Itseäni on aina kiusannut, kun ei saa hahmotettua eri sarjakuvahahmojen pituuksia verrattuna toisen sarjiksen tyypin pituuteen.
Kumpi on pidempi?
Aku Ankka vai Nakke Nakuttaja?
Hessu Hopo vai teräsmies?
Lalli vai piispa Henrik?
Molotov vai Ribbentrop?
Pirkka- Pekka Petelius vai 80- luvun alun aikuisviihdetähti Oili?
Ovatko Tiku ja Taku veljeksiä?
Mooses vai Marjatta Leppänen?
Platon vai Mona- Carita?
Elvis vai tuntemattoman Rokka?
Elvistelikö Elvis itse? Jos talitintti pörhöttää sulkansa lintulaudalla, estäen muiden ruokailun, niin se elvistelee. Elvis oli pöhöttynyt, mutta ei estänyt muita syömästä kuormasta.
Itse olen aina ensimmäisen vaihtoehdon kannalla yllämainituissa.
Kumpi ompi pidempi?
4
51
Vastaukset
Ihailtavaa suoraselkäisyyttä, että uskallat olla aina ensimmäisen vaihtoehdon kannalla yllämainituissa.
Ongelmaa tulee siitä, ettei kaikista pareista ole yhteiskuvaa. Molotovista ja Ribbentropistapa on:
https://en.wikipedia.org/wiki/Molotov–Ribbentrop_Pact#/media/File:Molotov_with_Ribbentrop.jpg
Tosin kuvassa ei näy, lattiaa, joten Ribbentropin pään oleminen ylempänä voi johtua siitä, että hän seisoo jakkaralla.
Toisaalta Molotov ainakin oli hukkapätkä. Stalin oli itsekin. Liian lyhkäsiä ei pitäisi päästää valtaan. Ne pyrkii lyhentämään muita itsensä mittaisiksi tai vielä lyhyemmiksi.- Eren.perikunta
Rytkönen lyhyt, elämä pitkä on ArtoPaasilinna joskus maininnut. Ere Kokkonen oli pitkä mies ehkä Afrikan pygmeihin verrattuna.
Nakke ja aku varmaankin yhtä pitkiä.
Hessusta ja teräsmiehestä vaikee mennä sanoo kun toinen koira ja toinen teräsmies. mutta pitkä hessu on koiraksi joka kulkee vielä kahdella jalalla. Tai sekö sen pituuden tekeekin? Noista muista ei harmainta aavistusta.
Hmm..Molotov ja ribbenroppi varmaan kumpikin aika lyhyitä kun stalin oli lyhyt. Ei tainnu haluta kenenkään olevan itseään pidempi ja sen takia siellä neuvostoliitossa stalin teloitutti niin paljon ihmisiä ettei yksinään olisi häntä pidempi. Luulen.
Mutta itse lyhyenläntänä miehenä ei kyllä ole tarvetta sillä lailla pullistella eikä myöskään mollata meitä lyhyehköjä miehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1441870- 501852
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631510- 681335
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2211279- 721158
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2801156Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää331040- 74965
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps118946