Itseäni on aina kiusannut, kun ei saa hahmotettua eri sarjakuvahahmojen pituuksia verrattuna toisen sarjiksen tyypin pituuteen.
Kumpi on pidempi?
Aku Ankka vai Nakke Nakuttaja?
Hessu Hopo vai teräsmies?
Lalli vai piispa Henrik?
Molotov vai Ribbentrop?
Pirkka- Pekka Petelius vai 80- luvun alun aikuisviihdetähti Oili?
Ovatko Tiku ja Taku veljeksiä?
Mooses vai Marjatta Leppänen?
Platon vai Mona- Carita?
Elvis vai tuntemattoman Rokka?
Elvistelikö Elvis itse? Jos talitintti pörhöttää sulkansa lintulaudalla, estäen muiden ruokailun, niin se elvistelee. Elvis oli pöhöttynyt, mutta ei estänyt muita syömästä kuormasta.
Itse olen aina ensimmäisen vaihtoehdon kannalla yllämainituissa.
Kumpi ompi pidempi?
4
53
Vastaukset
Ihailtavaa suoraselkäisyyttä, että uskallat olla aina ensimmäisen vaihtoehdon kannalla yllämainituissa.
Ongelmaa tulee siitä, ettei kaikista pareista ole yhteiskuvaa. Molotovista ja Ribbentropistapa on:
https://en.wikipedia.org/wiki/Molotov–Ribbentrop_Pact#/media/File:Molotov_with_Ribbentrop.jpg
Tosin kuvassa ei näy, lattiaa, joten Ribbentropin pään oleminen ylempänä voi johtua siitä, että hän seisoo jakkaralla.
Toisaalta Molotov ainakin oli hukkapätkä. Stalin oli itsekin. Liian lyhkäsiä ei pitäisi päästää valtaan. Ne pyrkii lyhentämään muita itsensä mittaisiksi tai vielä lyhyemmiksi.- Eren.perikunta
Rytkönen lyhyt, elämä pitkä on ArtoPaasilinna joskus maininnut. Ere Kokkonen oli pitkä mies ehkä Afrikan pygmeihin verrattuna.
Nakke ja aku varmaankin yhtä pitkiä.
Hessusta ja teräsmiehestä vaikee mennä sanoo kun toinen koira ja toinen teräsmies. mutta pitkä hessu on koiraksi joka kulkee vielä kahdella jalalla. Tai sekö sen pituuden tekeekin? Noista muista ei harmainta aavistusta.
Hmm..Molotov ja ribbenroppi varmaan kumpikin aika lyhyitä kun stalin oli lyhyt. Ei tainnu haluta kenenkään olevan itseään pidempi ja sen takia siellä neuvostoliitossa stalin teloitutti niin paljon ihmisiä ettei yksinään olisi häntä pidempi. Luulen.
Mutta itse lyhyenläntänä miehenä ei kyllä ole tarvetta sillä lailla pullistella eikä myöskään mollata meitä lyhyehköjä miehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1607369
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506046- 1545375
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484767Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733332
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623300Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263224- 472507
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182429