi harhaoppiset ja homot.

Nyt et voi muuta kuin pitää suusi kiinni.

• Kukkkuluuruu
        torre12 kirjoitti:

Keskiajalla olisit varmaan ollut se, joka eliminoi kaikki omasta mielestäsi harhaoppiset ja homot.

Nyt et voi muuta kuin pitää suusi kiinni.

Aiotko homostella jouluna?

• Kukkkuluuruu kirjoitti:

Aiotko homostella jouluna?

En tiedä sanoa. Mitä mahtaa olla?

Miten heterostellaan tai biseksuellestaan?

• tietoa.sinusta

Noita asioita haluat, mutta et saa.

• torre11
        tietoa.sinusta kirjoitti:

Noita asioita haluat, mutta et saa.

Kyllähän minä saan niitä sinulta, ihana mussukkani:) Repe, olet söötti kun kirjoittelet välillä eri nikillä:)

• tietoa.sinusta
        torre11 kirjoitti:

Kyllähän minä saan niitä sinulta, ihana mussukkani:) Repe, olet söötti kun kirjoittelet välillä eri nikillä:)

Et ole torre. Kirjoitustyyli, sanajärjestys ja pisteen puuttuminen lauseen lopusta paljasti.

• torre11

Et ole torre. Kirjoitustyyli, sanajärjestys ja pisteen puuttuminen lauseen lopusta paljasti.

Ihana homoseni, olet väärässä :).

• tietoa.sinusta
        torre11 kirjoitti:

En ole. Ja torre voi vahvistaa tämän rekatulla nikillään.

• tietoa.sinusta
        torre11 kirjoitti:

Totta. Erehdyin tällä kertaa.

• tietoa.sinusta

Totta. Erehdyin tällä kertaa.

Olet aina väärässä.

• tietoa.sinusta

Olet aina väärässä.

Niin olet.

• tietoa.sinusta

Niin olet.

Ehdottomasti olet väärässä.

• tietoa.sinusta

Ehdottomasti olet väärässä.

Ehdottomasti olet väärässä .

• lyhyesti.näin

Hyvä analyysi!

• >> Tämä palsta on farssi ja roolipelien näyttämö! <<

Tällä rintamalla tilanne on pysynyt ennallaan jo vuosikausia.
      Fundamentalistit toisella puolella, ateistit toisella ja kirkkoväki keskellä ristitulessa.
      On loppujen lopuksi yhdentekevää, onko kirkon liberaali vai esim Susanna Koivulan latainen fundamentalisti, kun kuitenkin molemmin puolin tapahtuva verbaalinen tulitus suuntautuu kirkon yli tai sen läpi.

• lesbon.enolle

Eikö siskontyttösi antanut pimppaa?

• Muista että tässä on Räyhis asialla. Koeta siis esittää kommenttisi kuten selkokielisissä (Yle) tai lasten uutisissa (HS).

• vain.kaksi.joukkoa

"Fundamentalistit toisella puolella, ateistit toisella ja kirkkoväki keskellä ristitulessa."

Ei ole kolmea eri joukkoa, vaan Jeesus itse sanoo joukkoja olevan vain kaksi, toinen, eli uskovat ovat Jeesuksen puolella ja kaikki loput ovat häntä vastaan!

Matteus 12:30
        joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.

• vain.kaksi.joukkoa kirjoitti:

"Fundamentalistit toisella puolella, ateistit toisella ja kirkkoväki keskellä ristitulessa."

Ei ole kolmea eri joukkoa, vaan Jeesus itse sanoo joukkoja olevan vain kaksi, toinen, eli uskovat ovat Jeesuksen puolella ja kaikki loput ovat häntä vastaan!

joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.

Sinäkö sitten erottelet ne ketkä ovat Jeesuksen joukkoa ja ketkä eivät?

Kuka sinulle on antanut oikeuden määrätä jonkun joka uskoo eri lailla kun sinä ei-jeesuksen joukkoihin?

• vain.kaksi.joukkoa
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

Sinäkö sitten erottelet ne ketkä ovat Jeesuksen joukkoa ja ketkä eivät?

Kuka sinulle on antanut oikeuden määrätä jonkun joka uskoo eri lailla kun sinä ei-jeesuksen joukkoihin?

Enhän minä sitä määrittele, vaan jos olet lukutaitoinen, niin huomaat tuon puheen olevan Jeesuksen puhetta ja hän erottelee ulkopuolelle ne, jotka eivät suostu hänen pelastettavikseen!

Enhän minä sitä määrittele, vaan jos olet lukutaitoinen, niin huomaat tuon puheen olevan Jeesuksen puhetta ja hän erottelee ulkopuolelle ne, jotka eivät suostu hänen pelastettavikseen!

Olenko minä sinun mielestäsi niiden joukossa jotka Jeesus pelastaa?

Ketkä ovat mielestäsi niitä ketkä Jeesus pelastaa? Patmoslaiset?

>jos olet lukutaitoinen, niin huomaat tuon puheen olevan Jeesuksen puhetta

Mistä muka? Siitäkö että evankeilumin kirjoittaja niin väittää?

>Ei ole kolmea eri joukkoa, vaan Jeesus itse sanoo joukkoja olevan vain kaksi, toinen, eli uskovat ovat Jeesuksen puolella ja kaikki loput ovat häntä vastaan!

Jyrkän dualistinen ajattelu on tosiasioille vieraana hyvin lapsekasta ja sopii vain yksinkertaisille ihmisille, mutta ei meille muille.

• >> qwertyilija 14.12.2016 9:15
        >>Tällä rintamalla tilanne on pysynyt ennallaan jo vuosikausia.
        >>Fundamentalistit toisella puolella, ateistit toisella ja kirkkoväki >>keskellä ristitulessa.
        >>On loppujen lopuksi yhdentekevää, onko kirkon liberaali vai esim >>Susanna Koivulan latainen fundamentalisti, kun kuitenkin molemmin >>puolin tapahtuva verbaalinen tulitus suuntautuu kirkon yli tai sen läpi.

Hyvin sanottu ja tässä tieteellinenkuva asiasta:

http://acloud.no-ip.biz/palsta.png

:)

• RepeRuutikallo kirjoitti:

Muista että tässä on Räyhis asialla. Koeta siis esittää kommenttisi kuten selkokielisissä (Yle) tai lasten uutisissa (HS).

>> Koeta siis esittää kommenttisi kuten selkokielisissä (Yle) tai lasten uutisissa (HS). <<

TOT-TA TU-RI-SET. PI-TÄÄ-KIN HI-DAS-TAA TAH-TI-A, ETTÄ HI-TAIM-MAT EI TIP-PUI-SI KYY-DIS-TÄ !!

>> Ei ole kolmea eri joukkoa, vaan Jeesus itse sanoo joukkoja olevan vain kaksi, toinen, eli uskovat ovat Jeesuksen puolella ja kaikki loput ovat häntä vastaan! <<

Joo, kaksi on helpompi hahmottaa kuin kolme. Nimittäin jos osapuolia olisi enemmän kuin kaksi eli hyvät ja pahat, mustat ja valkoiset, niin milläs värillä sitä kolmatta osapuolta sitten kuvattaisiin? Harmaallako?

Kolme osapuolta hmm... sekavaa ja hankalasti hahmotettavaa, myönnän.

• MrMorden_ kirjoitti:

>> qwertyilija 14.12.2016 9:15
        >>Tällä rintamalla tilanne on pysynyt ennallaan jo vuosikausia.
        >>Fundamentalistit toisella puolella, ateistit toisella ja kirkkoväki >>keskellä ristitulessa.
        >>On loppujen lopuksi yhdentekevää, onko kirkon liberaali vai esim >>Susanna Koivulan latainen fundamentalisti, kun kuitenkin molemmin >>puolin tapahtuva verbaalinen tulitus suuntautuu kirkon yli tai sen läpi.

Hyvin sanottu ja tässä tieteellinenkuva asiasta:

http://acloud.no-ip.biz/palsta.png

:)

Hyvä havainnekuva,mutta btw, oliko tuolla kirkon tornissa joku yhdenmiehen armeijan snaipperi joka tähtäili joka suuntaan.

• oi.voi.voi

"jälleen asialla"
        Oletko joku hidas hämäläinen, kun vastaat yli viikon vanhaan viestiin noilla sanoilla?

• hölmöläinenkö.oot
        oi.voi.voi kirjoitti:

"jälleen asialla"
        Oletko joku hidas hämäläinen, kun vastaat yli viikon vanhaan viestiin noilla sanoilla?

Mikäs sinä olet kun et tajua, että nyt on vuosi 2017?

• tässä.faktaa
        oi.voi.voi kirjoitti:

"jälleen asialla"

Sinä olet imbesilli🤗🤗🤗🤗🤗

• oi.voi.voi
        tässä.faktaa kirjoitti:

Sinä olet imbesilli🤗🤗🤗🤗🤗

En huomannut vuosilukua, mutta se tekee asian tuon hitaan hämäläisen "jälleen asialla" kohdalta vielä pahemmaksi.

• hölmöläinenkö.oot
        oi.voi.voi kirjoitti:

En huomannut vuosilukua, mutta se tekee asian tuon hitaan hämäläisen "jälleen asialla" kohdalta vielä pahemmaksi.

Ja sinun kohdallasi katastrofiksi koska virruilusi ruli omaan nilkkaasi.

• vieno.pyyntö
        hölmöläinenkö.oot kirjoitti:

Ja sinun kohdallasi katastrofiksi koska virruilusi ruli omaan nilkkaasi.

Opettele kirjoittamaan.

• tässä.faktaa
        oi.voi.voi kirjoitti:

Et huomannut vuosilukua, sillä olet imbesilli😊

• vieno.pyyntö
        tässä.faktaa kirjoitti:

Et huomannut vuosilukua, sillä olet imbesilli😊

Toisin kuin sinä, hän osaa kirjoittaa oikein ja päättää lauseensa välimerkkiin.

• vieno.pyyntö

Kansakoulunopettaja kirjoitetaan yhteen.

• oikeinymmärsit
        RepeRuutikallo kirjoitti:

>jos olet lukutaitoinen, niin huomaat tuon puheen olevan Jeesuksen puhetta

Mistä muka? Siitäkö että evankeilumin kirjoittaja niin väittää?

">jos olet lukutaitoinen, niin huomaat tuon puheen olevan Jeesuksen puhetta

Mistä muka? Siitäkö että evankeilumin kirjoittaja niin väittää?"

Siitäpä juuri!

• sinähänopit

>Ei ole kolmea eri joukkoa, vaan Jeesus itse sanoo joukkoja olevan vain kaksi, toinen, eli uskovat ovat Jeesuksen puolella ja kaikki loput ovat häntä vastaan!

Jyrkän dualistinen ajattelu on tosiasioille vieraana hyvin lapsekasta ja sopii vain yksinkertaisille ihmisille, mutta ei meille muille.

">Ei ole kolmea eri joukkoa, vaan Jeesus itse sanoo joukkoja olevan vain kaksi, toinen, eli uskovat ovat Jeesuksen puolella ja kaikki loput ovat häntä vastaan!

Jyrkän dualistinen ajattelu on tosiasioille vieraana hyvin lapsekasta ja sopii vain yksinkertaisille ihmisille, mutta ei meille muille."

Tässäkin olet oikeassa!

• sinähänopit kirjoitti:

">Ei ole kolmea eri joukkoa, vaan Jeesus itse sanoo joukkoja olevan vain kaksi, toinen, eli uskovat ovat Jeesuksen puolella ja kaikki loput ovat häntä vastaan!

Jyrkän dualistinen ajattelu on tosiasioille vieraana hyvin lapsekasta ja sopii vain yksinkertaisille ihmisille, mutta ei meille muille."

Tässäkin olet oikeassa!

Korkkiruuvi nukkui tänään pitkään. Raskas aattoilta?

• mummomuori.ei.rek

Korkkiruuvi nukkui tänään pitkään. Raskas aattoilta?

Sinä nukut aina pitkään koska kännäät kaiket yötkin.

• JouluaVaanSinnekkin

Terve, olen Ateisti ja poikkeuksena kommentoin tänne.
      Jokanen voi olla mitä vain , siitähän anonyymiydessa on kyse.
      Avatar=Hahmo joka valitaan oman kuvan tilalle.
      Vapaa keskustelu nojaa siihen ettei mennä henkilökohtaisuuksiin vaan pidetään keskustelu trollivapaana ja asiasisältöisenä.
      Omana periaatteena pidän sitä että kritisoin uskontoja Ateisti osassa, en tule trollaamaan taikka esittämään mielipiteitäni uskontojen palstoille, koska se on mielestäni asiatonta. Trolli hakee huomiota ja koittaa ärsyttää ja häiritä.

• Viesti ymmärretty ja pelkäämpä, että ihan oikein.

>> Omana periaatteena pidän sitä että kritisoin uskontoja Ateisti osassa, en tule trollaamaan taikka esittämään mielipiteitäni uskontojen palstoille, koska se on mielestäni asiatonta. <<

Ole hyvä vain. Ja jos tarkkaan noudattaisit suomi24-palstan ohjeita, niin et keskustelisi siellä ateismi-palstallakaan kuin ateismista, koska eihän uskontojen kritisointi ole ateismista keskustelemista vaan uskonnoista.
        No, ole jatkossa tarkempi.

Ihan pikku vinkiksi, tämä on palsta jossa ainakin pitäisi keskustella luterilaisuudesta ja ev.lut. kirkosta. Käytännössä täällä tehdään enemmän aloituksia Patmoksesta kuin kirkosta ja niistä kirkkoa koskevistakin valtaosa vetää kirkkoa tai arkkipiispaa leukaperiin. Ja ne on uskovaisten tekemiä, mitä nyt jokunen on omani.

ps itse kirjoitin aikoinaan sinne atte-palstalle, mutta homma meni lekkeriksi, kun fundikset otti palstan pääevankeliointikohteekseen. Ne kommentit siellä on nykyään paljolti vessaseinien raapustusten tasolla, kiitos jonkun trollin.

Kiva kun piipahdit ja hyvää jatkoa Joulua ja Uuttavuottakin sinne ateimipalstalle!

• qwertyilija kirjoitti:

Viesti ymmärretty ja pelkäämpä, että ihan oikein.

>> Omana periaatteena pidän sitä että kritisoin uskontoja Ateisti osassa, en tule trollaamaan taikka esittämään mielipiteitäni uskontojen palstoille, koska se on mielestäni asiatonta. <<

Ole hyvä vain. Ja jos tarkkaan noudattaisit suomi24-palstan ohjeita, niin et keskustelisi siellä ateismi-palstallakaan kuin ateismista, koska eihän uskontojen kritisointi ole ateismista keskustelemista vaan uskonnoista.
        No, ole jatkossa tarkempi.

Ihan pikku vinkiksi, tämä on palsta jossa ainakin pitäisi keskustella luterilaisuudesta ja ev.lut. kirkosta. Käytännössä täällä tehdään enemmän aloituksia Patmoksesta kuin kirkosta ja niistä kirkkoa koskevistakin valtaosa vetää kirkkoa tai arkkipiispaa leukaperiin. Ja ne on uskovaisten tekemiä, mitä nyt jokunen on omani.

ps itse kirjoitin aikoinaan sinne atte-palstalle, mutta homma meni lekkeriksi, kun fundikset otti palstan pääevankeliointikohteekseen. Ne kommentit siellä on nykyään paljolti vessaseinien raapustusten tasolla, kiitos jonkun trollin.

Kiva kun piipahdit ja hyvää jatkoa Joulua ja Uuttavuottakin sinne ateimipalstalle!

Jos kuvittelit, että aloitus on minun tekemäni, niin ei ole.
        Noita paska-aloituksia tekee yksi ja sama häiriintynyt fundis.
        Trollauksesta sen verran, että ehta trolli on suuruudenhullu ja sadistinen narsisti joka valehtelee täysin estottomasti.
        Minä olen puolestani lähes neuroottisen rehellinen.

• oli.jo.aikakin

Aloittaja siis vihdoin myöntää olevansa heteroa leikkivä homo ja uskovaa lekkivä ateisti.

• UnohditTärkeimmän

Aloittaja yrittää leikkiä täysjärkistä vaikka on mielisairas.

• niinsairasolet
        UnohditTärkeimmän kirjoitti:

Aloittaja yrittää leikkiä täysjärkistä vaikka on mielisairas.

Sinä et edes yritä.

• Erkkipappi

(Pip)peli poikki!

• RepeRuutikallo.eirek

Nostetaan.

• suolaasuolaa_

usko.vainen on palstan suola.

• vai.mitä

Joka on käynyt mauttomaksi eikä ole siinä ole suolan makua koskaan ollutkaan.

• suolaasuolaa_
        vai.mitä kirjoitti:

Joka on käynyt mauttomaksi eikä ole siinä ole suolan makua koskaan ollutkaan.

usko.vainen ei suinkaan ole mauton vaan päinvasroin, siitä kertoo sinunkin kommenttisi hänestä monilla nikeilläsi.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      53
      1717
    2. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      325
      1511
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      102
      1466
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1185
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      22
      1183
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      70
      1156
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1127
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      79
      1081
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      183
      968
    10. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      40
      896
    Aihe